Dat de pot voor koopsubsidie leeg aan het raken was, was eind februari al bekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:48 schreef DarkWimDuck het volgende:
Vanaf 22 maart zullen er wel enorm veel aanvragen binnen zijn gekomen, omdat toen bekend werd dat ze nog 1750 aanvragen konden verwerken. Dus ik denk dat ze nu wel wat langzamer gaan kwa data.
Vorig jaar november (toen deed ik de aanvraag) was al bekend dat 't principe op = op zou gelden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:39 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat de pot voor koopsubsidie leeg aan het raken was, was eind februari al bekend
Al zou er nog geld beschikbaar zijn, dan moet je aanvraag ook nog eens juist zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:25 schreef Benijx het volgende:
[..]
http://rtl.nl/components/(...).RTL_Nieuws_1930.xml
2e items van het nieuws gisteren werd het kort besproken. Dit doet mij enigzins deugd dat ze in mijn ogen de rest van de aanvragen allemaal behandelen, omdat en nu ook niet meer wordt aangevraagd...
Blijft spannend!!!
Oh hmm never mindquote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef Aaiphone het volgende:
Ze kunnen nou ook geen aanvragen meer toelaten
Ik zal vandaag met de hypotheker bellen. Die zal me hopelijk een update geven... Heb jij geen problemen met je hypotheek offerte...? Als de koopsubsidie van jouw wordt afgewezen kan je ook niet het geld lenen toch??quote:
Nou goed, je moet de hypotheek rondkrijgen. Normaliter is dat 4,5x je jaarsalaris. Als je het dan niet red kan je koopsubsidie of starterslening aanvragen.quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Benijx het volgende:
[..]
Ik zal vandaag met de hypotheker bellen. Die zal me hopelijk een update geven... Heb jij geen problemen met je hypotheek offerte...? Als de koopsubsidie van jouw wordt afgewezen kan je ook niet het geld lenen toch??
Goed nieuws voor je man! (hopelijk ook goed in nieuws in de envelop!) Betekend voor mij dat het nog wel een week gaat duren... (31 maart binnengekomen...)quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nou goed, je moet de hypotheek rondkrijgen. Normaliter is dat 4,5x je jaarsalaris. Als je het dan niet red kan je koopsubsidie of starterslening aanvragen.
Echter goed nieuws voor jullie. De hypotheker heeft mij net gemaild nadat ze contact hebben gehad met Het Agentschap NL. Er is toegezegd dat mijn aanvraag vandaag nog per post terug gestuurd wordt richting mij. Aangezien hun de inhoud niet mogen weten moet ik dus wachten tot morgen avond.
Mijn aanvraag is de 23ste door hun ontvangen!!
Mooi man! Tenminste als het goed nieuws is. Gaan we vanuit!quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nou goed, je moet de hypotheek rondkrijgen. Normaliter is dat 4,5x je jaarsalaris. Als je het dan niet red kan je koopsubsidie of starterslening aanvragen.
Echter goed nieuws voor jullie. De hypotheker heeft mij net gemaild nadat ze contact hebben gehad met Het Agentschap NL. Er is toegezegd dat mijn aanvraag vandaag nog per post terug gestuurd wordt richting mij. Aangezien hun de inhoud niet mogen weten moet ik dus wachten tot morgen avond.
Klopt. betreft koopsubsidie zal er hooguit iets instaan als ontbindende voorwaarde.quote:Op maandag 12 april 2010 10:01 schreef Benijx het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je man! (hopelijk ook goed in nieuws in de envelop!) Betekend voor mij dat het nog wel een week gaat duren... (31 maart binnengekomen...)
Maar mijn hypotheekoffferte is gebasseerd op koopsubsidie.. Jij zegt dus dat het niet uitmaakt als ik dit later regel met een starterslening?
Echt cool voor je iig!
laat je morgen weten wat het is geworden? volgens mij hebben er hier aardig wat mensen gepost die de uitslag al binnen moeten hebben en die niks meer hebben laten horen..quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee. Die wordt de 24ste geregistreerd. Als jij het gelezen hebt, is mijn aanvraag van de 23ste wel behandeld en vandaag wordt die toegezonden. Jij hebt dus waarschijnlijk morgen / woensdag antwoord. (gezien jij het digitaal gedaan hebt, kan jij zelf de status nakijken. Ik vind je vraag dan ook vreemd).quote:Op maandag 12 april 2010 12:57 schreef BellO_83 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden ook al deze vraag gesteld:
Als je aanvraag digitaal is gedaan op dinsdag 23 maart om 19.00 uur 's avonds, wordt hij dan ook volgens de 23ste behandeld of beland hij op de stapel van de 24ste? Weet iemand dit?
Mijn vriend gaat als we voor woensdag nog geen bericht hebben, bellen. Jeetje, die ellende duurt wel ontzettend lang! Maar ik hou jullie op de hoogte, zodra we bericht hebben.
Ik bel mijn hypotheekadviseur wel ff.
Groetjes
quote:Op maandag 12 april 2010 13:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee. Die wordt de 24ste geregistreerd. Als jij het gelezen hebt, is mijn aanvraag van de 23ste wel behandeld en vandaag wordt die toegezonden. Jij hebt dus waarschijnlijk morgen / woensdag antwoord. (gezien jij het digitaal gedaan hebt, kan jij zelf de status nakijken. Ik vind je vraag dan ook vreemd).
Dan kan jou adviseur dat inzien. Ik zou zeggen succes! Ik wacht nog even af. Zodra ik iets weet horen jullie het. Echter kan het zijn dat het pas donderdag wordt. (Ik heb nogal een drukke week, en als de post er morgen niet is....)quote:Op maandag 12 april 2010 13:20 schreef BellO_83 het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het zo zeggen, ik heb dit bij mijn hypotheek adviseur laten doen, die heeft alles verzonden voor ons. Ik weet niet eens waar ik moet kijken naar mijn status?
Ik heb je bericht gelezen inderdaad, positief dat ze zo snel bericht doen, ik had gerekend op bericht begin volgende week maar dat kan dus nog wel eens mee gaan vallen
Volgens mij hadden ze nog wel een achterstand van enkele dagen. Er is nog steeds gemeld dat het op is inderdaad, dus opzicht heb ik goede hoop. Echter heb ik al 5x een werkgeversverklaring op kunnen vragen en 6x mijn hypotheekofferte opnieuw kunnen laten maken, dus ik ben echt bang voor dat mijn aanvraag ook niet juist isquote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef fvo het volgende:
Ach als je aanvraag de 23e of 24e ingediend is dan kan je er wel vanuit gaan dat deze goedgekeurd wordt. Mits je niets verkeerd ingevuld hebt dan.
Waarom anders een nieuwsbericht plaatsen op 23 maart (zie VROM) dat het half april op zou zijn.
Hoezo dat dan? Zoveel kan er toch niet fout gaan bij een werkgeversverklaring?quote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze nog wel een achterstand van enkele dagen. Er is nog steeds gemeld dat het op is inderdaad, dus opzicht heb ik goede hoop. Echter heb ik al 5x een werkgeversverklaring op kunnen vragen en 6x mijn hypotheekofferte opnieuw kunnen laten maken, dus ik ben echt bang voor dat mijn aanvraag ook niet juist is
Vergis je daar niet in. Heb gehoord dat ze al moeilijk kunnen doen als een komma verkeerd staat.quote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef fvo het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Zoveel kan er toch niet fout gaan bij een werkgeversverklaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |