Moest hardop lachen waardoor mijn supersjagrijnige collega verstoord opkeekquote:
3KEERNIXquote:
Sla hem/haar. Het is bijna weekend, dan hoor je daar naar uit te kijken en niet sjagerijnig te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moest hardop lachen waardoor mijn supersjagrijnige collega verstoord opkeek
Het schijnt dat onze Erwin ook heel lekker mexicaans kan kokenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mexicaans. Ze is niet mexicaans maar kan heerlijk koken.
ik heb al vanaf half december weekendquote:
hier ookquote:
en lukt dat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik heb al vanaf half december weekend
Ik ookquote:
ze heeft last van haar hormonen. Dus ik laat haar maar even in haar sop gaar koken. Ik en mijn collega's hebben haar al genoeg geplaagd vandaag hihi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
3KEERNIX
[..]
Sla hem/haar. Het is bijna weekend, dan hoor je daar naar uit te kijken en niet sjagerijnig te zijn.
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het schijnt dat onze Erwin ook heel lekker mexicaans kan koken
Dat lukt uitstekendquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk ;t niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....
Nee mijn moeder heeft geen baardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze die verstopt met zoeeen baardhaarnetjequote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze die verstopt met zoeeen baardhaarnetje
En die wil je niet met ons fokkertjes delenquote:
Wanneer ga je eens voor mij koken?quote:
alleen IRL, als ik voor ze kook.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En die wil je niet met ons fokkertjes delen![]()
Oh, dat kan ik binnenkort wel eens doen, bij Ez of zo... ik zuip dan wel zijn bier op, maar hij krijgt er wel heul lekker mexicaans eten voor terug.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens voor mij koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |