abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80107976
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef TR1984 het volgende:
Oei dat wordt spannend,

heb mijn aanvraag de 26e op de post gedaan dus zal het spoedig weten.

Op het moment dat ik mijn aanvraag wegdeed waren er volgens de site nog 1300 subsidies te verstrekken, ga er dus wel vanuit dat het goedkomt als dat niet zo is dan is die info behoorlijk misleidend gewesst.

Succes allemaal!
Weer een "nieuwe" ? anyway dat betekend dat er 200+ aanvragen in de tijd van 23 tot 26 maart zijn verwerkt. Al heb ik dat die datum op de site niet gezien en geloof me, ik check die site dagelijks.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 9 april 2010 @ 07:19:03 #227
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80111512
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:00 schreef Chinless het volgende:

[..]

Weer een "nieuwe" ? anyway dat betekend dat er 200+ aanvragen in de tijd van 23 tot 26 maart zijn verwerkt. Al heb ik dat die datum op de site niet gezien en geloof me, ik check die site dagelijks.
Wat maakt het uit dat er nieuwe mensen in dit topic komen?
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_80111658
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 07:19 schreef Aaiphone het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat er nieuwe mensen in dit topic komen?

Kan handig een troll zijn. Ik kijk altijd wel even uit met nieuwe users, voor je het weet is het een kloontje oid.
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:19:28 #229
298327 qeqa
groetjes
pi_80113096
en..heeft er vandaag al iemand gebeld om te horen of ze met de 23e bezig zijn nu? of is er al iemand die goed of slecht nieuws heeft ontvangen?
keep your fingers crossed
pi_80113162
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:19 schreef qeqa het volgende:
en..heeft er vandaag al iemand gebeld om te horen of ze met de 23e bezig zijn nu? of is er al iemand die goed of slecht nieuws heeft ontvangen?
Ik vind het vreemd dat ik nog geen mensen heb gehoord met nieuws van SenterNovum... Er waren toch personen die 17 maart al een verzoek hadden ingediend?? Die moeten nu wel bericht hebben gehad??
pi_80113486
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:19 schreef qeqa het volgende:
Nee nog niet gebeld, maar dat doet de hypotheker voor mij. Mijn aanvraag is de 23ste daar binnengekomen dus het is wel essentieel voor mezelf!
pi_80116244
Wij hebben de koopsubsidie pas 7 april aangevraagd, mijn hypotheek adviseur zei dat we dan een van de laatsten zouden zijn. Nu ik zelf een beetje op internet zoek, lijkt me de kans eerder nihil dat we het nog krijgen.

De hypotheekadviseur heeft ook gezegd dat hij een kopie van het koopcontract en van de hypotheekofferte nodig had om koopsubsidie aan te vragen, maar ik lees op Senternovem dat je dat vanaf 2010 niet meer nodig hebt.

Kortom: we hadden het al makkelijk een week eerder kunnen aanvragen en aangezien iedere dag nu telt, vind ik dit zeer zeer slordig van onze adviseur. Tzal je maar gebeuren: dat de koopsubsidie t/m 2 april verstrekt wordt en het daarna op is. En dat terwijl je het makkelijk al aan had kunnen vragen. baal echt enorm.
pi_80116799
Zojuist mail terug. Ze zitten nog op de 22ste met verwerking.
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef claessens85 het volgende:
Wij hebben de koopsubsidie pas 7 april aangevraagd, mijn hypotheek adviseur zei dat we dan een van de laatsten zouden zijn. Nu ik zelf een beetje op internet zoek, lijkt me de kans eerder nihil dat we het nog krijgen.

De hypotheekadviseur heeft ook gezegd dat hij een kopie van het koopcontract en van de hypotheekofferte nodig had om koopsubsidie aan te vragen, maar ik lees op Senternovem dat je dat vanaf 2010 niet meer nodig hebt.

Kortom: we hadden het al makkelijk een week eerder kunnen aanvragen en aangezien iedere dag nu telt, vind ik dit zeer zeer slordig van onze adviseur. Tzal je maar gebeuren: dat de koopsubsidie t/m 2 april verstrekt wordt en het daarna op is. En dat terwijl je het makkelijk al aan had kunnen vragen. baal echt enorm.
En je hoeft het niet mee te sturen inderdaad, maar ze kunnen het wel opvragen en dan moet het in orde zijn. Ik zelf heb het ook getekend en alles voor het aangevraagd werd. (alleen ik was in de veronderstelling dat het nog wel tot mei beschikbaar was, anders had ik het dikke haast achter gezet.)
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:39:54 #234
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80117444
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:23 schreef Chinless het volgende:
Zojuist mail terug. Ze zitten nog op de 22ste met verwerking.
[..]

En je hoeft het niet mee te sturen inderdaad, maar ze kunnen het wel opvragen en dan moet het in orde zijn. Ik zelf heb het ook getekend en alles voor het aangevraagd werd. (alleen ik was in de veronderstelling dat het nog wel tot mei beschikbaar was, anders had ik het dikke haast achter gezet.)
Ja toen wij begonnen hadden ze het ook over mei. Precies hetzelfde verhaal!
pi_80118095
Hoi,

Ik zit in hetzelfde schuitje als iedereen hier die op het verlossende woord zit te wachten voor de koopsubsidie. Zojuist heb ik een mailtje ontvangen dat mijn aanvraag is ontvangen op 26 maart en dat ze nu bezig zijn met de verwerking van alle aanvragen die zijn aangekomen op 20 maart.
Nogal verschillende berichten dus hier, maar dit is dus wat ik net te horen heb gekregen, nog even geduld dus :s

Groetjes
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:09:00 #236
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80118591
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:55 schreef Mirte-L het volgende:
Hoi,

Ik zit in hetzelfde schuitje als iedereen hier die op het verlossende woord zit te wachten voor de koopsubsidie. Zojuist heb ik een mailtje ontvangen dat mijn aanvraag is ontvangen op 26 maart en dat ze nu bezig zijn met de verwerking van alle aanvragen die zijn aangekomen op 20 maart.
Nogal verschillende berichten dus hier, maar dit is dus wat ik net te horen heb gekregen, nog even geduld dus :s

Groetjes
Ik heb gisteren nog gebeld en toen zeiden ze 22 en vanmorgen kreeg iemand een mail van 22!
pi_80119347
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:09 schreef Aaiphone het volgende:

[..]

Ik heb gisteren nog gebeld en toen zeiden ze 22 en vanmorgen kreeg iemand een mail van 22!
Ook dat is weer een nieuwe user .
Snap je mijn gevoel een beetje?
pi_80119858
Vanaf 22 maart zullen er wel enorm veel aanvragen binnen zijn gekomen, omdat toen bekend werd dat ze nog 1750 aanvragen konden verwerken. Dus ik denk dat ze nu wel wat langzamer gaan kwa data.
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:54:06 #239
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80120044
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:32 schreef Chinless het volgende:

[..]

Ook dat is weer een nieuwe user .
Snap je mijn gevoel een beetje?
Je moet er wel aan denken dat veel mensen nou hiermee zitten en gaan googelen en dan komen ze hier en registreren ze zich. Ik vind het niet zo vreemd eerlijk gezeg dat er nu meer nieuwen komen.
pi_80120775
Ha ja kom al een paar jaar op Fok hoor maar had tot nu toe nog niet echt de behoefte om ergens op te reageren, maar vind het zeer interresant om dit topic in de gaten te houden aangezien het voor iedereen hier toch om een bijzonder belangrijk onderwerp in en zeer spannende tijd gaat.
pi_80121127
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef TR1984 het volgende:
Ha ja kom al een paar jaar op Fok hoor maar had tot nu toe nog niet echt de behoefte om ergens op te reageren, maar vind het zeer interresant om dit topic in de gaten te houden aangezien het voor iedereen hier toch om een bijzonder belangrijk onderwerp in en zeer spannende tijd gaat.
zelfde geld voor mij
pi_80121637
Ook ik volg dit topic al een tijdje, maar wou eerst niet lid worden. Maar nu, speciaal voor Chinless, toch maar een account aangemaakt... Gezellig!

Goed.. On Topic:

Ik zit dus in hetzelfde schuitje als de rest hier. Mijn aanvraag is de 29ste de deur uitgegaan. Duimen dus! Ik houd jullie op de hoogte.
pi_80129921
kheb nu al bericht gekregen dat het niet doorgaat: er worden door banken uberhaubt geen offertes met koopsubsidie meer uitgegeven. echt klote dit. de pot is nu echt op
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:20:14 #244
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80130136
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:14 schreef claessens85 het volgende:
kheb nu al bericht gekregen dat het niet doorgaat: er worden door banken uberhaubt geen offertes met koopsubsidie meer uitgegeven. echt klote dit. de pot is nu echt op
Wanneer heb je aangevraagd?

Oww 7 april.Ja had ik al verwacht. Van wie heb je dit gehoord? Van Senternovem/AgentschapNL?
pi_80130455
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:20 schreef Aaiphone het volgende:

[..]

Oww 7 april.Ja had ik al verwacht. Van wie heb je dit gehoord? Van Senternovem/AgentschapNL?
nee van mn hypotheekadviseur
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:44:54 #246
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80131050
Wel kloten voor je man. Heb je nog een mogelijkheid van de starterslening?
pi_80133318
Oooh mensen, ik heb vanaf afgelopen dinsdag de knoop doorgehakt en besloten om tot vandaag niet meer op het forum te komen. Ik maak mezelf helemaal gek en gestresst met al die berichten. Mijn aanvraag is dinsdagavond 23 april digitaal gedaan dus ik hoop ook op geluk natuurlijk.

Vandaag hoorde ik van mijn klasgenoot al andere berichten. Haar aanvraag is op 1 april gedaan en haar hypotheekadviseur had tegen haar gezegt dat ze zich geen zorgen hoefde te maken, tot 1 mei werd alles nog behandeld. Nouja, bij mij is anders bekend. Maar zojuist bevestigde mijn schoonvader dat er van de week inderdaad zoiets op internet had gestaan. Ik vind dit heel erg vreemd dus.

Wat ik echter wel HEEL raar vind: wij ontvangen de Gelderlander thuis en daar stond in de editie van dinsdag een extra bijlage met huizen in de regio arnhem die verkocht werden met zekerheid tot koopsubsidie als men voor 1 mei tekende.

Dit is dus heel raar en de berichtgeving op het forum vind ik ook erg tegenstrijdig en dat maakt me ook ontzettend gestresst.

Succes allemaal, zodra ik bericht heb, dan horen jullie het!

Groetjes!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
pi_80133553
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:44 schreef Aaiphone het volgende:
Wel kloten voor je man. Heb je nog een mogelijkheid van de starterslening?
nope in almelo hebben ze dat niet helaas. We komen in totaal , dus nu zonder koopsubsidie, 12.000 tekort
pi_80133684
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:57 schreef BellO_83 het volgende:

Wat ik echter wel HEEL raar vind: wij ontvangen de Gelderlander thuis en daar stond in de editie van dinsdag een extra bijlage met huizen in de regio arnhem die verkocht werden met zekerheid tot koopsubsidie als men voor 1 mei tekende.

Klopt, Arnhem trekt zelf extra geld ervoor uit:
http://www.gelderlander.n(...)nkoper-in-Arnhem.ece

wou dat ze dat in almelo eens deden, maar die gemeente is zo goed als failliet, niet eens startersleningen
pi_80139730
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:20 schreef Aaiphone het volgende:

[..]

http://rtl.nl/components/(...).RTL_Nieuws_1930.xml

2e items van het nieuws gisteren werd het kort besproken. Dit doet mij enigzins deugd dat ze in mijn ogen de rest van de aanvragen allemaal behandelen, omdat en nu ook niet meer wordt aangevraagd...

Blijft spannend!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')