duizendste.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef Tahiti het volgende:
Heeft ie nou zijn Ray Ban stickertje nog op zijn brillenglas zitten?
Nou, inderdaad. En hij zou een muziekkenner moeten zijnquote:
Alsof Giel bekend staat als een muziekkenner.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. En hij zou een muziekkenner moeten zijnHij heeft haar vast nog nooit live horen zingen.
Ja, daar viel ik zelfs over.quote:
MooI!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien vind je het niet mooi, maar ze kan wel zingen.
Knettergek, maar ze kan zingen...
Welke van de 11?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
wtf moet giel belen daar?
Die blonde chick naast hem steeds is prima te doen trouwens.
En die gtst homo ? doen die allemaal mee aan dit programma!
Die Lucas ! hij stond net vooraan naast een vriend van jan smit.quote:
quote:
Toonde inderdaad aan hoe weinig verstand Giel ervan heeftquote:
Inderdaad, maar het was me sowieso al een raadsel wat hij daar deed.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:54 schreef Cee het volgende:
Op het moment dat hij zei dat Lady GaGa niet kan zingen, ging ik zijn "coaching/mening" al niet meer serieus nemen.
Wat een faalkonijn.
Dat is weer echt een moment dat Giel lekker rock and roll wil zijn, dit doet hij alleen omdat de camera op hem gericht staat en een beetje de stoer bink wil uithangen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:29 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Dat doorvragen over het sexleven van Cheyenne kon echt niet hoor
Nou, lekker rock 'n roll, daar zullen de ouders van dat meisje wel anders over denkenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is weer echt een moment dat Giel lekker rock and roll wil zijn, dit doet hij alleen omdat de camera op hem gericht staat en een beetje de stoer bink wil uithangen.
er is weinig rock en roll aan het vragen aan 15 jarige meisjes of ze lekker kunnen neuken... alhoewel hij zo vast ook aan zijn eigen vriendinnetje is gekomenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is weer echt een moment dat Giel lekker rock and roll wil zijn, dit doet hij alleen omdat de camera op hem gericht staat en een beetje de stoer bink wil uithangen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
er is weinig rock en roll aan het vragen aan 15 jarige meisjes of ze lekker kunnen neuken... alhoewel hij zo vast ook aan zijn eigen vriendinnetje is gekomen
Jij noemt het provoceren, ik noem het eerder braakmakend. Hij provoceert m'n middageten m'n keel uit.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:38 schreef Paul het volgende:
Je kent Giel hij wil al zijn hele leven provoceren
( denk aan zich laten pijpen in zijn radioshow, moederkoek eten in zijn radioshow)
Hoe is dat nou? Om blind te fokken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef XMarlies het volgende:
Ik vind Giel leuk.
Mooie man, mooie (spreek)stem.
Niks mis mee.
Jullie zeuren.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij noemt het provoceren, ik noem het eerder braakmakend. Hij provoceert m'n middageten m'n keel uit.
Lekker rustig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:46 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Hoe is dat nou? Om blind te fokken?
elke week bij DWDD staat hij met nieuwe plaatjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Alsof Giel bekend staat als een muziekkenner.
Oh nee?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:29 schreef Leigh het volgende:
Lady GaGa is een entertainer, geen zangeres. Houd van shockeren, dat is haar sterkte punt.
En Giel heeft gelijk, ook al ben ik niet weg van hem.
Even selectief over al het bewijs heen gelezen dat ze echt een goede zangeres is?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:29 schreef Leigh het volgende:
Lady GaGa is een entertainer, geen zangeres. Houd van shockeren, dat is haar sterkte punt.
En Giel heeft gelijk, ook al ben ik niet weg van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |