Black Billionaires, de EP van Carte Blanche, is al een tijdje geleden gelekt. Erg lekkere plaat, dikke aanrader.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef JackHerrer het volgende:
Paul Chambers - Yeah Techno! is eindelijk uit, in de beataucue en soulwax remix. En de e.p. van Carte Blanche ook.
Zitten een paar aardige nummertjes tussen, maar dat dit nou zo lang heeft moeten duren snap ik niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef Slickk het volgende:
[..]
Nieuwe album van Uffie (Ed Banger Records), "Sex Dreams and Denim Jeans" is ook uit. Slappe hap.
Uffie is altijd bagger geweest en zal dat ook wel blijven gok ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Uffie was echt een zware terleurstelling
Een remix daarvan staat ook op 22tracks zie ik net;quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef JackHerrer het volgende:
De nieuwe e.p. van Teenage Bad Girl zwerft al rond op het internet, met remixen van LPP, Franz & Shape en Toxic Avenger.
Ook de nieuwe collab tussen Fatboy Slim & Hervé is lekker acid.
In principe was feadz altijd wat het tof maakte ja en uffie een leuke gimmickquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uffie is altijd bagger geweest en zal dat ook wel blijven gok ik
Volgens mij is ze net met een nieuwe tour begonnen, ze is 12 juni in de Melkweg tijdens Rauw.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:49 schreef Blaxje het volgende:
Ik vind Neuneu en Art of Uff wel tof. Rest is crap. Vraag me af hoe lang ze nog in de spotlights zal staan, ze had hieruit veel meer kunnen halen, imo.
Klinkt lekker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef JackHerrer het volgende:
De nieuwe e.p. van Teenage Bad Girl zwerft al rond op het internet, met remixen van LPP, Franz & Shape en Toxic Avenger.
Ook de nieuwe collab tussen Fatboy Slim & Hervé is lekker acid.
Jezus wat een bagger maken die gasten tegenwoordig. Ik blijf het kut vinden dat ik ze in hun ILTBB EP tijd niet live heb gezien.quote:
Nu ook op 3FM gehoord. Michiel draait hem ... lekker nummertje hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:06 schreef Slickk het volgende:
Electro uit het land der Vlaamse frieten;
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Black-Hole het volgende:
Weet niet helemaal op dit het juiste topic is maar ik heb sinds kort Pendulum ontdekt (hun laatste album) terwijl ik zelf bijna altijd progressive house/trance luister. Ben dus totaal niet bekend met electro/drum & bass en kon ook in dit topic niet echt iets vergelijkbaars vinden wat vooral de energie en tempo heeft van Pendulum.
Toch denk ik dat jullie wel vergelijkbare bands/producers kennen. Wie heeft er goede tips?
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:42 schreef Slickk het volgende:
2 kaartjes gewonnen via Twitter voor dit feest, kwam al eens eerder in dit topic voorbij;
http://farm5.static.flickr.com/4040/4678402738_2350691e1a_b.jpg
Maarre, ik ga niet.Ik zou heel graag willen gaan maar zit met vervoer (vrienden gaan allemaal naar DefQon...) + schoolwerk (iets met bindend studieadvies en van school gekickt worden
). Dus, iemand belang bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |