whehe mja die mafketel van mij knabbelt het hele jaar door op ijsblokjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef pinquit het volgende:
haha huup! wie weet. t knauwerige ervan herken ik wel van mn papa ook.
quote:
Kijk nou, ze houdt van me! Waar is die bumba-feestmuts gebleven als je 'm nodig hebtquote:
Ja, leg dat nou eens uit, want dat vraag ik me af. Is jouw man Turks en jij NL?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Basboussa het volgende:
hullooooooooooooooooooo
heb mijn deels turkse kind op bed gelegd (oma van manlief kom van Turks cyprus)
euh ja ik weet niet. Als ik naar B's familie kijk dan is Indo een rekbaar begripquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef pinquit het volgende:
nou, jouw B ziet er toch gewoon indo uit? bij mij zie je het pas als je me naast mn vader zet
Das mooi, dan noem ik je vanaf nu Annie, want moet altijd te lang nadenken bij het schrijven van je nickquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef Basboussa het volgende:
Mijn vent is Palestijns (met Iraans, Turks, Russisch bloed) en ik ben Hollandse Annie
of Bassie!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Das mooi, dan noem ik je vanaf nu Annie, want moet altijd te lang nadenken bij het schrijven van je nick
Zo lang het geen Adriaan is.... Daar luister ik niet naar, hoor... Adriaanquote:
Kun je geen Nederlandse les geven aan expat-kindertjes ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Basboussa het volgende:
Iemand nog een briljant idee voor een bijbaan/geldverdienen/dagbesteding/houdmevandestraatactiviteit?
Solliciteren loopt op niets uit (al 2.5 jaar niet), kinderopvang/babysitten probeer ik ook al een tijdje, maar bij gebrek aan sociaal netwerk is dat ook niet succesvol, ik studeer online, maar dat is bijna afgelopen en de gezelschapsindustrie trekt me niet zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |