NERD.. Ik krijg zeer zeker 100+ mails per dag en ik ping zowaar 1x per week gemiddeld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:43 schreef ukga het volgende:
[..]
pingen is soort msn wat alleen mensen met een blackberry kunnen doen (gaat dus ook via internet)
je kunt dus onbeperkt berichten sturen. (van blackberry naar blackberry)
(wat de meeste kansloze mensen dus ook doen)
dus als je iemand de hele tijd op zn BB ziet kijken, weet je voor 99% zeker dat ie aan het pingen is
dan ben jij dus de 1 % die niet constant aan het pingen is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
NERD.. Ik krijg zeer zeker 100+ mails per dag en ik ping zowaar 1x per week gemiddeld.
Dus als ik naar mijn BB kijk, dan ben ik aan het mailen of lezen
ik vraag niet wat een pauper is, maar wie de paupers zijn in de ogen van tsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pauper#Individuele_armoede
Dat het gratis is....quote:Op zondag 28 maart 2010 19:46 schreef Kinz het volgende:
Kan iemand mij het verschil in praktisch nut uitleggen tussen Ping en SMS? Behalve het feit dat het gebruik maakt van Pushnotes?
Waarom wordt er in gidsnaam een hype van gemaakt..
mbo-ers, marokkanen en (simpele) wijfequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef dabadbass het volgende:
[..]
ik vraag niet wat een pauper is, maar wie de paupers zijn in de ogen van ts
kut internet heb jij dan, zeker MW2 ofzo!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:52 schreef Trust_live het volgende:
Mijn ping is altijd rond de 80-120, maar ligt eraan natuurlijk in welke server ik speel
huh? een ping van 4 seconden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:44 schreef Trollface. het volgende:
Ping Output:
PING fok.nl (87.233.27.8) 32(60) bytes of data.
--- fok.nl ping statistics ---
5 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 4000ms
Altijd.
Goeie kick, man.quote:
Heb je een iPhone? Welke programma's gebruik je?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef ThePianoMan het volgende:
I kheb het wel, maar ik snap het niet. IS toch gratis of niet?
O.us mag ik je ping dan? of hoe dat ook gaat.
en palringoquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef Droathoah het volgende:
Pingchat, Whatsapp en bb messenger
ja ik heb een iPhone..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb je een iPhone? Welke programma's gebruik je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |