Wederom sorryquote:
Jaloers kereltjequote:
Nog beter is als ze ze gewoon draagt en hier laat zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als je je nou gewoon gedraagt hoef je je niet zo vaak te verontschuldigen
Ik hou niet van me gedragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als je je nou gewoon gedraagt hoef je je niet zo vaak te verontschuldigen
Nog beterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog beter is als ze ze gewoon draagt en hier laat zien
Nog sletterig gedrag vertonen ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Wederom sorryzondag kliek ik weer met jou, F1
![]()
ah idd. thnxquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Oja
vergeet je team niet te updaten voor middernacht, als je de behoefte hebt
Takes one to know onequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou in je jurkje willen zien![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik even geen antwoord op. Mag ik er later op terugkomen?
Ja, dat is wel positief. Hoe langer ze daar lopen te zeiken over Balkenende en hij blijft zitten, hoe meer ze lijken te zakken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
PvdA stijgt, CDA zakt verder weg
Op naar paars+
Prosper Egoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het OSL is opgeheven. Daar was ik ooit nog lid van, in mijn nog minder wetende periode
79 zetels, niet slechtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
PvdA stijgt, CDA zakt verder weg
Op naar paars+
Kon er ook niets aan doen Coosquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Prosper Ego![]()
Ik ben ooit met de dood bedreigd door die broeiers.![]()
[ afbeelding ]
http://www.kafka.antifa.net/ego.htm
En ik was toen nogal actief om het fascistische karakter van die club aan het licht te brengen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat OSL was toen, begin jaren tachtig, nogal actief op kazernes om militairen te ronselen voor "hun zaak".
In die tijd kreeg ik iedere maand twee bladen door de deur, "Ons Leger" en die van het OSL. Ikzelf zat na diensttijd nog een jaar of drie bij de Nationale Reserve om het land te beschermen tegen sujetten als jij er eentje wasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik was toen nogal actief om het fascistische karakter van die club aan het licht te brengen.
Ik ken het OSL nog van die feloranje stickers van ze. Wat stond daar ook alweer zoal op?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik stemde toen overigens PvdA, hoe dat allemaal te combineren valt weet ik ook nog steeds niet
Ik weet het echt niet meer Remlof. Ik heb volgens mij die bladen nog wel steeds ergens op zolder liggen. Zo ook completen jaargangen van "Ons Leger".quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken het OSL nog van die feloranje stickers van ze. Wat stond daar ook alweer zoal op?
Ja daar in het Siberië van Nederland wel maar hier waren we wel bewust hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een armoe toch, als je jong bent
Ik weet het ook niet meer, was in de tijd dat ik in de brugklas zatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer Remlof. Ik heb volgens mij die bladen nog wel steeds ergens op zolder liggen. Zo ook completen jaargangen van "Ons Leger".
En volgens mij waren het driehoekige stickers met een felrode rand?
Het was een tijd waarin er wat te kiezen viel. Het was niet een grote grijze meuk. En het was een tijd dat mensen ook gewoon nog de straat op gingen voor idealen, alhoewel dat in mijn jeugd ook alweer net iets minder werd. Kom d'r nu nog maar eens om.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja daar in het Siberië van Nederland wel maar hier waren we wel bewust hoor.![]()
Was zelfs een van de oprichters van het allereerste AF comité o.a. met Ybo Buruma, nu hoogleraar strafrecht.
Heb in die tijd nog oud Spanje gangers gesproken en mensen van de Vereniging Nederland - USSR.![]()
Mooie tijd was dat.
Was dat dan niet gewoon de Nederlandse Leeuw?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, was in de tijd dat ik in de brugklas zat
Maar dacht me te herinneren dat sommige klasgenoten van die feloranje stickers van het OSL op hun agenda hadden geplakt.
Teun zit gelijk tegen die ouwe legerzooi te swaffelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Gaat even de zolder op, kijken naar het symbool
Jaargang na jaargang van Ons Leger, Armex, De Legerkoerier, De onderofficier, De Zuidafrikaanse Koerier, maar ik kan niet zo snel ïets vinden van OSLquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Teun zit gelijk tegen die ouwe legerzooi te swaffelen.![]()
Later
En was je het eens met de jury?quote:
O ja, vuurquote:
Teun is on memory lanequote:
quote:
Swaffelen op zolderquote:
Uh, uh, sorry, huhuquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn ik hoor meteen die vreselijke irritante lachjes weer
quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef hondjes het volgende:
mmm Lekker,,,broodje Catalan....
Ga ik morgen eten,,,met een plakje rauwe ham erover.....
Je kan morgen wel naar het strand denk ik. Ze voorspellen 21 graden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef hondjes het volgende:
mmm Lekker,,,broodje Catalan....
Ga ik morgen eten,,,met een plakje rauwe ham erover.....
Niet als het erg heet is,,dan blijven we liever bij ons zwembadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan morgen wel naar het strand denk ik. Ze voorspellen 21 graden.![]()
Gaan jullie eigenlijk wel eens naar het strand en zo ja, waar?
*Hoeft niet te kijken, er is genoeg te snoepen maar doet 't nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:39 schreef D. het volgende:
*ook gaat kijken of er nog iets te snoepen valt
Gelijk heb je, wat moet je ook bij een strand als je twee zwembaden in de achtertuin hebtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Niet als het erg heet is,,dan blijven we liever bij ons zwembad
Dat zand enzo....plakt zo lekker,,,
Meestal gewoon in El Perello, we hebben eigenlijk 6 stranden hier,,,,met rotsen,,een met naaldbomen . en de rest gewone stranden...
Dat is dan bij punta de l'aliga?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Niet als het erg heet is,,dan blijven we liever bij ons zwembad
Dat zand enzo....plakt zo lekker,,,
Meestal gewoon in El Perello, we hebben eigenlijk 6 stranden hier,,,,met rotsen,,een met naaldbomen . en de rest gewone stranden...
*gekeken heeft en geslaagd isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*Hoeft niet te kijken, er is genoeg te snoepen maar doet 't niet
Moet je wel een 4WD hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef hondjes het volgende:
We hebben ook een strand, waar je zo met je auto op kan rijden....
Ik zou daar wel een bootje willen hebben. Lekker vissen op het eind van de dag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef hondjes het volgende:
We hebben ook een strand, waar je zo met je auto op kan rijden....
Ze hebben een tractor!!quote:
Het zwembad is een meter van mijn huiskamer...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk heb je, wat moet je ook bij een strand als je twee zwembaden in de achtertuin hebt
Ik zie je al samen met meneer hondjes over het strand tuffen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als we het kreng aan de praat krijgen
Ik duik ook onderquote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het zwembad is een meter van mijn huiskamer...
Dus gewoon zwemmen en dan natte spullen uit en de zon weer in....ligstoel op...tot je het weer heet krijgt...
Hier ook, maar alleen de groten zakken in prijs en ook nog eens niet zo heel veelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef hondjes het volgende:
, Boten zijn nu goedkoop i.v.m. de crisis.......ze zijn volop te koop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |