quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:In deze metamorfose is Dyanne echt goed los gegaan om een moeder van tegen de dertig zogenaamd hip te maken. Ik vind het verre van geslaagd.
even klikken om uit te vergroten[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Boven boven naar beneden: Achterlijk kuifje (uit de mode sinds circa 1993, en laat dit a.u.b. nóóit meer mode worden - of gaat het dat stiekem weer wórden?) en matje (mag óók nooit meer mode worden van mij).
Dan volgt er een redelijk jasje, niet bijzonder maar gewoon uit de categorie 'altijd goed', en prima voor haar leeftijd. Wat helaas ook meteen het enige positieve punt van deze metamorfose blijkt.
Want die vormeloze, gescheurde hiphop-zak die eronder zit (sowieso, ik háát gescheurde jeans, 'in' of niet...) met puberale 'o wat ben ik toch hip'-sneakers eronder, maakt het geheel meer dan lachwekkend. Als je je hand of de bovenste helft van de foto legt, lijkt het wel een vijftienjarige Cosmogirl-lezeres...
(En dan natúúrlijk zo'n blije reactie van het slachtoffer in kwestie. Was/is in de Yes ook altijd zo. Maar als je weet dat je woorden gepubliceerd gaan worden, is het misschien ook wat moeilijk om te zeggen dat je de verantwoordelijke het liefste een hersenschudding zou bezorgen door een welgemikte worp met die felgekleurde sneakers.)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2010 15:40:00 ]