Ik bedrijf de liefde met je, onder de sterrenhemel.quote:
Ik zeg: doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel een schnitzelmeet aankomen
Hoiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
users die overal worden uitgekotst
Inderdaadquote:
dat kunnen we Bastet niet aandoen.quote:
weet je het zeker?quote:
Vleeschmeet?quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
dat kunnen we Bastet niet aandoen.
[..]
weet je het zeker?
steak met 3 kazen?quote:
Die schnitzelfs met kaas zijnquote:
Gewoon verkrijgbaar in de supermarkt, bij Deen liggen ze altijd tussen de (vegetarische) vleesvervangers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die schnitzelfs met kaas zijnMet alleen kaas ken ik niet
1 blok kaas is al veel... nee, dan 3 hele kazenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
1 blok kaas is al veel... nee, dan 3 hele kazen
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mexicaans. Ze is niet mexicaans maar kan heerlijk koken.
klinkt goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
die moeder of t eten?quote:
gmthquote:
PINGWINGquote:
Moest hardop lachen waardoor mijn supersjagrijnige collega verstoord opkeekquote:
3KEERNIXquote:
Sla hem/haar. Het is bijna weekend, dan hoor je daar naar uit te kijken en niet sjagerijnig te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moest hardop lachen waardoor mijn supersjagrijnige collega verstoord opkeek
Het schijnt dat onze Erwin ook heel lekker mexicaans kan kokenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik heb al vanaf half december weekendquote:
hier ookquote:
en lukt dat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik heb al vanaf half december weekend
Ik ookquote:
ze heeft last van haar hormonen. Dus ik laat haar maar even in haar sop gaar koken. Ik en mijn collega's hebben haar al genoeg geplaagd vandaag hihi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
3KEERNIX
[..]
Sla hem/haar. Het is bijna weekend, dan hoor je daar naar uit te kijken en niet sjagerijnig te zijn.
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het schijnt dat onze Erwin ook heel lekker mexicaans kan koken
Dat lukt uitstekendquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk ;t niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....
Nee mijn moeder heeft geen baardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze die verstopt met zoeeen baardhaarnetjequote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze die verstopt met zoeeen baardhaarnetje
En die wil je niet met ons fokkertjes delenquote:
Wanneer ga je eens voor mij koken?quote:
alleen IRL, als ik voor ze kook.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En die wil je niet met ons fokkertjes delen![]()
Oh, dat kan ik binnenkort wel eens doen, bij Ez of zo... ik zuip dan wel zijn bier op, maar hij krijgt er wel heul lekker mexicaans eten voor terug.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens voor mij koken?
Note to self: Alleen maar Schulten Brau halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik binnenkort wel eens doen, bij Ez of zo... ik zuip dan wel zijn bier op, maar hij krijgt er wel heul lekker mexicaans eten voor terug.![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
Tiefus. Ik kom er net achter dat een van mijn homies met Zanger Bob in een film heeft gespeeld![]()
Dan ook geen mexicaans eten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Note to self: Alleen maar Schulten Brau halen.
oke gevalletje van i could tell you but then i have to kill youquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alleen IRL, als ik voor ze kook.
BOH! Die word nu zoooo populair!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
Tiefus. Ik kom er net achter dat een van mijn homies met Zanger Bob in een film heeft gespeeld![]()
Aan de andere kant, m'n homie staat nu wel op IMDBquote:
of gevalletje 'wanneer kom je eten?' *hint*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke gevalletje van i could tell you but then i have to kill you
Op zich. Binnenkort komt er een reclame iets op het Rembrandsplein te hangen, waar hij ook in voorkomt.quote:
zal even nakijken wanneer ik kan agenda ligt thuisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
of gevalletje 'wanneer kom je eten?' *hint*![]()
daar zou ik dood nog niet willen hangenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich. Binnenkort komt er een reclame iets op het Rembrandsplein te hangen, waar hij ook in voorkomt.
De 14e is toch al in aantocht?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:54 schreef Panda72 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat meissie 13 kinderen heeft gekregen?
wat mij doet denken aan de geweldige film Black Snake Moanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:59 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Officer Crabtree zou zeggen:
Good moaning!
Meissie heeft 13 kinderen in 1 keer gekregen knap he.quote:
pastte ze nog wel door de deur ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Meissie heeft 13 kinderen in 1 keer gekregen knap he.
Van die 14e weet ik niks van af
ja hoor maar ze was wel heel dik heb ik gehoordquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
pastte ze nog wel door de deur ofzo?
Count me inquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Note to self: Alleen maar Schulten Brau halen.
Count me outquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil een anaconda als waakslang
[ afbeelding ]
Neem dan een zwarte mamba, die zijn ook nog eens snel en de inbreker keert geen 2e keer terugquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Een slangetje van een meter of 6 a 8 boezemt ook angst in. Zelfde effect dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neem dan een zwarte mamba, die zijn ook nog eens snel en de inbreker keert geen 2e keer terug
Bang voor slangen, ja?quote:
hahaha inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neem dan een zwarte mamba, die zijn ook nog eens snel en de inbreker keert geen 2e keer terug
Neuj ik draai die anaconda wel ff z'n nek omquote:
Tot je zelf de tuin in moet en niet meer terug komtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een slangetje van een meter of 6 a 8 boezemt ook angst in. Zelfde effect dus
[..]
Bang voor slangen, ja?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik binnenkort wel eens doen, bij Ez of zo... ik zuip dan wel zijn bier op, maar hij krijgt er wel heul lekker mexicaans eten voor terug.![]()
Waar wil je die laten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn nieuwe huisquote:
Die leegstaande doos aan de waterkant?quote:
Moet je eerst gaan verhuizen.quote:
Yordi komt dus niet bij jou logerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Was daar ooit sprake van?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi komt dus niet bij jou logeren
Aan het water kom ik wel ongeveer te wonen ja. Op een verkapt eiland that isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die leegstaande doos aan de waterkant?
Mjah, eerst eens horen waar het isquote:
Als het aan Yordi ligt gaat ie bij Bart wonenquote:
Knuffeldinoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi komt dus niet bij jou logeren
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?quote:
Je krijgt toch wel een 2persoons bad he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aan het water kom ik wel ongeveer te wonen ja. Op een verkapt eiland that is
[..]
Mjah, eerst eens horen waar het is
Mag ik Yordi een weekendje lenen? Dan neem ik ;m mee naar Leeuwarden, dino;s knuffelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het aan Yordi ligt gaat ie bij Bart wonen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een 3persoons bad he?
Is goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik Yordi een weekendje lenen? Dan neem ik ;m mee naar Leeuwarden, dino;s knuffelen
Niet mijn Henk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?
Jij mag ook wel mee, dan blijf je maar buiten staan.quote:
quote:
Nee je mag hem wel een weekendje hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee, dan blijf je maar buiten staan.
Ik zag ;t jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wilde weer naar Serpo, maar die is nog dicht
Huppelkind voor mij alleenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je mag hem wel een weekendje hebben![]()
Heb ik ook rust
Ik denk dat ik dat niet ga overlevenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?
Met bubbels?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een 2persoons bad he?
Ik heb al een bad met bubbels, doe eens anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat niet ga overleven
[..]
Met bubbels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |