Alsof jij het als eerste weetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:38 schreef Bravebart het volgende:
Oja, het Daft Punk concert blijkt inderdaad een hoax te zijn van bijna een jaar oudNevertheless, zodra er een nieuw concert komt, laat ik het weten
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:38 schreef Bravebart het volgende:
Oja, het Daft Punk concert blijkt inderdaad een hoax te zijn van bijna een jaar oudNevertheless, zodra er een nieuw concert komt, laat ik het weten
Oke man, alvast bedankt!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:38 schreef Bravebart het volgende:
Als het in de HMH is wel jaquote:
Ziet er aardig uit, maar het lijkt niet echt los te gaan of zo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef Noxa het volgende:
Gisteren naar de TT Nacht in Assen geweest. Guerilla Speakerz en Boemklatsch draaide echt de sterren van de hemel. Wat een feest zeg!!
Met een super vette remix van Electric Six - Gay Bar
Ja een MC sucks echt major. Meestal doen ze het ook zonder MC. Boemklatsch for president!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:50 schreef Slickk het volgende:
Godsamme, wat een verdomde irritante MC er steeds doorheen te schreeuwen.Als ik ergens wel een hekel aan heb...
Maar goed, ik vind Boemklatsch sowieso vet.
Damn die track N.E.R.D ft. Nelly Furtado - Hot-N-Fun (Boys Noize Remix)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:54 schreef Slickk het volgende:
Er zijn weer een paar nieuwe nummers bij de Electro-lijst van 22tracks gekomen, heel erg lekkere lijst moet ik zeggen !
http://www.22tracks.com/#/electro/
Als iemand je vraagt, "Wat is electro muziek?" moet je ze die lijst geven en dan krijgen ze wel een goede indruk.
Jammer dat het duo uit elkaar is, en maar 1 van hen onder de naam Aeroplane doorgaat, want ze hebben een hoop puike remixen uitgebracht afgelopen jaren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef Slickk het volgende:
Lekkere track van Aeroplane;
http://www.harderbloggerfaster.com/aeroplane-i-crave-paris/
Vind dit een heerlijk nummer:quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Jammer dat het duo uit elkaar is, en maar 1 van hen onder de naam Aeroplane doorgaat, want ze hebben een hoop puike remixen uitgebracht afgelopen jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |