abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79650363
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij gaat wel erg ver.
Mensen die anderen wegtreiteren en/of voor hoer uitmaken omdat men niet een vroom moslim is, gaat niet ver?
Mensen opblazen omdat zij niet moslim zijn gaat niet ver?
Ik weet hoe het er aan toe gaat in die kringen, omdat ik sommige kringen intiem ken.
Dan hoor je uitspraken voorbij komen die jij niet in die media verneemt.
Hooguit vlak na 11 september waren er wat geheime opnames in moskeeen ge-openbaard.
Maar ik kan jou vertellen dat de schimmige/heimelijke zaken die toen daar besproken waren nog steeds gaande zijn.
Voor de mensen die de afgelopen decennium onder een steen hebben gelegen:
Ik heb het uiteraard over dei geheime opnamen die her-en-der in verscheidene moskeeen werden gemaakt.
Daar lustte de honden geen brood van.

Dus bespaar me jouw krokodillentranen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_79650454
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:42 schreef FIFA2010 het volgende:
Hoeveel van die zogenaamde moslimterroristen waren Zwitserse moslims? 0? Nou dan. Zwijg dan ipv te liegen over dat ze het aan zichzelf te danken hebben.
Nee hoor, Zwitserland wil de problemen gewoon al enigszins voor zijn.
Zij kijken naar de wereld en zien dat er in ieder geval iets gedaan moet worden.
En als de meerderheid het wil en moslims an sich nog hun geloof kunnen belijden is er niks aan de hand.
Het zou wel enorm triest zijn als je je moslim-zijn laat afhangen van een gepimpte en afgedekte schoorsteen versierd met luidsprekertjes.

Dus daar ga je dan, mijn kleine moslim.

[ Bericht 1% gewijzigd door huhggh op 27-03-2010 19:27:01 ]
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_79650501
In Engeland hebben ze toch zo'n reportage naar buiten gebracht? Undercover Mosque.
Geheime verfilmingen in Engelse moskeeen. Wat daar allemaal niet uitkwam...
pi_79652037
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:06 schreef Zienswijze het volgende:
In Engeland hebben ze toch zo'n reportage naar buiten gebracht? Undercover Mosque.
Geheime verfilmingen in Engelse moskeeen. Wat daar allemaal niet uitkwam...
Ik heb je link bekeken en kwam een stukje tegen waar stond om welke moskeeën het gaat die haat preken en ik heb er even bijgezocht welke stroming van de islam deze mensen volgen waardoor ze zo haatdragend zijn?
quote:
Undercover Mosque = Mosques and Islamic Centers investigated:

Markazi Jamiat Ahl-e-Hadith = salafisten
UK Islamic Mission = salafisten
London Central Mosque and Islamic Cultural Centre in Regent's Park = salafisten
Green Lane Mosque, Birmingham = salafisten
Ahl-e-Hadith mosque, in Derby = salafisten
UKIM's Sparkbrook Islamic Centre, Birmingham = salafisten
Lijkt me duidelijk. Het zijn altijd de salafisten ook wel beter bekend als de wahabieten die aan het haatpreken zijn. Deze mensen zijn een minderheid binnen de islamitische gemeenschap wereldwijd maar ze beschikken over veel geld dankzij de petrodollars van de enige staat in de wereld die salafisme als staatsreligie heeft, namelijk Saoedi-Arabië.

Zienswijze, jij presenteert jezelf toch altijd als islam-expert, misschien zou het verstandiger zijn als je je hetze beperkt tot de salafisten/wahabieten (de mensen die daadwerkelijk aan het haatpreken zijn) ipv dat je alle moslims over een kam scheert want met dat laatste bereik je toch nooit iets mee behalve dat de tegenpartij je zal wegzetten als xenofoob.
pi_79652091
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:01 schreef huhggh het volgende:

[..]

Mensen die anderen wegtreiteren en/of voor hoer uitmaken omdat men niet een vroom moslim is, gaat niet ver?
Mensen opblazen omdat zij niet moslim zijn gaat niet ver?
Ik weet hoe het er aan toe gaat in die kringen, omdat ik sommige kringen intiem ken.
Dan hoor je uitspraken voorbij komen die jij niet in die media verneemt.
Hooguit vlak na 11 september waren er wat geheime opnames in moskeeen ge-openbaard.
Maar ik kan jou vertellen dat de schimmige/heimelijke zaken die toen daar besproken waren nog steeds gaande zijn.
Voor de mensen die de afgelopen decennium onder een steen hebben gelegen:
Ik heb het uiteraard over dei geheime opnamen die her-en-der in verscheidene moskeeen werden gemaakt.
Daar lustte de honden geen brood van.

Dus bespaar me jouw krokodillentranen.

Ach die van de Katholieke Kerk ook niet.

Whats New.

In Nederland hebben we totaal geen last van Radicale Islamieten.
pi_79652136
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:59 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Ach die van de Katholieke Kerk ook niet.

Whats New.

In Nederland hebben we totaal geen last van Radicale Islamieten.
Mohammed B. en de rest van de Hofstad-josti's alweer vergeten?
pi_79652163
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef Middle-East het volgende:

[..]

Ik heb je link bekeken en kwam een stukje tegen waar stond om welke moskeeën het gaat die haat preken en ik heb er even bijgezocht welke stroming van de islam deze mensen volgen waardoor ze zo haatdragend zijn?
[..]

Lijkt me duidelijk. Het zijn altijd de salafisten ook wel beter bekend als de wahabieten die aan het haatpreken zijn. Deze mensen zijn een minderheid binnen de islamitische gemeenschap wereldwijd maar ze beschikken over veel geld dankzij de petrodollars van de enige staat in de wereld die salafisme als staatsreligie heeft, namelijk Saoedi-Arabië.

Zienswijze, jij presenteert jezelf toch altijd als islam-expert, misschien zou het verstandiger zijn als je je hetze beperkt tot de salafisten/wahabieten (de mensen die daadwerkelijk aan het haatpreken zijn) ipv dat je alle moslims over een kam scheert want met dat laatste bereik je toch nooit iets mee behalve dat de tegenpartij je zal wegzetten als xenofoob.

Saudia Arabia heeft zelf grote Problemen met Radicale Islamitische Terroristen.

En die Radicale Islamieten kunnen simpel Moslims Recruteren zolang wij Israel zijn gang laten gaan in de Palestijnse gebieden en er buitenlandse troepen in Iraq en Afganistan zitten.

Haal je die voedingsbodem weg zal Islamterreur ook afnemen tot het miniem is
pi_79652255
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:00 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Mohammed B. en de rest van de Hofstad-josti's alweer vergeten?

hebben we daar nu last van.

Stelletje amateur moslims die radicaal werden doordat wij Iraq met leugens binnen vielen.

Zonder die inval in Iraq hadden we nooit van ze gehoord

En had Theo van Gogh nog geleefd.

Maar verder heeft dat geen invloed op Maatschappij die gaat wel door.

En dat is met een 911 ook zo bedoel daar verslaan ze de VS niet mee.

Ziekte Kanker is een groter Probleem of Ongelukken in het Verkeer.
pi_79652381
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Stelletje amateur moslims die radicaal werden doordat wij Iraq met leugens binnen vielen.

Al zou het zo zijn, dat maakt hen niet minder gevaarlijk. Een van die idioten werd met een doorgeladen machinepistool opgepakt.
quote:
B. heeft nooit iets over Irak gezegd.
quote:
Gezien de honderden incidenten zoals brandstichtingen in Moskeeën na de moord geven wel aan dat het zeker invloed heeft op de maatschappij.
quote:

Er zijn een hoop ergere problemen ja, maar dat betekent niet dat deze dreiging niet serieus genomen moet worden.
pi_79652587
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Gifgas aanval door Irak

Irak-Iran oorlog

Golfoorlog

Operatie Desert-fox

Dan hebben we het nog niet eens over de schending van mensenrechten in Irak door deze man.
Zijn uitspraken en de rol van Egypte die hij in het Midden-Oosten wilde overnemen.

Dus jouw uitspraak: Zonder die inval in Iraq hadden we nooit van ze gehoord.
Mijn antwoord: .
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 20:21:31 #186
8781 crew  Frutsel
pi_79652863
Het gaat idd nergens meer over. Wat een puinhoop zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')