aha, en wie zijn de paupers?quote:
Ook op de iPhone.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Pingen doet men toch alleen op een zwarte bes?
Ik doe geen mbo. En ik ken genoeg hoogopgeleiden die ook pingen hoor, zelfs mijn buurvrouw van 54 uit Spanje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef ukga het volgende:
Pingen is het (gratis) smsen voor mbo-ers
EN MAROKKANEN
iets in mij zegt dat jouw spaanse buurvrouw van 54 niet hoog opgeleid is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik doe geen mbo. En ik ken genoeg hoogopgeleiden die ook pingen hoor, zelfs mijn buurvrouw van 54 uit Spanje.
Ze is de Spaanse uit Woensel-West, dus hoogopgeleid is ze zeker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:54 schreef ukga het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat jouw spaanse buurvrouw van 54 niet hoog opgeleid is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de moeder van kempi uit woensel?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze is de Spaanse uit Woensel-West, dus hoogopgeleid is ze zeker.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:56 schreef ukga het volgende:
ping is dat gene wat je altijd ziet op msn en hyves; VOEG ME TOE 21DBB614 @ BB
die paupers weet je welIk moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam
omdat ze 54 isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:54 schreef ukga het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat jouw spaanse buurvrouw van 54 niet hoog opgeleid is.
Nu begrijp ik waarom het zo slecht gaat in Nederland..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef BrandX het volgende:
Ik ping overigens wel op mijn werk-BB, maar kan alleen pingen met collega'sDe rest is geblokkeerd
Nou heb ik een paar zeer toffe collega's waar het erg grappig mee pingen isDe meesten die zo'n BB mogen (ong. 50 collega's) snappen er geen hol van, behalve wij vijven. Dat is erg handig als je weer eens verzeild bent geraakt in een niet al te nuttige vergadering. Heerlijk pingen, terwijl iedereen denkt dat je heul serieus je mail aan het checken bent
uhuh, maar ondertussen
![]()
en ze denken niet dat je zit te smse, ipv mail checke?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef BrandX het volgende:
bla bla bla
Heerlijk pingen, terwijl iedereen denkt dat je heul serieus je mail aan het checken bentuhuh, maar ondertussen
![]()
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef ukga het volgende:
[..]
en ze denken niet dat je zit te smse, ipv mail checke?
das dan wel weer chill.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
NeeStom genoeg denkt iedereen dat je dan braaf aan het mailen bent
We hebben een vrij grote mailcultuur. Vier verschillende locaties in de randstad, waarbij we met diverse mensen van de verschillende locaties regelmatig contact moeten hebben. Dus het is doodnormaal dat je mailt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:44 schreef Trollface. het volgende:
Ping Output:
PING fok.nl (87.233.27.8) 32(60) bytes of data.
--- fok.nl ping statistics ---
5 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 4000ms
Altijd.
nou nee, neit met die vijf dus. De rest weet niet eens hoe ze online moeten komenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:18 schreef ukga het volgende:
[..]
das dan wel weer chill.
pingen is btw toch ook zo van;
HEEY je hebt me ping gelezen, maar je stuurt niets terug!!!!
?
Oeh dan heb je BESquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef BrandX het volgende:
Ik ping overigens wel op mijn werk-BB, maar kan alleen pingen met collega'sDe rest is geblokkeerd
Nou heb ik een paar zeer toffe collega's waar het erg grappig mee pingen isDe meesten die zo'n BB mogen (ong. 50 collega's) snappen er geen hol van, behalve wij vijven. Dat is erg handig als je weer eens verzeild bent geraakt in een niet al te nuttige vergadering. Heerlijk pingen, terwijl iedereen denkt dat je heul serieus je mail aan het checken bent
uhuh, maar ondertussen
![]()
BB messenger idd. En BIS of BES, geen idee. Weet alleen dat alles buiten mijn bedrijf geblokt wordtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:27 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Oeh dan heb je BES![]()
Ik heb van me werk ook een BB en heb BIS gekregen dus kan met iedereen pingen
Maar ping het meeste met me collega's ken bijna niemand anders met ping![]()
OH ja en ik ping met BB messenger.
pingen is soort msn wat alleen mensen met een blackberry kunnen doen (gaat dus ook via internet)quote:
NERD.. Ik krijg zeer zeker 100+ mails per dag en ik ping zowaar 1x per week gemiddeld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:43 schreef ukga het volgende:
[..]
pingen is soort msn wat alleen mensen met een blackberry kunnen doen (gaat dus ook via internet)
je kunt dus onbeperkt berichten sturen. (van blackberry naar blackberry)
(wat de meeste kansloze mensen dus ook doen)
dus als je iemand de hele tijd op zn BB ziet kijken, weet je voor 99% zeker dat ie aan het pingen is
dan ben jij dus de 1 % die niet constant aan het pingen is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
NERD.. Ik krijg zeer zeker 100+ mails per dag en ik ping zowaar 1x per week gemiddeld.
Dus als ik naar mijn BB kijk, dan ben ik aan het mailen of lezen
ik vraag niet wat een pauper is, maar wie de paupers zijn in de ogen van tsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pauper#Individuele_armoede
Dat het gratis is....quote:Op zondag 28 maart 2010 19:46 schreef Kinz het volgende:
Kan iemand mij het verschil in praktisch nut uitleggen tussen Ping en SMS? Behalve het feit dat het gebruik maakt van Pushnotes?
Waarom wordt er in gidsnaam een hype van gemaakt..
mbo-ers, marokkanen en (simpele) wijfequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef dabadbass het volgende:
[..]
ik vraag niet wat een pauper is, maar wie de paupers zijn in de ogen van ts
kut internet heb jij dan, zeker MW2 ofzo!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:52 schreef Trust_live het volgende:
Mijn ping is altijd rond de 80-120, maar ligt eraan natuurlijk in welke server ik speel
huh? een ping van 4 seconden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:44 schreef Trollface. het volgende:
Ping Output:
PING fok.nl (87.233.27.8) 32(60) bytes of data.
--- fok.nl ping statistics ---
5 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 4000ms
Altijd.
Goeie kick, man.quote:
Heb je een iPhone? Welke programma's gebruik je?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef ThePianoMan het volgende:
I kheb het wel, maar ik snap het niet. IS toch gratis of niet?
O.us mag ik je ping dan? of hoe dat ook gaat.
en palringoquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef Droathoah het volgende:
Pingchat, Whatsapp en bb messenger
ja ik heb een iPhone..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb je een iPhone? Welke programma's gebruik je?
127.0.0.1quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:44 schreef 8108139dpths het volgende:
C:\>ping mezelf
Ping request could not find host mezelf. Please check the name and try again.
Ik besta niet volgens ping!![]()
____!!
Sinds wanneer word Ping vergeleken met Whatsappquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef o.us het volgende:
TS begint:
Ik ping met mijn iPhone via Whatsapp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |