Wederom sorryquote:
Jaloers kereltjequote:
Nog beter is als ze ze gewoon draagt en hier laat zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als je je nou gewoon gedraagt hoef je je niet zo vaak te verontschuldigen
Ik hou niet van me gedragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als je je nou gewoon gedraagt hoef je je niet zo vaak te verontschuldigen
Nog beterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog beter is als ze ze gewoon draagt en hier laat zien
Nog sletterig gedrag vertonen ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Wederom sorryzondag kliek ik weer met jou, F1
![]()
ah idd. thnxquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Oja
vergeet je team niet te updaten voor middernacht, als je de behoefte hebt
Takes one to know onequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou in je jurkje willen zien![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik even geen antwoord op. Mag ik er later op terugkomen?
Ja, dat is wel positief. Hoe langer ze daar lopen te zeiken over Balkenende en hij blijft zitten, hoe meer ze lijken te zakken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
PvdA stijgt, CDA zakt verder weg
Op naar paars+
Prosper Egoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het OSL is opgeheven. Daar was ik ooit nog lid van, in mijn nog minder wetende periode
79 zetels, niet slechtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
PvdA stijgt, CDA zakt verder weg
Op naar paars+
Kon er ook niets aan doen Coosquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Prosper Ego![]()
Ik ben ooit met de dood bedreigd door die broeiers.![]()
[ afbeelding ]
http://www.kafka.antifa.net/ego.htm
En ik was toen nogal actief om het fascistische karakter van die club aan het licht te brengen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat OSL was toen, begin jaren tachtig, nogal actief op kazernes om militairen te ronselen voor "hun zaak".
In die tijd kreeg ik iedere maand twee bladen door de deur, "Ons Leger" en die van het OSL. Ikzelf zat na diensttijd nog een jaar of drie bij de Nationale Reserve om het land te beschermen tegen sujetten als jij er eentje wasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik was toen nogal actief om het fascistische karakter van die club aan het licht te brengen.
Ik ken het OSL nog van die feloranje stickers van ze. Wat stond daar ook alweer zoal op?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik stemde toen overigens PvdA, hoe dat allemaal te combineren valt weet ik ook nog steeds niet
Ik weet het echt niet meer Remlof. Ik heb volgens mij die bladen nog wel steeds ergens op zolder liggen. Zo ook completen jaargangen van "Ons Leger".quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken het OSL nog van die feloranje stickers van ze. Wat stond daar ook alweer zoal op?
Ja daar in het Siberië van Nederland wel maar hier waren we wel bewust hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een armoe toch, als je jong bent
Ik weet het ook niet meer, was in de tijd dat ik in de brugklas zatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer Remlof. Ik heb volgens mij die bladen nog wel steeds ergens op zolder liggen. Zo ook completen jaargangen van "Ons Leger".
En volgens mij waren het driehoekige stickers met een felrode rand?
Het was een tijd waarin er wat te kiezen viel. Het was niet een grote grijze meuk. En het was een tijd dat mensen ook gewoon nog de straat op gingen voor idealen, alhoewel dat in mijn jeugd ook alweer net iets minder werd. Kom d'r nu nog maar eens om.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja daar in het Siberië van Nederland wel maar hier waren we wel bewust hoor.![]()
Was zelfs een van de oprichters van het allereerste AF comité o.a. met Ybo Buruma, nu hoogleraar strafrecht.
Heb in die tijd nog oud Spanje gangers gesproken en mensen van de Vereniging Nederland - USSR.![]()
Mooie tijd was dat.
Was dat dan niet gewoon de Nederlandse Leeuw?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, was in de tijd dat ik in de brugklas zat
Maar dacht me te herinneren dat sommige klasgenoten van die feloranje stickers van het OSL op hun agenda hadden geplakt.
Teun zit gelijk tegen die ouwe legerzooi te swaffelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Gaat even de zolder op, kijken naar het symbool
Jaargang na jaargang van Ons Leger, Armex, De Legerkoerier, De onderofficier, De Zuidafrikaanse Koerier, maar ik kan niet zo snel ïets vinden van OSLquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Teun zit gelijk tegen die ouwe legerzooi te swaffelen.![]()
Later
En was je het eens met de jury?quote:
O ja, vuurquote:
Teun is on memory lanequote:
quote:
Swaffelen op zolderquote:
Uh, uh, sorry, huhuquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn ik hoor meteen die vreselijke irritante lachjes weer
quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef hondjes het volgende:
mmm Lekker,,,broodje Catalan....
Ga ik morgen eten,,,met een plakje rauwe ham erover.....
Je kan morgen wel naar het strand denk ik. Ze voorspellen 21 graden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef hondjes het volgende:
mmm Lekker,,,broodje Catalan....
Ga ik morgen eten,,,met een plakje rauwe ham erover.....
Niet als het erg heet is,,dan blijven we liever bij ons zwembadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan morgen wel naar het strand denk ik. Ze voorspellen 21 graden.![]()
Gaan jullie eigenlijk wel eens naar het strand en zo ja, waar?
*Hoeft niet te kijken, er is genoeg te snoepen maar doet 't nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:39 schreef D. het volgende:
*ook gaat kijken of er nog iets te snoepen valt
Gelijk heb je, wat moet je ook bij een strand als je twee zwembaden in de achtertuin hebtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Niet als het erg heet is,,dan blijven we liever bij ons zwembad
Dat zand enzo....plakt zo lekker,,,
Meestal gewoon in El Perello, we hebben eigenlijk 6 stranden hier,,,,met rotsen,,een met naaldbomen . en de rest gewone stranden...
Dat is dan bij punta de l'aliga?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Niet als het erg heet is,,dan blijven we liever bij ons zwembad
Dat zand enzo....plakt zo lekker,,,
Meestal gewoon in El Perello, we hebben eigenlijk 6 stranden hier,,,,met rotsen,,een met naaldbomen . en de rest gewone stranden...
*gekeken heeft en geslaagd isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*Hoeft niet te kijken, er is genoeg te snoepen maar doet 't niet
Moet je wel een 4WD hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef hondjes het volgende:
We hebben ook een strand, waar je zo met je auto op kan rijden....
Ik zou daar wel een bootje willen hebben. Lekker vissen op het eind van de dag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef hondjes het volgende:
We hebben ook een strand, waar je zo met je auto op kan rijden....
Ze hebben een tractor!!quote:
Het zwembad is een meter van mijn huiskamer...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk heb je, wat moet je ook bij een strand als je twee zwembaden in de achtertuin hebt
Ik zie je al samen met meneer hondjes over het strand tuffen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als we het kreng aan de praat krijgen
Ik duik ook onderquote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het zwembad is een meter van mijn huiskamer...
Dus gewoon zwemmen en dan natte spullen uit en de zon weer in....ligstoel op...tot je het weer heet krijgt...
Hier ook, maar alleen de groten zakken in prijs en ook nog eens niet zo heel veelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef hondjes het volgende:
, Boten zijn nu goedkoop i.v.m. de crisis.......ze zijn volop te koop...
Ik heb 'm gezien, maar kan hem me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mystic River, briljante film. Zag aan 't eind pas dat 't een Clint Eastwood film is
.
Ja sorry Pieter.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
De PVV en serieus in 1 volzin?
Tuurlijk niet, ik heb een constructie die de teruggaaf optimaliseertquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
t Zou mij trouwens niets verbazen als jij gekozen hebt voor een annuïteiten
quote:Verdwaalde wasbeer uit gracht gered
AMSTERDAM - Een bewoner van een woonboot aan de Bilderdijkkade in Amsterdam zag donderdagavond opeens een wasbeer voorbij zwemmen.
Het verdwaalde dier was in een Amsterdamse gracht terecht gekomen. Volgens AT5 is personeel van de dierenambulance erin geslaagd de wasbeer uit het water te halen. Naar omstandigheden gaat het goed met het dier. Hij wordt ondergebracht bij Stichting Aap, waar hij een plek krijgt tussen de andere wasberen die daar worden opgevangen.
Ja, maar jij bent ook iemand die kiest voor degelijkheid en zekerheid volgens mij. Vandaar dat ik er op kwamquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niks van gezien, film gekeken.
[..]
Tuurlijk niet, ik heb een constructie die de teruggaaf optimaliseert. En dat is zeker niet zo bij annuiteiten aangezien je dan niet altijd gelijke delen rente betaald.
Klopt als een bus, maar dan kom je dus niet bij annuiteit uit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, maar jij bent ook iemand die kiest voor degelijkheid en zekerheid volgens mij. Vandaar dat ik er op kwam
Nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar dan kom je dus niet bij annuiteit uit.
Ja, en toch is die conservatieve manier van aflossen niet zo heel slechtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso wordt dat amper aangeboden (alleen voor de vorm staat 't in de brochure). Het is allemaal banksparen met verschillende spaarconstructies (bepaald % tot max 100, deel beleggen etc.) of aflossingsvrij.
Waarom? Je hebt wel het verschil tussen een spaarhypotheek (bij een verzekeraar) en banksparen (bij een bank). Verzekeraars zijn oplichters, dus daar moet je wegblijvenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook niet bij een spaarhypotheek, die zijn belastingtechnisch ook nadelig en toch trap ik daar iedere keer weer in
Aan het spaarpotje van banksparen kan je ook niet komen (zonder boete). En die mentale motivatie om te zien dat 't echt van m'n schuldenberg afgaat heb ik niet nodig. Geloof 't ook wel in een apart potje als dat belastingvoordeel oplevert.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en toch is die conservatieve manier van aflossen niet zo heel slecht![]()
Je weet gewoon dat je echt met aflossen bezig bent
Een spaarhypotheek wordt pas echt rendabel als je hem langer dan 12 jaar hebt. Als je eerder gaat verkassen moet je alsnog het belastingvoordeel afrekenen. En ik meen ergens gelezen te hebben dat mensen tussen iedere vijf en zeven jaar verhuizen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt wel het verschil tussen een spaarhypotheek (bij een verzekeraar) en banksparen (bij een bank). Verzekeraars zijn oplichters, dus daar moet je wegblijven.
Allemaal oude regelingen, heb je geen last meer van als je nu afsluit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een spaarhypotheek wordt pas echt rendabel als je hem langer dan 12 jaar hebt. Als je eerder gaat verkassen moet je alsnog het belastingvoordeel afrekenen. En ik meen ergens gelezen te hebben dat mensen tussen iedere vijf en zeven jaar verhuizen.
Oh God, ik wordt echt een ouwe sukkel. Hoe gaat dat nu dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Allemaal oude regelingen, heb je geen last meer van als je nu afsluit.
En als je gaat verhuizen kun je het flexibel meenemen? Met flexibel bedoel ik, verlaging of verhoging van de lening?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon, je sluit af en hebt recht op 30 jaar HRA. Als je banksparen doet heb je 30 jaar over alle rente aftrek, sparen doe je op een apart gesloten rekening, tegen de rente die je ook betaald (dus hoger dan normale spaarrente).
Klaar.
Ligt aan de aanbieder. Staat in je voorwaarden, veel mensen gaan hiermee de mist in. ING heeft bijvoorbeeld vage overstapvoorwaardenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
En als je gaat verhuizen kun je het flexibel meenemen? Met flexibel bedoel ik, verlaging of verhoging van de lening?
Ok, het is van kracht sinds 1 januari 2008 lees ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ligt aan de aanbieder. Staat in je voorwaarden, veel mensen gaan hiermee de mist in. ING heeft bijvoorbeeld vage overstapvoorwaarden
eeuuhhquote:
Nah, dan heb je zo te zien wel de goede keus gemaaktquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
100% transparant, allemaal nieuwe wetgeving sinds de woekerpolis-affaire.
Huil niet, als ik zover ben is er al een jaar of 10 hypotheekbijtellingquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dan heb je zo te zien wel de goede keus gemaakt![]()
Ik mag nog tien jaar aftrekken, daarna is 't gedaan, zijn mijn dertig jaren vol
Ja, maar jij bent dan sowieso al wel rijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huil niet, als ik zover ben is er al een jaar of 10 hypotheekbijtelling.
niksquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom je doen hier?
En waar is Soury eigenlijk?
Of weet jij niet alles?
En waarom dan niet?
mwa zie ik morgen wel...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij nog iets leuks doen morgen?
En vijf kilo, dat is ongeveer vier weken komkommer eten
jahquote:
Tering toevallig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
gertjuh!
log net in, het moest zo zijn, homo![]()
alles goed?
gisteren bij mn broertje op z'n verjaardag, hadden we het even over 'voetbal international tievie' en die meilge van der gijp die avond. al gezien? :
neee, nog niet, ff kijken hoe het met de financien loopt. anders van de zomer maarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Tering toevallig!![]()
Ja had ik al gezien, paar weken geleden bij de begrafenis van m'n onechte zwager. Lachen altijd hè, met René. Of in ieder geval wel váák. Heb je al vakantieplannen?
Ok.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
![]()
![]()
...
...maar niet hier!
tuurlijk niet. welkom liesjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
dat zal ik zeker [subdoen.][/sub]![]()
Ik voel een naamsverandering opkomen zodat iedereen mij weer aardig vindt.
Of niet/![]()
mwah, niet top. been-as correctie kom ik niet voor in aanmerking (was ik voor in de haag vorig jaar) omdat het poot kaarsrecht is (ergens vanuit heup gemeten (op rontgen) over midden knieschijf tot voet). loop 2 keer per week hard (2 x 7km). net tekort om de serotonine rijkelijker te laten stromen (dan voorheen) in me harses, dus binnenkort maar weer eens aan de seroxatquote:
Bij mij niet hoor, alleen bij die enge WJ!quote:
hoezo, hoor je bij ze te zijn op dit late uur?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik spijbel van mijn ouders, kon het echt even niet opbrengen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, alleen bij die enge WJ!
Geintje!![]()
![]()
![]()
Zet eens een leuk plaatje op, eentje voor een laatste glas want ik moet zo naar bed!
Toe maar!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, alleen bij die enge WJ!
Geintje!![]()
![]()
![]()
Zet eens een leuk plaatje op, eentje voor een laatste glas want ik moet zo naar bed!
Toe maar!
Ze vieren morgen mijn vaders verjaardag.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoezo, hoor je bij ze te zijn op dit late uur?
wie zijn "ze", soury en remlofquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niets.
[..]
Ze vieren morgen mijn vaders verjaardag.
slaap lekker gert!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:46 schreef Gert het volgende:
Wat doe ik hier nog?
Niks!
Nog één fijn liedje dan...
Slaap lekker
Da's ook heftig, om te besluiten om daar niet bij te zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ze vieren morgen mijn vaders verjaardag.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:22 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)tig-jaar-cel-in.html
![]()
![]()
![]()
quote:De 28-jarige cybercrimineel werd donderdag (lokale tijd) door een rechtbank in Boston voor twee aanklachten veroordeeld tot straffen van twintig jaar cel, maar hij mag die straffen gelijktijdig uitzitten.
D.-tje, dwarsliggertje van mequote:
Gewoon al opquote:
quote:
Owquote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst even wat rekeningen betalen en dan moet ik mijn kind straks naar de scouting brengen (niet lachen) en boodschappen doen, geen tijd
quote:
Volquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Goffer weer gemist
, nou ja dan morgen maar er vol voor gaan
Nee, niets gemistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:13 schreef Kally het volgende:
Maar heb ik nog wat gemist, ontploffende motoren, crashes of iets anders
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niets gemist
Enige 'opmerkelijke' was dat Hamilton kennelijk een benzineprobleem had en daardoor op 11 staat
Maar buiten de F1 manager om, wie is jou favo coureur?quote:
Goedemorgen Hondjes, ja lag er vroeg inquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:27 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen.
War zijn jullie al idioot vroeg op voor de zaterdag....
Jij ook goedemorgen Deisquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:28 schreef Deisyy het volgende:
En mijn keuken is er nu helemaal uit, ik heb nu een behangtafel als aanrecht
Ik krijg echt zo'n campinggevoel in mijn eigen huisquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is minder maarrrrr....straks heb je een hele mooie keuken
Dat had ik met mijn badkamer haha, liep ik met mijn schone kleertjes en mijn toilettas naar mijn moeder om daar te douchen (alleen de toiletrol ontbrakquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg echt zo'n campinggevoel in mijn eigen huis
Ik ben wel een beetje voor Vettelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar buiten de F1 manager om, wie is jou favo coureur?
Haha ik zie dat hlemaal voor mequote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn badkamer haha, liep ik met mijn schone kleertjes en mijn toilettas naar mijn moeder om daar te douchen (alleen de toiletrol ontbrak)
Ja weer pole position zag ikquote:
Ja maar tochquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha ik zie dat hlemaal voor me![]()
Dan is het weer eens extra makkelijk dat je moeder dichtbij woont.
O schuif je zo weer op voor mijquote:
Zonnetje schijntquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Goedemorgen Hondjes, ja lag er vroeg in, en heb je lekker zonnetje?
Lekker hoor, nou ja moet zeggen ik moet veel doen dus ben wel blij dat het hier niet te warm isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Have fun.
In 't kader van epische verhalen: Hond van de buren dood
Ben ik dan achterlijk?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat zijn niet de clubkleuren uut Twente, Caro.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh en even voor Noekie:
Twents Manicure![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh en even voor Noekie:
Twents Manicure![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oei, maar wij zitten toch wel achter een hekje?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:22 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goa stoan, aj veur Twente bint! Nkufo is een hele grote neger. Pas op!![]()
Plezier!![]()
Het komt me niet zo goed uit want ik wilde wel kaas met wijn ipv cola met chipsen vanavond maar vooruit.
Hup Twente!Wij gaan volgende week naar VVV Venlo tegen Twente. Jja staan as ge voojj Twente boent.
Súkkel! Ik ging al helemaal aan mezelf twijfelen!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja verrek, het is rood, ik scrollde te snel.![]()
goa stoan, aj vur twente bin
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef D. het volgende:
Tussentijdse punten F1
D. 61
D.Rose 60
Kally (o.v.) 53
Remlof 50
quote:
Lijkt me wel dat dat de procedure isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:39 schreef Kally het volgende:
Vraagje: Als selectvracht aan de deur is geweest en ze kunnen het niet afgeven bij eventueel buren ook horen ze toch een briefje achter te laten??? Ik krijg er nu 1 met we zijn al 4 keer geweest pakje gaat terug naar afzender , ik heb geen briefje gezien hiervoor
Dan haal ik de o.v. wegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja alleen bij mij
maar ik had niks veranderd nog
Nee hoeft nietquote:
Gewoon rennen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oei, maar wij zitten toch wel achter een hekje?![]()
Ja, we zullen zien, we hebben er iig wel zin in!
We zitten in Vak Q.
Wij helemaal verrukt in koor: Oh! Dat is naast P!![]()
Jja staan as ge voojj Twente boent
quote:
Waarom konden ze het niet bij de buren afgeven?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga ik maandag wel weer aan de bel hangen
Misschien waren die er niet, geen ideequote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:46 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom konden ze het niet bij de buren afgeven?
de hele straat was niet thuisquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien waren die er niet, geen ideealhoewel mijn buurman eik altijd thuis is
Ik woon in een flat en op mijn galerij zijn 4 huizen, ik heb echt geen idee zal wel luie bezorger zijn geweestquote:
Te lui om een briefje achter te latenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik woon in een flat en op mijn galerij zijn 4 huizen, ik heb echt geen idee zal wel luie bezorger zijn geweest
Ja de 3 keer hiervoor wel, maar geloof het niet zo, kan me niet voorstellen dat ze 4 keer zijn geweest en dat er nooit buren thuis waren, ach ik ga wel bellen maandagquote:
quote:
Gewoon rennenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Gewoon rennen!
Hahaha, naast P. Dat je ook zo mee gaat schreeuwen en daarna een voldane grijns op je gezicht omdat je bad bent. A very very bad girl, CarO.
Het is echt leuk. Misschien zie ik je wel op de tv vanavond! Dan ga ik naar je zwaaien.
Oh ja? Leuk, hopelijk winnen ze.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is wel echt spannend nu in de competitie, en dat is heul tof in 't stadion.
Hier ook zo onwijs druk, echt niet leuk winkelen zoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
Bijna goeieavond
Net stad in geweest, dat doe ik voorlopig niet meer op een zaterdag, mên wat een drukte
Wat aardig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:01 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg deze net van een wild vreemde man toen ik de AH uitliep.![]()
[ afbeelding ]
Stond met mijn bek vol tanden, en een plantje in mijn handen
de voetbalploatjes zijn zeker opquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:01 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik stamelde nog waarom, nou voor de paasdagen. Wat lief zei ik..quote:
Die zijn voor de sier (oude flesjes)quote:
Ja daar ga ik nu vaker naar toequote:
DIe oude flesjes zijn coolquote:
Nou uh nee..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DIe oude flesjes zijn cool![]()
Was het een leuke vent?
Oeps sorry voor de vorig postquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zal er niet elke keer staan met een presentje he
Tuurlijk wel twee..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef gomi het volgende:
[..]
lol. volgende week krijg ik wel een halve liter van je he
Dat magquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker doe ik eenmet je mee.
wel thee hier
geren en geshop?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat magalleen ik moet echt ff koffie, stort in na een hele dag heen en weer geren en geshop
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:01 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schakel jou in voor mijn sinterklaas gedichten
Ja ik moest eerst boodschappen doen, toen schoenen met de kinderen kopen en dat gaat niet zonder ze want dan zitten ze niet lekker of ze vinden ze niet mooiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:37 schreef gomi het volgende:
[..]
geren en geshop?
waren de winkels maar kwartier open?
ik mijdt de zaterdag altijd om boodschappen te doen.
al moest ik vandaag nog wel ff snel wat halen bij de supermarkt. maar waren maar paar dingen en kon dus bij de snelkassa.
Ik kan het wel maar vind het gewoon niet leukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar staan er ergens al een aantal van op fok
ah met kinderen erbij is altijd minder geloof ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik moest eerst boodschappen doen, toen schoenen met de kinderen kopen en dat gaat niet zonder ze want dan zitten ze niet lekker of ze vinden ze niet mooi, toen nog een nieuwe stofzuiger want de oude begaf het, maar gewoon van hier naar daar met de kinderen is geen doen
Als ik kleertjes voor ze koop ga ik alleen hoor, het moet bij mij ook snel, hoera voor het online shoppenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ah met kinderen erbij is altijd minder geloof ik.
ik ben altijd gewoon snel snel en snel weer weg.
maar hoef dan ook nooit schoenen voor kinderen te halen ofzo
ik shop echt bijna nooit online. zeker niet voor kleding. weet eigenlijk niet waarom. wil t passen ofzo denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik kleertjes voor ze koop ga ik alleen hoor, het moet bij mij ook snel, hoera voor het online shoppen
Ja maar ik heb een hekel aan pashokjesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik shop echt bijna nooit online. zeker niet voor kleding. weet eigenlijk niet waarom. wil t passen ofzo denk ik
ik ook, heb sowieso een hekel om te shoppen. dus als ik ga, koop ik gelijk een zooi zodat ik weer ff een tijdje gevrijwaard benquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een hekel aan pashokjes
Ik ook hahaha, maar ben dol op kleding vandaar dat ik blij ben dat er online steeds meer te koop isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook, heb sowieso een hekel om te shoppen. dus als ik ga, koop ik gelijk een zooi zodat ik weer ff een tijdje gevrijwaard ben
heb er echt een gruwelijke hekel aan
Laatst was 't online "koopzondag", bij de neckermann geloof ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook hahaha, maar ben dol op kleding vandaar dat ik blij ben dat er online steeds meer te koop is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |