Nou, dat viel nou ook wel weer mee eigenlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik die Hyves bekeek leek het wel anders te zijn...
wat een bullshit. De kwaliteit vind ik dit jaar serieus erg hoog, en het ligt allemaal redelijk dicht bij elkaar. Reken maar dat er erg veel aan de dames geschaafd is de afgelopen weken, en dan is het toch logisch dat je degene eruit flikkert waarvan je denkt dat die niet veel meer valt bij te schaven. Naar aanleiding van de juryvisists snap ik de keuze van Stacey wel, alleen zou ik voor Kim hebben gekozen en niet voor Sumera. (die gaat haar zenuwen never nooit in bedwang krijgen)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Het probleem is simpel: Stacey. Ze had haar positie op het spel moeten zetten om 4 kandidaten in de liveshows te krijgen. Dat was de juiste manier geweest om met dit talent om te gaan.
En de saaiheid van Romy? Daar had Stacey beter op in moeten spelen, wederom incompetentie van haar kant.
quote:
Nee ik ga niet meer, was wel altijd gezellig, maar ik zat er bijna elke week. Meestal gratis, soms betaald. Maar vind de kaarten te duur, en dan elke week benzinegeld. Nee doe maar niet meerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
Heeft er iemand al kaartjes besteld voor de liveshows?
(dat kan hier)
Juryvisit Jongens en 26+quote:Op zondag 28 maart 2010 21:12 schreef Tegan het volgende:
Watvoor uitzending is er deze vrijdag?
Liveshows beginnen volgens de site 9 april...
Omaatje ben je inderdaad aan het worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ga niet meer, was wel altijd gezellig, maar ik zat er bijna elke week. Meestal gratis, soms betaald. Maar vind de kaarten te duur, en dan elke week benzinegeld. Nee doe maar niet meer
Omaquote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omaatje ben je inderdaad aan het worden.
de tietenbrigade, geweldig. haha. ('':quote:Op donderdag 1 april 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Sumera, Maaike en Danielle
4granted, Bad Boys en die donkere meiden van de tietenbrigade (fierce?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |