De elnino remix (als ik het zo goed schrijf) is ook erg tofquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Coldplay
Leuke binnenkomer, 1e plaat die ik hoor
Je bedoelt RAMP MASSO van 9 seconden? Die heb ik wel staan hoor. Een tijdje terug van de PJ-site geript.... of was er zo'n zelfde jingles met dezelfde naam van een eerder jinglepakket? Dan is de kans een stuk kleiner.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Die jingles uit 2004 waren echt gaaf! En ook vrijwel de mooiste die er met dit audiologo gemaakt zijn :-)
De (extreem)lange versie van de huidige uursluiter (Masso, eerder geheten bij PJ) is ook gáááááf. Alleen jammer dat 'ie nergens compleet te luisteren is -_-
Volgens mij ook! Maar wat een briljante plaat om mee te beginnen. De polkahouse plaat is terug!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef gerbenp het volgende:
gebruikt ie nu alweer de oudere uuropener?
Jaaaaaaaa lekker! Ik zeg: PROOST !quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans! Bier?
Erg catchy plaatjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Oeh!! de mix door Ramon. Sounds good. Weet alleen de titel even niet van deze plaat..
EDIT:
Goldfrapp - Rocket natuurlijk !!!! Briljante plaat, maar nog niet echt doorgedrongen bij de 3FM jocks..
quote:
Erg jammer want dat ding is echt goedquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg catchy plaatje. Maar gaat 't niet worden... Venema vindt er al niks aan... En voor de rest wordt ie ook compleet genegeerd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |