abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:42:56 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79626956
Als dit topic althans een heel weekend overleefd, want het gaat tegenwoordig wel heel snel met de SC.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_79627056
Hmm, soms ook vrij langzaam heur.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:48:58 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_79627294
maar meestal te snel als je ook nog moet werken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_79627413
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:48 schreef z80 het volgende:
maar meestal te snel als je ook nog moet werken.
Ik ben altjd bereid om samen te vatten en meer mensen met mij......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79627798
nergens goed voor

en house was vet, nu aan de top gear en een hertog MIJ
pi_79627811
tvp

net heerlijk een tijd met zusje gebeld. morgen is de derde verjaardag van mijn neefje (jammer hoor dat ik er niet kan zijn) en zo ben ik toch op de hoogte van alle voorbereidingen enzo... zondag komen ze hierheen en dan geven de mr en ik ons cadeautje aan hem.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79627887
Trusten, ik hoop dat ik niet van wapens ga dromen.....Ik haat wapens. Om te hanteren.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79627930
Nou, toch nog ruim tien happen lasagne op!

DE, in elk geval leuk dat het verjaardagpartijtje ook nog een beetje jouw kant op komt!
Let me see you stripped down to the bone
pi_79627969
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten, ik hoop dat ik niet van wapens ga dromen.....Ik haat wapens. Om te hanteren.
Ik droomde vannacht over het Land van Ooit en toen werd ik grienend wakker omdat het er niet meer is! Labiele toestanden ook! Grr.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:04:51 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79628077
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:

net heerlijk een tijd met zusje gebeld. morgen is de derde verjaardag van mijn neefje (jammer hoor dat ik er niet kan zijn) en zo ben ik toch op de hoogte van alle voorbereidingen enzo... zondag komen ze hierheen en dan geven de mr en ik ons cadeautje aan hem.

Jammer dat je die verjaardag niet bij hem kunt vieren, maar leuk dat ze zondag toch even bij jou op visite komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_79628112
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:
tvp

Fijn dat ze komen joh!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79628170
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik droomde vannacht over het Land van Ooit en toen werd ik grienend wakker omdat het er niet meer is! Labiele toestanden ook! Grr.
Dat hoort bij stress joh! Maar jij weet het tenminste nog.
Ik kom niet verder dan aangevallen worden met de afwas.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79628212
Leuk DE, wat voor kadootje hebben jullie?
pi_79628284
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat hoort bij stress joh! Maar jij weet het tenminste nog.
Ik kom niet verder dan aangevallen worden met de afwas.....
Oh, hihi. Nou ja, ik droom altijd wel heel uitgebreid, en dat weet ik dan de rest van de dag ook nog heen goed. Overblijfseltje van een periode waarin ik heb geprobeerd lucide te leren dromen. Bleek ik uiteindelijk te lui voor, maar ik onthou mijn dromen nu wel goed.
pi_79628303
Trusten allemaal!
Veel plezier morgen DE!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79628548
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten allemaal!
Veel plezier morgen DE!
truste meid, fijne avond
pi_79628601
Even een snelle tvp!

Bente was om half negen al op de bank in slaap gevallen, hihi, dus de hapjes hebben we maar overgeslagen vandaag........

Ik ga nog even een wijntje doen met manlief. Cola voor hem, want hij gaat zo naar zijn werk....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_79628603
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef minilot het volgende:

[..]

troost*

Denk niet aan het verlies van het land van ooit. Maar denk aan het geluk dat jij gehad hebt daar, de mooie tijd die je daar hebt kunnen beleven. Dat het er niet meer is kun je niks aan doen. Maar je kunt wel terug kijken op een leuke tijd daarzo toch ?
pi_79628782
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Braamyo het volgende:

[..]

troost*

Denk niet aan het verlies van het land van ooit. Maar denk aan het geluk dat jij gehad hebt daar, de mooie tijd die je daar hebt kunnen beleven. Dat het er niet meer is kun je niks aan doen. Maar je kunt wel terug kijken op een leuke tijd daarzo toch ?
Mweh, ik ben er helaas maar twee keer geweest, en toen was het Land van Ooit al op sterven na dood..

Ik baal er vooral van dat een wonderschoon artistiek concept als Ooit door een gebrekkige uitvoering, mismanagement en een verkeerde PR gedoemd was om te mislukken.

Daar blief ik geen troost voor. Dat is gewoon jammer! Snif.

Maar waarom dat nou vanmorgen ineens weer op kwam zetten, geen idee!
pi_79628874
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk DE, wat voor kadootje hebben jullie?
als echte internetliefhebbers kunnen we mijn neefje niet vroeg genoeg kennis laten maken met dit soort spul
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79628945
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als echte internetliefhebbers kunnen we mijn neefje niet vroeg genoeg kennis laten maken met dit soort spul
Oeh, een 'Schitterende kinder- laptob''!

Nee, tof! Je kunt ze er niet vroeg genoeg mee laten beginnen!
pi_79629076
ja het zal wat tobben worden idd erg he? dat ze zoiets niet zien.

maar ik denk idd dat het wel leuk is voor hem, al heb ik echt geen flauw benul van wat kindjes leuk vinden maar speelgoed enzo krijgt hij al genoeg dus wij wilden liever iets geven wat langer mee gaat (hopelijk, vtech is wel goed spul)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79629115
ik vond het land van ooit (nooit geweest ) altijd zo hysterisch overkomen sorry minilot
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79629703
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef DarkElf het volgende:
ik vond het land van ooit (nooit geweest ) altijd zo hysterisch overkomen sorry minilot
Mensen die in het ziekenhuis liggen hoeven geen sorry te zeggen!

Maar mja, dingen als die stomme Kloontje-televisieserie hebben Ooit weinig goed gedaan..Oorspronkelijk was het Land van Ooit gewoon opgezet als een perfecte plek in het bos, waar een vreemdsoortig acteursgezelschap temidden van decors bezig was met een stuk op te voeren dat 's morgens vroeg begon en pas eindigde als Ooit de deuren weer sloot, en kinderen konden daar zich dan helemaal in verliezen, alsof het écht was wat daar gebeurde. Iedereen daar, van de lakeien bij de ingang tot de toiletjuffrouwen, iedereen speelde mee, en dat was echt heel tof. Je kon je daar als kind écht onderdeel van een groots en mysterieus verhaal voelen.

Mits ouders een beetje mee wilden doen natuurlijk, en daar ging het vaak verkeerd. Door de manier waarop het Land van Ooit werd gepromoot gingen gezinnen daar naartoe met het idee dat ze in een soortement Duinrell of Walibi terecht zouden komen, en dat was dan altijd een teleurstelling, want je kon nergens 'in'.

Enfin. </stokpaardje>
pi_79629860
effin, ik ga mijn bedje ''in''

fijen avond allemaal !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')