Ik vind dat u zich, helemaal voor iemand van uw leeftijd, wel heel raar opstelt. Heeft u soms gedronken of bent u misschien verward? Is er iemand die u kunt bellen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooh wat stoer van jou zeg, een foto posten uit mijn fotoboek
je bent te laat, anders had je nog veeeeel confronterende pics kunnen posten
maar aan je beschermingsdrang te merken heeft ze dus ook al voor jou op de knieen gezeten?
Waarom zo kinderachtigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hmm.. ik zeg niets..
Optiefen kutkindquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind dat u zich, helemaal voor iemand van uw leeftijd, wel heel raar opstelt. Heeft u soms gedronken of bent u misschien verward? Is er iemand die u kunt bellen?
door dat kutwijf gekomenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Waarom zo kinderachtig
Jullie zijn beide offtopic, optiefen!
trakteer ze op blauwe bonensoepquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik twijfel of ik hier moet trakteren op mn laatste dag
Ik reageerde slechts op 'n opvallende post in dit topic.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Waarom zo kinderachtig
Jullie zijn beide offtopic, optiefen!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Optiefen kutkind
[..]
door dat kutwijf gekomen
sorrie ga al ontopic....
blauwe?quote:
Neen. Sterker nog, niemand weet dat vandaag mn laatste dag isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blauwe?
heb jij eigenlijk getrakteerd babs?
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Eindelijk is het zover! Mn laatste werkdag bij deze werkgever.![]()
![]()
![]()
Users die mij kennen weten dat ik er lang op heb gewacht.
Echter, omdat dit KLB is moet ik wel een klacht verzinnen.
Klacht: straks niet meer kunnen Fok!ken omdat ik bij mn nieuwe baan niet achter de computer zit![]()
goed gedaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Neen. Sterker nog, niemand weet dat vandaag mn laatste dag is
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
Je twijfelt er zelf over of je moet trakteren maar vindt het ineens uitgesproken goed, dat de collegae van BadAssBitchSmut niet eens weten dat het haar laatste dag on the job is? Overtuigend hoor..quote:
Ik ga nog even borrelen met collega's van andere afdelingen die het wel weten (en wel tof zijn).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Garisson72 het volgende:
En dan nog braaf blijven tot 17u ook, op een vrijdag nog wel.
True, ze zochten helaas geen nieuwe managerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef Sala-adin het volgende:
Patta is de hardste sneaker store in 020
Wollah jeweet!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef Sala-adin het volgende:
Patta is de hardste sneaker store in 020
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |