Die leegstaande doos aan de waterkant?quote:
Moet je eerst gaan verhuizen.quote:
Yordi komt dus niet bij jou logerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil een anaconda als waakslang
[ afbeelding ]
Was daar ooit sprake van?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi komt dus niet bij jou logeren
Aan het water kom ik wel ongeveer te wonen ja. Op een verkapt eiland that isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die leegstaande doos aan de waterkant?
Mjah, eerst eens horen waar het isquote:
Als het aan Yordi ligt gaat ie bij Bart wonenquote:
Knuffeldinoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi komt dus niet bij jou logeren
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?quote:
Je krijgt toch wel een 2persoons bad he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aan het water kom ik wel ongeveer te wonen ja. Op een verkapt eiland that is
[..]
Mjah, eerst eens horen waar het is
Mag ik Yordi een weekendje lenen? Dan neem ik ;m mee naar Leeuwarden, dino;s knuffelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het aan Yordi ligt gaat ie bij Bart wonen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een 3persoons bad he?
Is goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik Yordi een weekendje lenen? Dan neem ik ;m mee naar Leeuwarden, dino;s knuffelen
Niet mijn Henk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?
Jij mag ook wel mee, dan blijf je maar buiten staan.quote:
quote:
Nee je mag hem wel een weekendje hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee, dan blijf je maar buiten staan.
Ik zag ;t jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wilde weer naar Serpo, maar die is nog dicht
Huppelkind voor mij alleenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je mag hem wel een weekendje hebben![]()
Heb ik ook rust
Ik denk dat ik dat niet ga overlevenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?
Met bubbels?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een 2persoons bad he?
Ik heb al een bad met bubbels, doe eens anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat niet ga overleven
[..]
Met bubbels?
A la jacuzzi?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb al een bad met bubbels, doe eens anders.
Hmm vlissingen daar heb ik raph wel eens opgehaald, heb toen anderhalf uur rondjes om breda geredenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag ;t jaEr zit in Vlissingen ook zo;n ding he, maar dat is ver weg.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat niet ga overleven
[..]
Met bubbels?
Ligbad met bubbels a la jacuzzi ja.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm vlissingen daar heb ik raph wel eens opgehaald, heb toen anderhalf uur rondjes om breda gereden
Toen had ik net 2 weken een autoquote:
quote:
JAquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |