Zeker net als Brad Pitt in Inglorious Bastardsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik spreek overigens wel accentloos Italiaans, het lijkt er in de verste verte niet op
Even worsequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker net als Brad Pitt in Inglorious Bastards
Ja, daar kom ik helemaal voor naar Vlissingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dude, je hebt alleen een slaapzak en het Vlissingse strand nodig joh.
Wat een ontzettende faal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Het had natuurlijk een 'xD' moeten zijn
I lol'd xD!!1!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Het had natuurlijk een 'xD' moeten zijn
Ik geloof er niks van joh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik helemaal voor naar Vlissingen![]()
Hier hebben we veel mooier strand, en duinpannen enzo
Sodekneiters zegquote:
quote:
Of HvHquote:
Godnondeju exact ja, kneiterssserrug dit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sodekneiters zegIk spring gelijk mn graf maar in zometeen
Jeejmah oeh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:36 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Godnondeju exact ja, kneiterssserrug dit.
Dat was ik even vergetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daar hou jij wel van he, vuile raveteef
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daar hou jij wel van he, vuile raveteef
Wait, whut?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Dzjenn. het volgende:
Goed hoor schatjes, nodig ik jullie van de zomer ook niet uit om mee naar het strand te gaan.
Hou toch niet zo van het strandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Dzjenn. het volgende:
Goed hoor schatjes, nodig ik jullie van de zomer ook niet uit om mee naar het strand te gaan.
Als ik op het strand ben ga ik altijd op mn buik liggen en steek ik mn lul in het zand. Dan voelt het alsof ik de wereld neukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Dzjenn. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |