abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79611466
Tja, ik zal waarschijnlijk veel berichten over moraal e.d. krijgen een groot gelijk. Ik vind het zelf ook ontzettend erg.

Ik ben nu 14 jaar getrouwd met een lieve man met wie ik twee kinderen heb. Vorig jaar ben ik vreemdgegaan (zoen) met een voor mij bekende man. De reden voor mij was dat ik nieuwsgierig was geworden naar hoe het zou zijn om te zoenen met een andere man. Ik heb toen ook duidelijk aangegeven dat het eenmalig was en niets te betekenen had. Doorslag voor mij is mijn gouden regel "ik wil als ik later 80 ben geen spijt hebben van dingen die ik niet gedaan heb, liever spijt omdat ik het gedaan heb".

Helaas ben ik voorbij gegaan aan mijn schuldgevoelens naar mijn man toe en ben toen met de billen bloot gegaan. Ik heb een scheiding voorgesteld omdat ik bang ben dat ik meer wil en hem zal kwetsen. Na een time out hebben we besloten om verder te gaan om de simpele reden dat we van elkaar houden.

Die andere man is al die tijd uit beeld geweest. Echter na een paar maanden kreeg ik via email weer contact met hem, waarvan de inhoud steeds intiemer/sexueler werd. Ik moest het voor mij gevoel nog afmaken, dus geheime afspraken volgden hierop.

Mijn man heeft op een gegeven moment, deze man aangesproken en gewezen op het feit dat ik getrouwd was. Groot gelijk natuurlijk, klaar! Mijn minnaar zat hier niet op te wachten en heeft toen onze relatie verbroken. Ik was opgelucht, vrij en trots op mijn man maar ook verdrietig en eenzaam.

Nu weer een paar maanden verder krijg ik toch weer berichtjes waarin hij me verteld dat hij me mist en nog steeds wilt. We praten niet over wat er is gebeurt, want hij weet dat ik voor mijn man kies. Ik kan hem niet loslaten. Kan ik verliefd/lustig zijn op die ene man maar houden van mijn man en daar ook voor kiezen? Valt dit onder persoonlijke groei/ontwikkeling binnen een relatie. Ik wil loslaten maar het beestje in mij verlangt zo zeer naar deze andere man. Aan de andere kant is het vreemde dat ik juist meer liefde voor mijn eigen man voel. Heeft iemand ook deze ervaring en hoe heb je het los kunnen laten?

-edit- OP weer teruggezet omdat topic anders onoverzichtelijk wordt

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 26-03-2010 18:02:21 ]
pi_79611564
Jammer dat je niets om je kinderen geeft en alleen maar aan je eigen lusten denkt. Wat moeten ze wel niet denken van zo'n moeder die met vreemde mannen ligt te rotzooien.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:28:09 #3
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79611565
En jij denkt tips te krijgen ? Afkeurende reacties die je op je plek zetten en je hopelijk laten zien wat voor kutwijf je bent.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 maart 2010 @ 15:29:03 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79611615
Blijkbaar is je huidige relatie niet spannend genoeg meer en zoek je de spanning ergens anders.
Ik zou naar een relatietherapeut gaan om te kijken wat er mis is met jullie of met jou.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79611620
Waarom heb jij deze gevoelens? Kom je iets tekort? Mis je spanning? Mis je iets bij je man wat deze man wel heeft? Probeer je leegtes op te vullen? Is er iets gebeurd in jullie relatie waardoor je dit goed kunt praten bij jezelf?

Wat vind je man hiervan? Want hij is ook niet achterlijk lijkt me?

En dan nog even mijn persoonlijke mening: Je zegt dat je dingen doet omdat je achteraf geen spijt wilt hebben dat je ze niet hebt gedaan. maar hoe zit het met de dingen die je nu doet waar je achteraf spijt van krijgt omdat je ze hebt gedaan?
Daar zit je dan.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:29:59 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79611648
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:29 schreef Netsplitter het volgende:
Blijkbaar is je huidige relatie niet spannend genoeg meer en zoek je de spanning ergens anders.
Ik zou naar een relatietherapeut gaan om te kijken wat er mis is met jullie of met jou.
Dat. Want ik denk ook dat een beetje viezelevozelen met anderen eerder symptoombestrijding dan een echte oplossing is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_79611692
Dit kan je niet maken!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:31:37 #8
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_79611713
Die ander mag niet stoken in een andermans huwelijk is mijn devies en dat jij je ertoe laat verlagen/verleiden vind ik echt hoerig. Maak dan potdomme niet die afspraak met je man dat je voor hem gaat. Wees tevreden met wat je hebt of vertrek bij je man zodat je er op los kunt zoenen (lees neucken)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_79611729
ik voel een zelfmoord van de week aankomen..
Kos weet niet half hoe cool ie is.
pi_79611759
Wees sterk en verbreek het contact met je potentiėle neukertje.
Denk aan de lange termijn gevolgen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_79611770
Tjee, jullie zijn snel!
Achter een moeder schuilt wel een vrouw en deze leeft. Gevoelens schakel je niet zomaar uit ook niet als het een moeder is. Voor sommige wel moeilijk te begrijpen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:33:58 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79611794
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef zonaanbidster het volgende:
Tjee, jullie zijn snel!
Achter een moeder schuilt wel een vrouw en deze leeft. Gevoelens schakel je niet zomaar uit ook niet als het een moeder is. Voor sommige wel moeilijk te begrijpen.
Bij je man voel je je meer moeder de vrouw dan vrouw an sich? Zit daar het probleem dan niet eerder?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:34:34 #13
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_79611817
ik hoor nu alleen ikke ikke ikke.. zeer egoistisch... denk aan je man en je kids... dat doe je nu dus duidelijk niet
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 maart 2010 @ 15:35:11 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79611841
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij je man voel je je meer moeder de vrouw dan vrouw an sich? Zit daar het probleem dan niet eerder?
Daar zit het probleem ook.
Een vrouw die vast zit in haar "moederrol" en daar uit wil komen maar doorslaat naar de andere kant.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79611866
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef Biffkoffie het volgende:
ik voel een zelfmoord van de week aankomen..
Hahaha, moet ik vast iemand waarschuwen voor je??
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 maart 2010 @ 15:36:42 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79611887
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef zonaanbidster het volgende:

[..]

Hahaha, moet ik vast iemand waarschuwen voor je??
Lekker laten gaan, trollen komen helaas voor hier.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:37:10 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79611906
post natale depressie?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:37:38 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_79611938
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef zonaanbidster het volgende:
Tjee, jullie zijn snel!
Je bent ontrouw, egoistisch, en onbetrouwbaar. Wat valt er niet te begrijpen!?

Je zegt dat je op je 80ste niet spijt hebt dat je iets niet gedaan hebt!? Misschien krijg je nu wel op je 80ste spijt omdat je juist wel iets gedaan hebt, namelijk je man bedriefgen.

Onbegrijpelijk trouwens ook dat hij nog steeds bij je is. Ik zou je keihard de deur uit getrapt hebben.
pi_79611988
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Daar zit het probleem ook.
Een vrouw die vast zit in haar "moederrol" en daar uit wil komen maar doorslaat naar de andere kant.
Hmmm... ik zal er eens over nadenken! Zou misschien wel iets kunnen zijn, in ieder geval zeer zeker de moeite waard om erover na te denken!
pi_79612055
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:29 schreef Csbs het volgende:
En dan nog even mijn persoonlijke mening: Je zegt dat je dingen doet omdat je achteraf geen spijt wilt hebben dat je ze niet hebt gedaan. maar hoe zit het met de dingen die je nu doet waar je achteraf spijt van krijgt omdat je ze hebt gedaan?
Dat dus
pi_79612079
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk trouwens ook dat hij nog steeds bij je is. Ik zou je keihard de deur uit getrapt hebben.
Soms kun je gewoon te jong zijn om dingen niet te begrijpen. Ik zou dat vroeger ook gezegd hebben, hoor.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:41:11 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79612080
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef zonaanbidster het volgende:

Hmmm... ik zal er eens over nadenken! Zou misschien wel iets kunnen zijn, in ieder geval zeer zeker de moeite waard om erover na te denken!
Zouden jij en jouw man openstaan voor relatietherapie?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:42:10 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_79612127
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef zonaanbidster het volgende:

[..]

Soms kun je gewoon te jong zijn om dingen niet te begrijpen. Ik zou dat vroeger ook gezegd hebben, hoor.
Ik ben 33, in een vaste trouwe relatie van meer dan 9 jaar.
pi_79612147
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef zonaanbidster het volgende:

[..]

.

Scheid van je man, en verbreek het contact met je kinderen. Beter voor hen in ieder geval.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:42:48 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79612155
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef Yi-Long het volgende:

Ik ben 33, in een vaste trouwe relatie van meer dan 9 jaar.
Weet je dat heel, heel zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')