ben dr 1 drankje gaan doen!!! t was echt mega dood.. toen naar de keerweer gegaan.. dat was wel weer leukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en veel stoom afgeblazen gister?
blijkbaarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
ben dr 1 drankje gaan doen!!! t was echt mega dood.. toen naar de keerweer gegaan.. dat was wel weer leuk
O god, de keerweer!?!?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
ben dr 1 drankje gaan doen!!! t was echt mega dood.. toen naar de keerweer gegaan.. dat was wel weer leuk
De terugkeer van de snottebel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:22 schreef Cahir het volgende:
is angel nou ook weg? goh wat een samenstelling van H zeg.
Komende week hangt er niks andersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:49 schreef Peter het volgende:
De hele dag zonnig, Ga ik aan het eind van de middag nog ff naar Scheveningen, hangt er ineens een wolk
Ik voel me weer minder alleenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey.
Hoe is het met je date toen afgelopen?quote:
Oke, klinkt spannendquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, vriendschappelijk zit het wel oke, verder niet echt iets. Was ook geen verrassing eigenlijk.
Donderdag een andere date![]()
.
Mja, ben er wel al een beetje nerveus voor (what else is newquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, klinkt spannendJe krijgt de date swung te pakken Erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |