*grin*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh nee, en hij had nog zo'n speciale band met de op
Heeej sletjuh.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Waaw Qwea!
Had je nog een emotioneel spectaculair afscheid op je stageplek trouwens?
Of waren ze gewoon blij dat je optiefte en vise versa?
Ik zit lekker aan mn ontbijt, we zijn al laaaaaang op, hebben al ver gewandeld.
Want de zon scheen dus Chico ligt verplicht in de zon kleur te pakken voor morgen nog.
Wat een zwaar leven hebben die showhonden toch he?
En dan krijg je je speech en vette gouden handdrukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeej sletjuh.
Ik moet volgende week ff terug komen om het af te sluiten. Hij moest plotseling weg
Zo en niet een weinig zon ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
joa, hij heeft zon en wij hier niet![]()
@nieslief, dat is snel gegaan. Toen er een tijdje geleden over gesproken werd leek dat nog eeuwen te duren.
Is jouw rol groot?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan krijg je je speech en vette gouden handdruk![]()
En dan gaan we hier met z'n allen meeten op jouw kosten
Hier is het alweer grijs. En ook een beetje koud helaas.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
@nieslief, dat is snel gegaan. Toen er een tijdje geleden over gesproken werd leek dat nog eeuwen te duren.
Is jouw rol groot?
Ik mag een handtekening zetten, make-up doen en ik moet helpen met jurk aantrekken. Verder moet ik vandaag een cadeau van het vrijzellenfeest in elkaar knutselen. Maandag middag ga ik al naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
Is jouw rol groot?
Ja, ben wel heel benieuwd hoe hij het morgen doet!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo en niet een weinig zon ook![]()
Ik brand haast weg hier, alles staat open, deuren en ramen![]()
Ik ga es beginnen met scheren, Billy gaat mee dus die moet ook weer es netjes
Dat in de jurk helpen: bij de naam Gothic Blackie denk ik gelijk aan een zarte jurk met een strak bovenlijfje waar je haar dan in moet snoeren met lintenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik mag een handtekening zetten, make-up doen en ik moet helpen met jurk aantrekken. Verder moet ik vandaag een cadeau van het vrijzellenfeest in elkaar knutselen. Maandag middag ga ik al naar Rotterdam.
Nee, een zwarte stationwagenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat in de jurk helpen: bij de naam Gothic Blackie denk ik gelijk aan een zarte jurk met een strak bovenlijfje waar je haar dan in moet snoeren met linten
Strega, hebben jullie een rode auto met een stompe achterkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |