quote:Me team wou zich opgeven... ik zelf had geen tijd. Weet eigk ni of de rest van me team er wel was....
Op dinsdag 30 december 2003 19:05 schreef LiefEefje het volgende:
Iemand nog meegedaan aan het toernooi in Schijndel???
quote:waar speel je??? welke vereniging? het was idd erg druk, niet iedereen van ons kon meedoen, ze hebben zo'n 150 mensen moeten afwijzen
Op vrijdag 2 januari 2004 12:33 schreef pilsvandaal het volgende:[..]
Me team wou zich opgeven... ik zelf had geen tijd. Weet eigk ni of de rest van me team er wel was....
I know!quote:Op zondag 25 april 2004 19:47 schreef Bio_Bastard het volgende:
wisten jullie trouwens dat badminton de snelste sport ter wereld is?
nou dan ken je vast wel bv matchpointquote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:01 schreef hydraulix het volgende:
Ik speel ook badminton. Speel het bij BCH (update alert! BTW: ik sta dus op de site)
Heb vorig seizoen overgangsklasse gespeeld, maar nu sta ik reserve (had een beetje het plezier verloren). Vind het echt geweldig! Mede door m'n vader, want hij is helemaal into de badmintonwereld (kent ook al die gasten).
Ben vaak naar Eindhoven geweest om te kijken naar Open NL etc. Mia Audina rocks (alleen is ze wel ultra gelovig)! I love her overhead beweging (dat haar rug half breekt). Karina de Wit heeft trouwens op onze club gespeeld!
Zelf speel ik trouwens met een Yonex Musclepower 27 (vroegâh met Isometric Swingpower Titanium SA of de Musclepower 88).
Pilsvandaal is nu AKA partysander...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:18 schreef Ac1D het volgende:
@pilsvandaal
Aloutte b1, is dat niet ergens in de buurt van Brabant, die naam komt me erg bekend voor.
Heb je afgelopen seizoen nog jeugd competitie gespeeld( ik zit bij BSM (Badmintonvereniging Smashing Maasdam)) ?quote:Op zondag 4 juli 2004 12:52 schreef Steef-N het volgende:
ik speel ook badminton.... al bijna 10 jaar denk ik nu.... en dan ben ik zelf nog maar 17(bijna 18):)
speel bij Conquesto, afgelopen seizoen NL kampioen districts heren comp geworden:):)
Zaandam toch? We hebben idd tegen ze gespeeld (ben zo slecht in namen etc. van spelers, clubs, plaatsen whatever). Volgens mij waren ze eerste geworden van onze poule. Als Matchpoint idd. van Zaandam is: wel een coole club, erg aardige mensen tegen wie we moesten spelen (we hadden wel verlorenquote:Op zondag 4 juli 2004 17:32 schreef reintje17 het volgende:
[..]
nou dan ken je vast wel bv matchpoint![]()
heb jeugd competitie gespeeld ja maar niet tegen maasdam....quote:Op zondag 4 juli 2004 22:06 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Heb je afgelopen seizoen nog jeugd competitie gespeeld( ik zit bij BSM (Badmintonvereniging Smashing Maasdam)) ?
Ja ik speelde tegen het 1ste van Conquesto maar hoorde dat die 3 teams in de A hebben spelen, ze konden er iig geen zak van en speelde met nylon (groene krengen). We hebben ze uit en thuis met 8-0 geveegd, daar komt bij dat ik afgelopen seizoen hoofdklasse heb gespeeld, volgend jaar weer btwquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:37 schreef Steef-N het volgende:
[..]
heb jeugd competitie gespeeld ja maar niet tegen maasdam....
speelde je tegen een team van Conquesto dan?? zal wel conquest 3 zijn geweest.. ik speelde in conquesto 1....
je kan niet tegen het eerste hebben gespeeld want wij speelde met veer. En zijn kampioen geworden dus....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:38 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Ja ik speelde tegen het 1ste van Conquesto maar hoorde dat die 3 teams in de A hebben spelen, ze konden er iig geen zak van en speelde met nylon (groene krengen). We hebben ze uit en thuis met 8-0 geveegd, daar komt bij dat ik afgelopen seizoen hoofdklasse heb gespeeld, volgend jaar weer btw
:t vaag, dan was het het 3de of 2de team in de A, we speelde iig tegen slapjanussen, aggressieve hufters.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:19 schreef Steef-N het volgende:
[..]
je kan niet tegen het eerste hebben gespeeld want wij speelde met veer. En zijn kampioen geworden dus....
Hij heet Lagerwaard, is idd een erg leuke speler om tegen en mee te spelen!quote:Op maandag 12 juli 2004 22:18 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
:t vaag, dan was het het 3de of 2de team in de A, we speelde iig tegen slapjanussen, aggressieve hufters.
edit:![]()
rene lagerwerf (of lagerwaard hoe die gast ook mag heten
)
lagerwaard idd jah, ik was ff de naam kwijt. Ik heb 1x tegen'm gespeeld (2x 15-1quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:07 schreef Steef-N het volgende:
[..]
Hij heet Lagerwaard, is idd een erg leuke speler om tegen en mee te spelen!
Ook leuk om naar te kijken.
hehe als jij bij BC speelt dan ken ik jou nog wel ben der zelf een aantal jaren geleden gestopt maar speel dit jaar verder met een vriendenclubjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:37 schreef m_verstraeten het volgende:
Hey mensen,
Relaxed om een keer enigzins wat discussie over badminton te vinden. Ikzelf speel ook al een jaartje of 15. Komend seizoen helaas maar overgangsklasse maar ja, je moet de (misschien wel doorstomende) jeugd ook een kans je gunnen de top te behalen toch?!?
Ik speel trouwens bij BC'67 Veghel. Tevens heb ik ook weer reuze zin in de competitie komend seizoen!!![]()
Ooo?? En met wie heb ik dan het genoegen?? Of ken ik jou niet? Asl je competitie hebt gespeelt in elk geval wel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:56 schreef jozef444 het volgende:
[..]
hehe als jij bij BC speelt dan ken ik jou nog wel ben der zelf een aantal jaren geleden gestopt maar speel dit jaar verder met een vriendenclubje
hehe roel woutersquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:51 schreef m_verstraeten het volgende:
[..]
Ooo?? En met wie heb ik dan het genoegen?? Of ken ik jou niet? Asl je competitie hebt gespeelt in elk geval wel!
Bij mij valt het wel mee. Ik hoor er niemand meer over praten enzo. Er zijn ook niet echt meer leden bij onze club gekomen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:13 schreef reintje17 het volgende:
badminton is helemaal in opkomst door de OS
wat zijn jullie ervaringen
welke vereniging??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:48 schreef SteaLinx het volgende:
k wordt volgende week Kampioen Eerste Klasse district Noord-Holland-Noord
Dan blazen we het toch weer een beetje leven in. Ben 23 en speel nu ongeveer 17 jaar badminton. Ivm verhuizing en nieuwe vereniging de afgelopen twee jaar vooral recreatief gespeeld, maar af en toe wel ingevallen. Dit jaar maar weer eens opgegeven voor de competitie, kijken of t allemaal nog luktquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Dit topic is wel heel erg dood. Zijn er tegenwoordig geen badmintonners meer?
Ik heb 8 jaar gebadmintond. Door ruzie met de club gestopt. BV Overbos, Hoofddorp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |