Lyposuct+Warp+Raven+Veel platen waarvan ik geen idee was wat of wie het was maar het ging hard+non-stop bier drinken sinds een uur of 5.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:09 schreef Slickk het volgende:
Kut, is het alweer 12 uur. Ik was ook van plan om daarheen te gaan. Tijd helemaal vergeten
Draaiden ze nog wat lekkere platen?
Zelfde geldt voor mij maar dan Boemklatsch ipv Mightyfoulsquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Jezus. Zonet veel te hard gegaan @ bevrijdingsfestival Groningen met Mightyfools. Zit echt helemaal onder 't bier.
Damn, harde mix zeker nice.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:00 schreef Slickk het volgende:
Yeuh, remix van Lion King soundtrack die Crookers draaiden tijdens Révolt ook gevonden;
quote:Carte Blanche is DJ Mehdi and Riton Their First EP "Black Billionaires" is mixed by Alex Gopher and includes the club monster "Gare du Nord". Video directed by Marco Dos Santos & edited by Julien Demond. Carte Blanche "Black Billionaires" EP, out May 31st, 2010 on Ed Banger Records
Staat een lekkere line-up inderdaad. Vind 't wel wat prijzig. Plus ik ben nooit zo'n liefhebber van 11:00 tot 23:00, maar wie weet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:07 schreef Slickk het volgende:
Programma van Mysteryland 2010 is bekend;
http://www.mysteryland.com/2010/programma
Boys Noize Records stage en ook nog Rauw Lab Goes Disco stage. Gaaaannnn
Lekker hoor, hier zit ik al een tijd op te wachten ,jammer dat de release pas de 31e is.quote:
Die mag inderdaad wel in m'n collectie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:25 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Lekker hoor, hier zit ik al een tijd op te wachten ,jammer dat de release pas de 31e is.
Deze plaat is ook nog steeds niet uit.![]()
Zover ik heb gelezen was het vorig jaar pas na een maand uitverkocht. Alleen in '93 (eerste jaar) en '94 was het binnen één dag uitverkocht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Staat een lekkere line-up inderdaad. Vind 't wel wat prijzig. Plus ik ben nooit zo'n liefhebber van 11:00 tot 23:00, maar wie weet.
Ben er nog nooit geweest maar ik naam aan dat dit binnen een dag wel uitverkoopt normaal?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:32 schreef Scuidward het volgende:
Vind deze wel heerlijk. Was het laatste nummer van de OMGITM supermix #23![]()
vind het nog een "sloppy" track, zitten wat imperfecties bij de overgangen nog, maar voor de rest redelijk nummerquote:
Ha dus dat draaide Boys Noizequote:Op maandag 17 mei 2010 23:16 schreef vaasinbloem het volgende:
Lekkere opbouwertje:
http://soundcloud.com/bart-b-more/bart-b-more-brap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |