blauw.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Foto graag, wil wel eens zien wat voor kleur het binnenste heeft dan.
ik zal straks een plaatje zoeken van mijn paarse cake van laatstquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Foto graag, wil wel eens zien wat voor kleur het binnenste heeft dan.
Volgens mij hebben toko's die gifstoffen wel, suri's en indo's maken ook altijd alles gruwelijk kleurrijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Juup© het volgende:
Waar haal jij die kleurstoffen voor de cake?
en je proeft nix?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal straks een plaatje zoeken van mijn paarse cake van laatst
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal straks een plaatje zoeken van mijn paarse cake van laatst
www.detaartenfee.bequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Juup© het volgende:
Waar haal jij die kleurstoffen voor de cake?
Jij kunt het wetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij hebben toko's die gifstoffen wel, suri's en indo's maken ook altijd alles gruwelijk kleurrijk.
das niet ergquote:
Ben jij nou een lul of niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef RikKer93 het volgende:
Ik snap het niet![]()
Is het nou patat of friet?
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef RikKer93 het volgende:
Ik snap het niet![]()
Is het nou patat of friet?
Een lul met poep ?quote:
homo?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
homo?
We zitten al een tijdje zonder topichomo.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
homo?
ja sinds maedel hier niet meer komt welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
homo?
En jerruhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sinds maedel hier niet meer komt wel
en die angel-dinges...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sinds maedel hier niet meer komt wel
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
homo?
Jij hebt toch nog een RAZR gekocht pas?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef bleiblei het volgende:
Mijn telefoon zit altijd in mijn zak bij een bos sleutels.
Maar mijn HTC heeft bijzonder lang er goed uit gezien. Dat ene euvel van dat laadstekkertje heeft ie nu een maandje. Dus heeft ie toch 1 jaar en 8 maanden erg goed uitgehouden.
Net als mijn Motorola die net een maand voor verlenging overleed.
Nee, ik ben volwassen...quote:
HTC Hero is een goeie telefoonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef bleiblei het volgende:
Mijn telefoon zit altijd in mijn zak bij een bos sleutels.
Maar mijn HTC heeft bijzonder lang er goed uit gezien. Dat ene euvel van dat laadstekkertje heeft ie nu een maandje. Dus heeft ie toch 1 jaar en 8 maanden erg goed uitgehouden.
Net als mijn Motorola die net een maand voor verlenging overleed.
Nee dank je, ik koop wel een nieuwe telefoonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HTC Hero is een goeie telefoon. Voor geïnteresseerden ook nog 1 te koop.
'kayquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dank je, ik koop wel een nieuwe telefoon
Of je hebt gewoon geen gevoel voor humorquote:
Of jij hebt gewoon geen humor...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:23 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon geen gevoel voor humor
Klopt, voor de heb.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog een RAZR gekocht pas?
Thanks, da's een stuk beter dan Beukenlaan!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt, voor de heb.
Maar die moet ik en netjes inrichten (tel.boek enzo) en ik merkte ineens dat smsen op een HTC echt heel anders is als op een motorola.
Daarnaast wil ik em wel netjes houden.
Dwz. niet dagelijks gebruiken. Want dan slijt zo een ding zo hard dat ie na 2 jaar is afgeschreven.
Must resist... must.... resist...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:29 schreef bleiblei het volgende:
Oh en paarse/groene/roze cake smaakt echt naar cake.
Ik ga dat spul morgen meenemen voor mijn team die morgen moet overwerken.
Krop het niet op, gooi het maar in de groepquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Must resist... must.... resist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |