FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / [Fok! MC] #123 Yamaha FZ8 Nieuw naakt.
koffiekoekjevrijdag 26 maart 2010 @ 11:48
Welkom bij de

Eerst maar eens voorstellen:


tl;dr






koffiekoekjevrijdag 26 maart 2010 @ 11:48
tvp
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 11:50
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef koffiekoekje het volgende:
tvp
Den_Haagvrijdag 26 maart 2010 @ 11:54
ikookhiervrijdag 26 maart 2010 @ 11:56
Best een leuke fiets om te zien duur nog even voor dat de proefritten starten.

IOH heeft een nieuwe achter rubber
koffiekoekjevrijdag 26 maart 2010 @ 12:01
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef ikookhier het volgende:
Best een leuke fiets om te zien duur nog even voor dat de proefritten starten.
Ik zou em zo zonder pardon kopen

Hoe wenst u te betalen heer Koekje?
Nou zonder pardon mijnheer
quote:
IOH heeft een nieuwe achter rubber
nice
bvvtvrijdag 26 maart 2010 @ 12:11
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef koffiekoekje het volgende:
tvp
ikookhiervrijdag 26 maart 2010 @ 12:18
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Ik zou em zo zonder pardon kopen

Hoe wenst u te betalen heer Koekje?
Nou zonder pardon mijnheer

[..]

nice
Altijd eerst een proefrit he! Koek
koffiekoekjevrijdag 26 maart 2010 @ 12:30
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Altijd eerst een proefrit he! Koek
Ja dat sowieso, dan kan ik altijd nog kijken of ik er een pardon aan uit wil geven
-XX-vrijdag 26 maart 2010 @ 12:34
Nieuw deeltje!
Roderick2085vrijdag 26 maart 2010 @ 12:36
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef ikookhier het volgende:
Best een leuke fiets om te zien
quote:
IOH heeft een nieuwe achter rubber
Heb ik ook nodig, moet alleen nog ff kijken wat ik erop ga doen
Geerdvrijdag 26 maart 2010 @ 12:49
tvp
koffiekoekjevrijdag 26 maart 2010 @ 13:01
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef -XX- het volgende:
Nieuw deeltje!
Nee oud topic nummer
BazzieKvrijdag 26 maart 2010 @ 13:50
TEEVEEPEE
Bunnybeatervrijdag 26 maart 2010 @ 14:37
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Nee oud topic nummer
Idd, hoe dat zo? CP foutje gemaakt?
En Bazzie op carnaval... dikke inkijk
Cocktailprikkervrijdag 26 maart 2010 @ 15:02
BazzieKvrijdag 26 maart 2010 @ 15:04
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Idd, hoe dat zo? CP foutje gemaakt?
En Bazzie op carnaval... dikke inkijk
Met carnaval was het net geen korte broeken + shirtjes weer.
Den_Haagvrijdag 26 maart 2010 @ 15:46
63 euro voor borgmoer voortandwiel, 15 boutjes en 4 uitlaatringen
Cocktailprikkervrijdag 26 maart 2010 @ 16:20
Roderick2085vrijdag 26 maart 2010 @ 16:42
Nog iemand advies voor een rubbertje voor de bandiet?
Zit te denken om een van deze te doen: Conti Force of ContiRoadAttack
Zoek toch een beetje een goedkoop bandje, aangezien ik al amper rij, en dan nog voornamelijk snelweg ook
Of toch wat meer uitgeven en een Pilot Road kopen? die heb ik ook gehad op de gs, beviel op zich prima
Cocktailprikkervrijdag 26 maart 2010 @ 16:45
Ik zou gaan voor een Kenda ofzo
Roderick2085vrijdag 26 maart 2010 @ 16:57
Het is niet de bedoeling om bij ieder bochtje bijna op m'n bek te gaan
cageon2vrijdag 26 maart 2010 @ 17:51
zo weer thuis... ketting,tandwielen, keerringen, boutjes, rem + koppl hendel en aangepast vorkpoten rijker, helaas ook een fortuin lichter

Zodadelijk ff wat dr op knutselen en de rest van het weekend maar ff doen.
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 18:14
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Het is niet de bedoeling om bij ieder bochtje bijna op m'n bek te gaan
Of je wel of niet veel rijdt maakt imho niks uit voor je bandenkeuze want je doet er ook langer mee als je hem weinig gebruikt
De vraag is denk ik meer; hoeveel lol wil je hebben als je rijdt, en hoe veilig wil je dat.. als de extra grip van die betere band je één keer behoedt voor een schuiver heeft hij zich al terugverdiend. Als je als een ouwe lul rijdt (dat zegt niks overigens ) dan maakt het geen drol uit, maar als je alleen al af en toe op nat rijdt, zou ik geen seconde twijfelen
cageon2vrijdag 26 maart 2010 @ 18:15
slimme gast, die SD...
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 18:17
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:15 schreef cageon2 het volgende:
slimme gast, die SD...
Verstand komt met de jaren; je moet alleen ff zo oud zien te worden
cageon2vrijdag 26 maart 2010 @ 18:22

Dit moet t gaan doen dit seizoen...
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 18:36
Ziet er vrij apart uit

Zijn dat zuigers als in ; die dingen die in je cilinder op en neer gaan ??
Bunnybeatervrijdag 26 maart 2010 @ 18:41
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:15 schreef cageon2 het volgende:
slimme gast, die SD...
Idd, voor het eerst dat ik het eens ben met Mr. Tattoo
cageon2vrijdag 26 maart 2010 @ 18:57
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ziet er vrij apart uit

Zijn dat zuigers als in ; die dingen die in je cilinder op en neer gaan ??
complete andreani kit voor de voorvorkpoten.
Andere (grotere ofzo?) zuigers, shims, veerweg verlengt (beter voor het remmen )

zou resulteren in: stabieler bij het remmen, meer feedback van de voorkant.
Alles waar ik nu problemen mee heb, ben benieuwd hoe het aanvoelt en of het echt zoveel verschil maakt.
Roderick2085vrijdag 26 maart 2010 @ 19:00
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Of je wel of niet veel rijdt maakt imho niks uit voor je bandenkeuze want je doet er ook langer mee als je hem weinig gebruikt
De vraag is denk ik meer; hoeveel lol wil je hebben als je rijdt, en hoe veilig wil je dat.. als de extra grip van die betere band je één keer behoedt voor een schuiver heeft hij zich al terugverdiend. Als je als een ouwe lul rijdt (dat zegt niks overigens ) dan maakt het geen drol uit, maar als je alleen al af en toe op nat rijdt, zou ik geen seconde twijfelen
Heb je gelijk ik, daarom vroeg ik ook om advies Ik heb geen idee of die Continentals goed genoeg zijn
En ik ga over het algemeen niet zo plat door de bocht als WB om van de rest nog maar te zwijgen en helaas meeste snelweg km's... wat hardere band kan dus op zich geen kwaad
cageon2vrijdag 26 maart 2010 @ 19:06
het vertrouwen van de band is ook belangrijk, als je nog iets platter door de bocht wilt

neem iig iets dat 2 compounds heeft, zodat je middenvlak niet binnen no time vlak is.
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 19:48
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:57 schreef cageon2 het volgende:

[..]

complete andreani kit voor de voorvorkpoten.
Andere (grotere ofzo?) zuigers, shims, veerweg verlengt (beter voor het remmen )

zou resulteren in: stabieler bij het remmen, meer feedback van de voorkant.
Alles waar ik nu problemen mee heb, ben benieuwd hoe het aanvoelt en of het echt zoveel verschil maakt.
Ok dan.. vond het al rare dingetjes

Ik kan mijn voorvork oppompen of leeg laten lopen naar gelang ik demping of veerweg wil; erg prettig inderdaad, alleen denk ik dat het bij dat spul waar jij mee rijdt iets nauwkeuriger moet
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 19:49
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Idd, voor het eerst dat ik het eens ben met Mr. Tattoo
Watizzermis met een plakplaatje ??
cageon2vrijdag 26 maart 2010 @ 19:53
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ok dan.. vond het al rare dingetjes

Ik kan mijn voorvork oppompen of leeg laten lopen naar gelang ik demping of veerweg wil; erg prettig inderdaad, alleen denk ik dat het bij dat spul waar jij mee rijdt iets nauwkeuriger moet
hoeveelheid olie is op de mm afgevuld
Is ook nog mee te spelen, maw de luchtkamer vergroten/verkleinen.
Gaat vooral om de demping die nu beter zou moeten zijn en beter aangeeft wat er gebeurt, wel/geen grip net dat grijze gebied ertussen wil ik proberen aan te voelen. Met de TLR op het KB ging dat wel, maar dan heb je "eeuwen" de tijd om de grens te verleggen.

Verlengde veerweg moet dit enigsinds voorkomen:
cageon2vrijdag 26 maart 2010 @ 19:53
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Watizzermis met een plakplaatje ??
Zegt ie toch ook niet?
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 20:08
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef cageon2 het volgende:

[..]

hoeveelheid olie is op de mm afgevuld
Is ook nog mee te spelen, maw de luchtkamer vergroten/verkleinen.
Gaat vooral om de demping die nu beter zou moeten zijn en beter aangeeft wat er gebeurt, wel/geen grip net dat grijze gebied ertussen wil ik proberen aan te voelen. Met de TLR op het KB ging dat wel, maar dan heb je "eeuwen" de tijd om de grens te verleggen.

Verlengde veerweg moet dit enigsinds voorkomen: [ afbeelding ]
Ik heb in mijn voorpoten een 'grijs gebied' van een cm of 28 geloof ik, Er zitten progressieve Technoflexen in, en iets andere olie, de luchtkamers staan op 1 bar (nada dus) en tot nog toe ben ik dik tevereden, maar ik doe nét even wat andere dingen met de brommert als jullie; ik hoef niet meer zo hard
SPOILER
over de weg
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 20:10
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef cageon2 het volgende:

[..]

Zegt ie toch ook niet?
Ik weet niet wat hij zei; vandaar mijn tegenvraag

Ik neem aan dat die tattoo opmerking ergens toe moest leiden, dus ik hap ff, anders is hij straks misschien verdrietig
cageon2vrijdag 26 maart 2010 @ 20:13
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb in mijn voorpoten een 'grijs gebied' van een cm of 28 geloof ik, Er zitten progressieve Technoflexen in, en iets andere olie, de luchtkamers staan op 1 bar (nada dus) en tot nog toe ben ik dik tevereden, maar ik doe nét even wat andere dingen met de brommert als jullie; ik hoef niet meer zo hard
SPOILER
over de weg
mijn KTM rijd binnenkort weer, kan ik wel is mee baggeren op de originele wielen
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 20:21
Een zandratje ?? of een echte grote mannen KTM ??

Toen ik mijn twin in die Astra prakte vorig jaar had het weinig gescheeld of ik had een 950 teruggekocht
o-ovrijdag 26 maart 2010 @ 20:40
OZP
stinkievrijdag 26 maart 2010 @ 21:18
.
Bunnybeatervrijdag 26 maart 2010 @ 21:22
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet niet wat hij zei; vandaar mijn tegenvraag

Ik neem aan dat die tattoo opmerking ergens toe moest leiden, dus ik hap ff, anders is hij straks misschien verdrietig
Gewoon beetje poken eH
Heeft verder geen betekenis, FokMC eigen
Worldbeatervrijdag 26 maart 2010 @ 22:27
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef Roderick2085 het volgende:
Nog iemand advies voor een rubbertje voor de bandiet?
Zit te denken om een van deze te doen: Conti Force of ContiRoadAttack
Zoek toch een beetje een goedkoop bandje, aangezien ik al amper rij, en dan nog voornamelijk snelweg ook
Of toch wat meer uitgeven en een Pilot Road kopen? die heb ik ook gehad op de gs, beviel op zich prima
Roadattack, zit onderling wat generaties verschil tussen. En anders voor 35 euro meer de Road2
Of een andere achtervelg met 180 breed, en voor een tientje meer veel betere banden.
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 22:28
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Gewoon beetje poken eH
Heeft verder geen betekenis, FokMC eigen
OK, duidelijk, anders had ik ze gewoon weg laten laseren hoor
Worldbeatervrijdag 26 maart 2010 @ 22:33
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Roderick2085 het volgende:

Heb je gelijk ik, daarom vroeg ik ook om advies Ik heb geen idee of die Continentals goed genoeg zijn
En ik ga over het algemeen niet zo plat door de bocht als WB om van de rest nog maar te zwijgen en helaas meeste snelweg km's... wat hardere band kan dus op zich geen kwaad
Als ik (tegenwoordig) net zo vaak op de motor zit als de rest dan rij ik ook wel zo soepel.

Pasen wordt tweede toertochtje met de tien, daarna kan het weer een maand, misschien wel twee duren.

Incontinental op de TLR <check> en nu op de tien.
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 23:02
Al vorderingen met je rechter ledemaat ?
ikookhiervrijdag 26 maart 2010 @ 23:03
Ik heb weer MPP 2CT er onder plakken net zo lekker als ze slijten
Den_Haagvrijdag 26 maart 2010 @ 23:05


laatste spullen naar de sleutelaar gebracht. Als het goed is is hij met de pasen klaar.
Worldbeatervrijdag 26 maart 2010 @ 23:27
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
Al vorderingen met je rechter ledemaat ?
Het wordt minder, maar loop nog steeds mank.
Vanavond even de sportschoenen gepast, rechts is twee maten te klein.

Nog twee nachtjes slapen.
Sounddragonvrijdag 26 maart 2010 @ 23:51
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:05 schreef Den_Haag het volgende:


laatste spullen naar de sleutelaar gebracht. Als het goed is is hij met de pasen klaar.
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:27 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Het wordt minder, maar loop nog steeds mank.
Vanavond even de sportschoenen gepast, rechts is twee maten te klein.

Nog twee nachtjes slapen.


bvvtzaterdag 27 maart 2010 @ 00:24
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]


[..]






i
Den_Haagzaterdag 27 maart 2010 @ 07:25
Worldbeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 10:17
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb weer MPP 2CT er onder plakken net zo lekker als ze slijten
Oooow IOH you have that new Dunlops on the machine?
They are supposed to be pretty sticky!
Yeah that's why I got them

.. but to tell the truth .. I really do not know
.

Droomde even weg.
Worldbeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 10:19
MotoGP achter een kastje.
Maar een extra abbo genomen bij UPC voor Carchannel.tv
En in het pakket zit ook een erotisch kanaal. Heel vervelend.
RTL waarom..
koffiekoekjezaterdag 27 maart 2010 @ 10:55
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
MotoGP achter een kastje.
Maar een extra abbo genomen bij UPC voor Carchannel.tv
En in het pakket zit ook een erotisch kanaal. Heel vervelend.
RTL waarom..
BBC! Lees je eens in man en eurosport maar dat zuigt
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 11:04
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:17 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Oooow IOH you have that new Dunlops on the machine?
They are supposed to be pretty sticky!
Yeah that's why I got them

.. but to tell the truth .. I really do not know
.

Droomde even weg.
je vind t wel een leuk filmpje ofniet?
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 11:05
i weer verder met de schijven monteren etc etc
Den_Haagzaterdag 27 maart 2010 @ 11:22
tentamen weer afgerond
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 11:31
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
tentamen weer afgerond
Nu weer tijd om te chillen dus?
Worldbeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 11:33
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:55 schreef koffiekoekje het volgende:

BBC! Lees je eens in man en eurosport maar dat zuigt
BBC doet heel vaak geen trainingen, althans ik zat in het verleden vaak te zappen.
Heb straks gewoon alles integraal.

En geen tijd om te kijken.
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:04 schreef cageon2 het volgende:

je vind t wel een leuk filmpje ofniet?
Yep, jammer dat ik nu zelf kansloos ben geworden.
SPOILER
Naja het is nog't begin van het seizoen. Er is nog een kans.
SPOILER
Twee jaar geleden nog dagelijks onderweg @werk, voelde toch anders.
160 km/ bocht in bij Vlaardingen .. op de Trophy vorig jaar 120 op de ZX-12R.
koffiekoekjezaterdag 27 maart 2010 @ 11:35
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

BBC doet heel vaak geen trainingen, althans ik zat in het verleden vaak te zappen.
Heb straks gewoon alles integraal.

En geen tijd om te kijken.
BBC doet wel trainingen etc

Alleen ook achter de decoder
SPOILER
Bij een UK cabel maatschappij
Worldbeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 11:59
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:35 schreef koffiekoekje het volgende:
BBC doet wel trainingen etc

Alleen ook achter de decoder
SPOILER
Bij een UK cabel maatschappij
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 12:22
Hmm, misschien ook maar eens een extra pakket nemen dan.
Den_Haagzaterdag 27 maart 2010 @ 12:27
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nu weer tijd om te chillen dus?
yep
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 12:30
Nog iemand rijden vanmiddag?
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 12:41
Kan de blade wel uitproberen op de dijk?
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 12:50
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:41 schreef cageon2 het volgende:
Kan de blade wel uitproberen op de dijk?
Ik ga met een kameraad vanmiddag nog wel ff de dijk op ja word meer toeren denk ik maar ach
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 13:01
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik ga met een kameraad vanmiddag nog wel ff de dijk op ja word meer toeren denk ik maar ach
beetje gezelligheid op t terras enzo

Voorvorkmod is stuk stugger met 2x zoveel slagen losser dan vorige. Ben echt benieuwd

Helaas kan de veervoorspanning net niet goed gezet worden omdat er een klein foutje is gemaakt bij het op maat draaien van de bussen om de veren onder spanning te houden aangezien de veerweg verlengt is. (wat ook zichtbaar te zien is als die op zijn pootjes staat )

opties:
1. terug langs Tiel en hem een nieuw busje laten draaien en weer terug
2. ff langs de motorzaak, poten uit elkaar, naar werkplaats, langere busjes draaien, naar motorzaak, poten in elkaar.

hmm, dat eerst maar gewoon doen, qua benzine door dat op en neer rijden maakt het ook niks meer.
Worldbeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 13:07
RTL knokt er nog voor ...
http://www.motorfreaks.nl(...)-toch-bij-rtl-7.html

Laatste paar dagen voor de race hopen ze meer te weten.
Wat een toestanden.
Worldbeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 13:09
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:01 schreef cageon2 het volgende:
hmm, dat eerst maar gewoon doen, qua benzine door dat op en neer rijden maakt het ook niks meer.
Opsturen?
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 13:15
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:09 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Opsturen?
woensdag voor t eind van de avond moet het er weer onder zitten, ik ga het niet opsturen.
stinkiezaterdag 27 maart 2010 @ 14:29
Bougies willen vervangen en ze dan niet kennen vinden
Worldbeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 14:55
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:15 schreef cageon2 het volgende:

woensdag voor t eind van de avond moet het er weer onder zitten, ik ga het niet opsturen.
Zo te lezen moet jij niets sturen maar hij.
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:29 schreef stinkie het volgende:
Bougies willen vervangen en ze dan niet kennen vinden
In het kontje toch.
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 14:56
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:55 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Zo te lezen moet jij niets sturen maar hij.
ow ja dat kan ook natuurlijk, maargoed dan ben je afhankelijk van de post.
bvvtzaterdag 27 maart 2010 @ 15:26

Iemand enig idee hoe ik dat verrekte voor tandwiel kan vervangen zonder dat koppelings mechanniek te demonteren?
stinkiezaterdag 27 maart 2010 @ 16:14
Veertje eraf en omhoog duwen, dan losdraaien
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 16:20
jij hebt wel lef, zo lang doorrijden mafkees!
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 16:24
Zit daar niet genoeg ruimte tussen dan?
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 16:33
je krijgt toch geen dop op die moer jonguh!
bvvtzaterdag 27 maart 2010 @ 16:33
Ik krijg die bout niet los.
Beter gezegd. Ik krijg geen grip op die bout om em los te kunnen draaien....

En ja, ik wist dat de handel vervangen moest worden. Maar de ketting had tot recentelijk geen teken gegeven dat ie erg slecht werd. Dus had ik ook nog neit naar de tandjes gekeken. laatste maand moest ik de ketting wel heeeel veel vaak opnieuw op spanning brengen.

hier ook ff een iets andere hoek.

Rechts van het tandwiel zit het frame. Ketting loopt door het frame heen
Links en er voor zit het mechaniek van de koppeling.
Met een steeksleutel is er gewoon geen speelruimte. Of je moet een steeksleutel er op zetten en dan het achterwiel gaan verdraaien om de moer los te krijgen.
En voor een dopsleutel zit dat schakel mechaniek WAY in de weg.
Zelfs als je de kabel los zou halen.
Worldbeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 16:34
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:14 schreef stinkie het volgende:
Veertje eraf en omhoog duwen, dan losdraaien
Ik zou wel de koppelingskabel loshalen. In totaal ene minuut werk.
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 16:35
trouwens, maak m is schoon, zo erg heb ik t nog niet eens gehad
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 16:36
net ff de voorvork getest in de straat, maar euh.... moest een zwarte streep achterlaten, blijkbaar hadden de bandjes nog niet zoveel grip
Worldbeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 16:38
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef bvvt het volgende:
Ik krijg die bout niet los.
Beter gezegd. Ik krijg geen grip op die bout om em los te kunnen draaien....

En ja, ik wist dat de handel vervangen moest worden. Maar de ketting had tot recentelijk geen teken gegeven dat ie erg slecht werd. Dus had ik ook nog neit naar de tandjes gekeken. laatste maand moest ik de ketting wel heeeel veel vaak opnieuw op spanning brengen.

hier ook ff een iets andere hoek.
[ afbeelding ]
Rechts van het tandwiel zit het frame. Ketting loopt door het frame heen
Links en er voor zit het mechaniek van de koppeling.
Met een steeksleutel is er gewoon geen speelruimte. Of je moet een steeksleutel er op zetten en dan het achterwiel gaan verdraaien om de moer los te krijgen.
En voor een dopsleutel zit dat schakel mechaniek WAY in de weg.
Zo lang het in de weg zit blijft het kutten.

Voor demontage wat kruipolie op de moer, bakkie koffie, buitenzijde moer heetstoken met een handbrandertje.

koffiekoekjezaterdag 27 maart 2010 @ 16:54
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef bvvt het volgende:
Ik krijg die bout niet los.
Beter gezegd. Ik krijg geen grip op die bout om em los te kunnen draaien....

En ja, ik wist dat de handel vervangen moest worden. Maar de ketting had tot recentelijk geen teken gegeven dat ie erg slecht werd. Dus had ik ook nog neit naar de tandjes gekeken. laatste maand moest ik de ketting wel heeeel veel vaak opnieuw op spanning brengen.

hier ook ff een iets andere hoek.
[ afbeelding ]
Rechts van het tandwiel zit het frame. Ketting loopt door het frame heen
Links en er voor zit het mechaniek van de koppeling.
Met een steeksleutel is er gewoon geen speelruimte. Of je moet een steeksleutel er op zetten en dan het achterwiel gaan verdraaien om de moer los te krijgen.
En voor een dopsleutel zit dat schakel mechaniek WAY in de weg.
Zelfs als je de kabel los zou halen.
Is dat alg-aanslag
bvvtzaterdag 27 maart 2010 @ 16:55
Nee, dat is een opeenhoping van 10 jaar ketting vet.
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 17:03
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef cageon2 het volgende:
je krijgt toch geen dop op die moer jonguh!
Wat er mis met een
Ohw laat maar dat wou ook al niet
stinkiezaterdag 27 maart 2010 @ 17:13
@WB bougies in het kontje
Bunnybeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 17:16
Wat is er zo duidelijk versleten aan dat tandwiel dan? Ik weet niet hoe een nieuwe eruit hoort te zien. Pas als er duidelijk scherpe punten op zitten zou ie toch pas vervangen hoeven worden? Volgens mij komt het vaker voor dat zo'n tandwiel pas vervangen wordt als er bijna niet eens meer tanden opzitten.

En zo vuil lijkt het me niet voor een voortandwiel van een doorsnee rijder, behalve voor hippies natuurlijk die denken dat iedere motorrijder zelf zijn motor helemaal uit elkaar haalt bij ieder gebrek en schoonmaakbeurt.
Bunnybeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 17:19
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:36 schreef cageon2 het volgende:
net ff de voorvork getest in de straat, maar euh.... moest een zwarte streep achterlaten, blijkbaar hadden de bandjes nog niet zoveel grip
Hoax!! Geen grip is ook geen zwarte streep
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 17:22
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Hoax!! Geen grip is ook geen zwarte streep
uhh
koffiekoekjezaterdag 27 maart 2010 @ 17:25
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

uhh
Zwarte streep ontstaat bij het glijden van de band, glijden is geen grip
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 17:47
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Zwarte streep ontstaat bij het glijden van de band, glijden is geen grip
Volgens dat konijn niet.
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 17:47
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Hoax!! Geen grip is ook geen zwarte streep
fuck u! pics volgen nog!
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 17:49
Was nog best frisjes trouwens
cageon2zaterdag 27 maart 2010 @ 17:52
ja wat is het nou geerD?
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 17:58
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:52 schreef cageon2 het volgende:
ja wat is het nou geerD?
Ik las jou post nog maar een keer, kwartje viel wel van heeeel hoog trouwens
Sounddragonzaterdag 27 maart 2010 @ 17:59
Volgens mijn rij-instrukteur ooit eens in een heel heel grijs verleden, zijn er maar 2 soorten weer :

- goed motorrijweer
- héél goed motorrijweer

Vandaag viel onder de laatste, want het was droog
Cocktailprikkerzaterdag 27 maart 2010 @ 17:59
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:16 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat is er zo duidelijk versleten aan dat tandwiel dan? Ik weet niet hoe een nieuwe eruit hoort te zien. Pas als er duidelijk scherpe punten op zitten zou ie toch pas vervangen hoeven worden? Volgens mij komt het vaker voor dat zo'n tandwiel pas vervangen wordt als er bijna niet eens meer tanden opzitten.

En zo vuil lijkt het me niet voor een voortandwiel van een doorsnee rijder, behalve voor hippies natuurlijk die denken dat iedere motorrijder zelf zijn motor helemaal uit elkaar haalt bij ieder gebrek en schoonmaakbeurt.
Zoals bij mij ?
o-ozaterdag 27 maart 2010 @ 18:25
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:16 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat is er zo duidelijk versleten aan dat tandwiel dan? Ik weet niet hoe een nieuwe eruit hoort te zien. Pas als er duidelijk scherpe punten op zitten zou ie toch pas vervangen hoeven worden? Volgens mij komt het vaker voor dat zo'n tandwiel pas vervangen wordt als er bijna niet eens meer tanden opzitten.

En zo vuil lijkt het me niet voor een voortandwiel van een doorsnee rijder, behalve voor hippies natuurlijk die denken dat iedere motorrijder zelf zijn motor helemaal uit elkaar haalt bij ieder gebrek en schoonmaakbeurt.
WAT?!? Moet je zo'n motor SCHOONHOUDEN?
Wat een kut hobby . . .
Roderick2085zaterdag 27 maart 2010 @ 18:36
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef o-o het volgende:

[..]

WAT?!? Moet je zo'n motor SCHOONHOUDEN?
Wat een kut hobby . . .
Precies, schoonmaken is voor vrouwen
Kreeg laatst ook commentaar toen ik mijn trapfiets wilde wegbrengen voor een nieuw achterbandje
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 18:40
Mwja ik denk als je paar jaar hebt lopen sparen voor een leuk brommertje dat je hem dan ook wel graag schoon houdt.
Roderick2085zaterdag 27 maart 2010 @ 18:55
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:40 schreef Geerd het volgende:
Mwja ik denk als je paar jaar hebt lopen sparen voor een leuk brommertje dat je hem dan ook wel graag schoon houdt.
Op zich wel, maar vind het wel een k*twerk iedere keer
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 18:57
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:55 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Op zich wel, maar vind het wel een k*twerk iedere keer
Vooral de achtervelg, de rest valt nog wel mee beetje lampen olie
Roderick2085zaterdag 27 maart 2010 @ 19:07
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

Vooral de achtervelg, de rest valt nog wel mee beetje lampen olie
Ik kom meestal niet verder dan S100 totaalreiniger ofzo en de tuinslag
Misschien bandit maar eens inruilen voor een brik
stinkiezaterdag 27 maart 2010 @ 19:22
Alles intensiever dan 'm in de regen zetten sla ik over
Sounddragonzaterdag 27 maart 2010 @ 19:36
De mijne wordt doodongelukkig als hij te lang schoon is
-XX-zaterdag 27 maart 2010 @ 19:40
Avond!
Sounddragonzaterdag 27 maart 2010 @ 19:47
'Avond blonde deerne
-XX-zaterdag 27 maart 2010 @ 20:37
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
'Avond blonde deerne
Sounddragon! Whooo the F!!... Ken ik u?
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 20:37
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef -XX- het volgende:

[..]

Sounddragon! Whooo the F!!... Ken ik u?
Misschien ken je hem beter onder zijn andere naam, R. Gie.
-XX-zaterdag 27 maart 2010 @ 20:40
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Misschien ken je hem beter onder zijn andere naam, R. Gie.
Ah zo!
Sounddragonzaterdag 27 maart 2010 @ 20:46
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef -XX- het volgende:

[..]

Sounddragon! Whooo the F!!... Ken ik u?
Nee

Mis je weinig aan ook
Sounddragonzaterdag 27 maart 2010 @ 20:46
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Misschien ken je hem beter onder zijn andere naam, R. Gie.
Er wie ??
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 20:47
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Er wie ??
Garpje, -XX- heeft wel vaker aandacht gehad van wat oudere heerschappen.
stinkiezaterdag 27 maart 2010 @ 21:08
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
De mijne wordt doodongelukkig als hij te lang schoon is
Dat wordt ie al van de wetenschap dat het een veredelde Transalp is >)
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 21:28
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef stinkie het volgende:

[..]

Dat wordt ie al van de wetenschap dat het een veredelde Transalp is >)
All-road fittie.
stinkiezaterdag 27 maart 2010 @ 21:34
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:28 schreef BazzieK het volgende:

[..]

All-road fittie. [ afbeelding ]
Dat zou het zijn als ik nog een Alp had
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 21:39
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:34 schreef stinkie het volgende:

[..]

Dat zou het zijn als ik nog een Alp had
Mwah, tijdens de vorige rit bleef je ook maar net op het asvalt.
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 21:49
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:39 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Mwah, tijdens de vorige rit bleef je ook maar net op het asvalt.
Was je toen al zo ver achter ja.
-XX-zaterdag 27 maart 2010 @ 21:50
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:47 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Garpje, -XX- heeft wel vaker aandacht gehad van wat oudere heerschappen.
Ik geloofde het zo hoor!
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 21:53
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Was je toen al zo ver achter ja.
Was aan het begin. Iets met een vluchtheuvel.

Zullen we over jouw remactie al helemaal maar niet beginnen.
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 21:54
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:50 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ik geloofde het zo hoor!
Dat is ook een beetje jouw probleem he. Al die mannen die je snoepjes beloven in hun busje.
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 21:58
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Was aan het begin. Iets met een vluchtheuvel.

Zullen we over jouw remactie al helemaal maar niet beginnen.
Uhmzz maar dat kwam toch door iemand die de route wist
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 21:59
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uhmzz maar dat kwam toch door iemand die de route wist
De schuld zal wel ergens in het midden hebben gelegen. Of in de berm met cageon.
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 21:59
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje jouw probleem he. Al die mannen die je snoepjes beloven in hun busje.
Of bedoelde je een andere bus
-XX-zaterdag 27 maart 2010 @ 22:01
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje jouw probleem he. Al die mannen die je snoepjes beloven in hun busje.
En telkens valt zo'n rozige lollie weer tegen. Het smaakt helemaal niet naar aardbei!
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 22:06
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef -XX- het volgende:

[..]

En telkens valt zo'n rozige lollie weer tegen. Het smaakt helemaal niet naar aardbei!
Sounddragonzaterdag 27 maart 2010 @ 22:10
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:47 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Garpje, -XX- heeft wel vaker aandacht gehad van wat oudere heerschappen.
Ah, op die fiets

Nahjah, aandacht... ik zei hallo
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef stinkie het volgende:

[..]

Dat wordt ie al van de wetenschap dat het een veredelde Transalp is >)
Jij maakt vrienden
SPOILER
Een Alp is een Twin voor dames en kleine kutventjes
@ Jonge deerne; wees niet bevreesd; deze draak is geringd en een half leven ouder als jij
SPOILER
foto van je MILF mams ??
Bunnybeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 22:10
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:47 schreef BazzieK het volgende:
Garpje, -XX- heeft wel vaker aandacht gehad van wat oudere heerschappen.
Dat was niet R. Gie toch? Die ging voor Monique (weet nickname niet meer ) die ineens emigreerde ofzo. En toevallig kwam na die emigratie ineens Rib-I om de hoek kijken

Die kawa knakker, evt. andere MF'ers en Ikookhier waren meer van de -XX-
Bunnybeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 22:10
duplo
Bunnybeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 22:13
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:28 schreef BazzieK het volgende:

Bunnybeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 22:18
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Op zich wel, maar vind het wel een k*twerk iedere keer
Mwah, op zich is het misschien wel te doen. Maar je moet het een paar keer hebben gedaan en er een goed syteem voor hebben denk ik. Beetje net als de tips iedere keer als iemand iets met zijn motor heeft >> Jah doe het zelf, veel goedkoper joh

Beetje matig alleen als je het nog nooit hebt gedaan en dus eerst iedere keer het juist gereedschap bij elkaar moet zoeken of zelfs kopen en de beste manier van werken moet ontdekken. (ook een flame richting jou Sounddragon , omdat je ook zoiets zei tegen iemand die zijn voorvorkkeerringen moet vervangen in PTA )
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 22:32
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:10 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Dat was niet R. Gie toch? Die ging voor Monique (weet nickname niet meer ) die ineens emigreerde ofzo. En toevallig kwam na die emigratie ineens Rib-I om de hoek kijken
Toevallig
quote:
Die kawa knakker, evt. andere MF'ers en Ikookhier waren meer van de -XX-
En heel hyves zo te zien.
Sounddragonzaterdag 27 maart 2010 @ 22:43
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:18 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Mwah, op zich is het misschien wel te doen. Maar je moet het een paar keer hebben gedaan en er een goed syteem voor hebben denk ik. Beetje net als de tips iedere keer als iemand iets met zijn motor heeft >> Jah doe het zelf, veel goedkoper joh

Beetje matig alleen als je het nog nooit hebt gedaan en dus eerst iedere keer het juist gereedschap bij elkaar moet zoeken of zelfs kopen en de beste manier van werken moet ontdekken. (ook een flame richting jou Sounddragon , omdat je ook zoiets zei tegen iemand die zijn voorvorkkeerringen moet vervangen in PTA )
Blijft altijd lastig om via een internetverbinding in te schatten wat iemand wel- of niet kan

IK ben van mening, dat er niet zo heel veel aan een motor zit wat je niet zelf kunt, zolang je niet aan injectiesystemen hoeft te klooien kun je echt bijna alles zelf met wat gezond verstand.. het is gewoon een grote brommer
Mensen die niets zelf kunnen of willen, komen ook niet op FOK! vissen hoe en wat; die rijden bij de motorboer langs en laten het repareren
Geerdzaterdag 27 maart 2010 @ 22:44
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:18 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Mwah, op zich is het misschien wel te doen. Maar je moet het een paar keer hebben gedaan en er een goed syteem voor hebben denk ik. Beetje net als de tips iedere keer als iemand iets met zijn motor heeft >> Jah doe het zelf, veel goedkoper joh

Beetje matig alleen als je het nog nooit hebt gedaan en dus eerst iedere keer het juist gereedschap bij elkaar moet zoeken of zelfs kopen en de beste manier van werken moet ontdekken. (ook een flame richting jou Sounddragon , omdat je ook zoiets zei tegen iemand die zijn voorvorkkeerringen moet vervangen in PTA )
Emo post van bb
Bunnybeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 22:59
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
IK ben van mening, dat er niet zo heel veel aan een motor zit wat je niet zelf kunt, zolang je niet aan injectiesystemen hoeft te klooien kun je echt bijna alles zelf met wat gezond verstand.. het is gewoon een grote brommer
Oneens dus, iemand die het nog nooit heeft gedaan heeft er echt wel een flinke kluif aan. Al is het maar voor het eerst alleen simpelweg je achterwiel loshalen
quote:
Mensen die niets zelf kunnen of willen, komen ook niet op FOK! vissen hoe en wat; die rijden bij de motorboer langs en laten het repareren
Jah, die gast was gewoon een gier Volgens mij is het vervangen van voorvorkkeerringen sowieso altijd wel een duur geintje aan werkuren. Maar ben momenteel niet echt into de prijzen.
Bunnybeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 23:01
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:44 schreef Geerd het volgende:
Emo post van bb


Al zie ik zelf de emo kant niet
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 23:09
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:01 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Al zie ik zelf de emo kant niet
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 23:24
Zaterdagavond half 12 en ik zit een betoog te schrijven over de juridische haalbaarheid van een hoofddoekverbod.
Bunnybeaterzaterdag 27 maart 2010 @ 23:28
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:24 schreef BazzieK het volgende:
Zaterdagavond half 12 en ik zit een betoog te schrijven over de juridische haalbaarheid van een hoofddoekverbod. [ afbeelding ]
Bezighouden met links/rechts allochtoon/autochtoon politiek. Zo hersendodend
Die smiley zocht ik wel
BazzieKzaterdag 27 maart 2010 @ 23:32
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:28 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Bezighouden met links/rechts allochtoon/autochtoon politiek. Zo hersendodend
Die smiley zocht ik wel
Het erge is dat ik ook nog een standpunt aan het verdedigen ben waar ik niet achter sta maar dat wel makkelijker te verdedigen is. Ik ben een hoer voor hogere cijfers.
Sounddragonzaterdag 27 maart 2010 @ 23:59
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:59 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Oneens dus, iemand die het nog nooit heeft gedaan heeft er echt wel een flinke kluif aan. Al is het maar voor het eerst alleen simpelweg je achterwiel loshalen
[..]

Jah, die gast was gewoon een gier Volgens mij is het vervangen van voorvorkkeerringen sowieso altijd wel een duur geintje aan werkuren. Maar ben momenteel niet echt into de prijzen.
Ik zie het probleem niet; alleen de sleutelmaten zijn iets groter, voor de rest zie ik weinig ingewikkelds. Iedereen met gezond verstand kan een achterwiel eruithalen, maar je moet het willen.. als techniek je niet interesseert moet je er vooral vanaf blijven, zeker als je er zelf op moet rijden achteraf

Prijzen weet ik ook niet; ik kom bijna alleen bij een motorboer om spullen te halen; ik vind het altijd wel een fijn idee dat ik 90¤ (of zo) per uur uitspaar als ik lekker zelf aan de knutsel ben, daarbij is het gewoon leuk en leerzaam.
Sounddragonzondag 28 maart 2010 @ 00:01
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:24 schreef BazzieK het volgende:
Zaterdagavond half 12 en ik zit een betoog te schrijven over de juridische haalbaarheid van een hoofddoekverbod. [ afbeelding ]
Da's best fout
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:32 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Het erge is dat ik ook nog een standpunt aan het verdedigen ben waar ik niet achter sta maar dat wel makkelijker te verdedigen is. Ik ben een hoer voor hogere cijfers.
da's nog veel fouterderder

Is dat voor een opleiding ofzo ??
BazzieKzondag 28 maart 2010 @ 00:07
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Da's best fout
[..]

da's nog veel fouterderder

Is dat voor een opleiding ofzo ??
Nee joh, beetje hobbien.
SPOILER
Is voor een opleiding ja. Bijna klaar gelukkig.
BazzieKzondag 28 maart 2010 @ 01:05
En klaar! Dalijk lekker slapen zodat ik morgen voor mijn tentamens kan gaan leren. Leuk zo'n weekend.
Sounddragonzondag 28 maart 2010 @ 01:18
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:05 schreef BazzieK het volgende:
En klaar! Dalijk lekker slapen zodat ik morgen voor mijn tentamens kan gaan leren. Leuk zo'n weekend.
slapen ?? tis 1 uur zaterdagavond, dé tijd om te gaan stappen

die jeugd van tegenwoordig
BazzieKzondag 28 maart 2010 @ 01:31
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

slapen ?? tis 1 uur zaterdagavond, dé tijd om te gaan stappen

die jeugd van tegenwoordig
Mwah, nog even wat aanpassingen gemaakt. Op zich heb je gelijk, maar na 5 uur schrijven kan ik nu echt niet meer de mooiboy gaan uithangen tegen een paar 16 jarige breezersletjes.
Sounddragonzondag 28 maart 2010 @ 01:48
stinkiezondag 28 maart 2010 @ 09:00
Keerringen laten doen kostte 90¤
ik was laatste keer lui. Alles laten doen
Cocktailprikkerzondag 28 maart 2010 @ 09:38
quote:
Op zondag 28 maart 2010 09:00 schreef stinkie het volgende:
Keerringen laten doen kostte 90¤
ik was laatste keer lui. Alles laten doen
Kijk, heb ik toch al 2 maanden 90 euro uitgespaard Keerringen + olie, 17 euro, uurtje werk zijn ze allebei vervangen
Roderick2085zondag 28 maart 2010 @ 10:43
quote:
Op zondag 28 maart 2010 09:38 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Kijk, heb ik toch al 2 maanden 90 euro uitgespaard Keerringen + olie, 17 euro, uurtje werk zijn ze allebei vervangen
En daar komt dus weer het juiste gereedschap etc bij kijken, want ik kreeg de poten toen met geen mogelijkheid uit elkaar Was alleen maar m'n schroeven aan het verkloten

Goedkope keerringen dan trouwens ik betaalde volgens mij 10 per stuk
Cocktailprikkerzondag 28 maart 2010 @ 10:55
Louis.de 10 euro per set

En ik kom een heel eind met een doppenset 1/2 inch, dop 8 tm 32, een hamer, imbusblok en bier
Den_Haagzondag 28 maart 2010 @ 11:46
motor is klaar
alleen blijft het neutraal lampje branden
Roderick2085zondag 28 maart 2010 @ 12:38
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Louis.de 10 euro per set

En ik kom een heel eind met een doppenset 1/2 inch, dop 8 tm 32, een hamer, imbusblok en bier
Hmm, dat kan ook.... was het 10 euro voor keerringen en 10 voor stofkappen
Geerdzondag 28 maart 2010 @ 13:43
Eey wie heeft de tijd verzet
Roderick2085zondag 28 maart 2010 @ 13:47
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:43 schreef Geerd het volgende:
Eey wie heeft de tijd verzet
Wie het heeft gedaan weet ik niet, maar de Duitsers zijn er mee begonnen
Geerdzondag 28 maart 2010 @ 13:51
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:47 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Wie het heeft gedaan weet ik niet, maar de Duitsers zijn er mee begonnen
Rare jongens
o-ozondag 28 maart 2010 @ 15:03
quote:
Op zondag 28 maart 2010 09:00 schreef stinkie het volgende:
Keerringen laten doen kostte 90¤
ik was laatste keer lui. Alles laten doen
Gebruik dan ook een onderzettertje, krijg je ook geen kringen
Cocktailprikkerzondag 28 maart 2010 @ 15:21
Ah als het salaris er is, pakkingsetje over laten komen http://cgi.ebay.nl/Motord(...)?hash=item35a4566978

En dan het andere blokkie opfrissen, en onder de woonwerk GS legge
Geerdzondag 28 maart 2010 @ 16:08
Uhmzz de motor begint een aardige olieboot te worden 125km meer dan 100ml ofzo
cageon2zondag 28 maart 2010 @ 16:13
da's nie goe geerd..
ff compressie testje doen
Geerdzondag 28 maart 2010 @ 16:18
Van de week maar ff langs idd.
Geerdzondag 28 maart 2010 @ 17:15
http://www.dumpert.nl/med(...)v_met_bejaarden.html

Mans
cageon2zondag 28 maart 2010 @ 20:04
zo, setje extra wielen is er ook klaar voor, met reger rubberts...
morgen maar ff bellen naar TRS om 's avonds weer even met de voorvork langs te gaan voor andere afstands busjes die hopelijk wel de juiste negatieve veerweg geven...
Nieuwe koppelingshendel gemonteerd verder weinig gedaan, behalve superbike kijken.

Nog een grote tank voor benzine gekregen om de benzine mee te slepen naar t circuit enzulks.
cageon2zondag 28 maart 2010 @ 20:05
quote:
humor
Worldbeaterzondag 28 maart 2010 @ 22:47
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:08 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz de motor begint een aardige olieboot te worden 125km meer dan 100ml ofzo
Heb je hem weer met de koffiekopjes.

Zo weer terug van CPZ, vanochtend om 10.00 vertrokken.
Heb nog steeds een dikke voet.
Maar toch de run gehaald.

Net twee bakkies op, ff douchen.
Morgen weer maandag. i
Cocktailprikkerzondag 28 maart 2010 @ 22:57
-->
Sounddragonzondag 28 maart 2010 @ 23:01
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Heb je hem weer met de koffiekopjes.

Zo weer terug van CPZ, vanochtend om 10.00 vertrokken.
Heb nog steeds een dikke voet.
Maar toch de run gehaald.

Net twee bakkies op, ff douchen.
Morgen weer maandag. i
Bikkel

Gefeli, top dat het alsnog gelukt is
SPOILER
Rondetijd zal iets minder geweest zijn
BazzieKzondag 28 maart 2010 @ 23:05
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Heb je hem weer met de koffiekopjes.

Zo weer terug van CPZ, vanochtend om 10.00 vertrokken.
Heb nog steeds een dikke voet.
Maar toch de run gehaald.

Net twee bakkies op, ff douchen.
Morgen weer maandag. i
Netjes man Voortaan wel je mobiel opnemen, heb nu helemaal alleen moeten lopen.

bvvtmaandag 29 maart 2010 @ 00:24
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Heb je hem weer met de koffiekopjes.

Zo weer terug van CPZ, vanochtend om 10.00 vertrokken.
Heb nog steeds een dikke voet.
Maar toch de run gehaald.

Net twee bakkies op, ff douchen.
Morgen weer maandag. i
Net terug uit 'dn Bosch. Lekker salsa feestje, das wat anders dan een (hardloop)rondjezandvoort

Hebbie nog fatsoenlijk kunnen lopen?
En was de tijd?
En doet je voet het nog wel een beetje?
One_Punch_Mickeymaandag 29 maart 2010 @ 08:06
Morgen


u pee c combi-pakket? geen prob, na 10dgn - oops inet is toch niet mogelijk op uw adres, excusus - nee hoor, kan zeker wel - ah sry er toch geen capaciteit



voorvorkolie hoort zwart te zijn toch
bvvtmaandag 29 maart 2010 @ 08:10
quote:
Op maandag 29 maart 2010 08:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen


u pee c combi-pakket? geen prob, na 10dgn - oops inet is toch niet mogelijk op uw adres, excusus - nee hoor, kan zeker wel - ah sry er toch geen capaciteit



voorvorkolie hoort zwart te zijn toch
Daarom houw ik zo van JoePieSie
One_Punch_Mickeymaandag 29 maart 2010 @ 08:21
opname digitv is wel handig maar goed..telfort heeft de beste score in mijn regio, maar dan is het nu weer10 wrkdgn wachten
Den_Haagmaandag 29 maart 2010 @ 10:39
morguh
bvvtmaandag 29 maart 2010 @ 12:53
Middag
Geerdmaandag 29 maart 2010 @ 13:04
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:53 schreef bvvt het volgende:
Middag
Cocktailprikkermaandag 29 maart 2010 @ 13:57
Operatie GS gaat vandaag van start nu was het geluid uit de bak zo erg, dat ik met gas geven in de bocht dacht dat ik elk moment een kapot blok kon krijgen
ikookhiermaandag 29 maart 2010 @ 14:06
Middag
cageon2maandag 29 maart 2010 @ 14:16
Nieuwe hoofdsponsor.
Werk!
Geerdmaandag 29 maart 2010 @ 14:20
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:16 schreef cageon2 het volgende:
Nieuwe hoofdsponsor.
Werk!
goedbezig
stinkiemaandag 29 maart 2010 @ 14:30
Zo, spulletjes besteld, schoonmaakmeik, oliefilter, luchtfilter, bougies en olie van de Lidl

Onno, jouw spullen zitten er ook bij.
BazzieKmaandag 29 maart 2010 @ 14:36
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:16 schreef cageon2 het volgende:
Nieuwe hoofdsponsor.
Werk!
cageon2maandag 29 maart 2010 @ 15:27
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Operatie GS gaat vandaag van start nu was het geluid uit de bak zo erg, dat ik met gas geven in de bocht dacht dat ik elk moment een kapot blok kon krijgen
succes!
One_Punch_Mickeymaandag 29 maart 2010 @ 16:23
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:16 schreef cageon2 het volgende:
Nieuwe hoofdsponsor.
Werk!
vet hadden ze niet nog een 2e rijder nodig
Geerdmaandag 29 maart 2010 @ 16:39
Lekker weertje
Cocktailprikkermaandag 29 maart 2010 @ 18:28
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:27 schreef cageon2 het volgende:

[..]

succes!
Goud in de olie, ik ben rijk
Sounddragonmaandag 29 maart 2010 @ 18:49
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:28 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Goud in de olie, ik ben rijk
Lagertje versnipperd
Worldbeatermaandag 29 maart 2010 @ 19:34
Was ook altijd standaard bij de TLR. Suzuki eigen.
(ding daarna nog twee eigenaren gehad en totall loss gereden tegen een auto )

Ze hebben zulke mooie legeringen tegenwoordig.
Low budget materialen. Brons.
Worldbeatermaandag 29 maart 2010 @ 19:39
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
Bikkel

Gefeli, top dat het alsnog gelukt is
SPOILER
Rondetijd zal iets minder geweest zijn
Precies vier kilometer werkte de paracetamol shot die ik op de grid had genomen.
Zoontje van twaalf en dinnetje waren eindelijk een keer trots op pa.. liep er zoveel mensen uit met die voet.
Het circuit en de ambiance was wel even een bron voor inspiratie.

Bij het strand was het wel zwaar, vier kilometer door het mulle zand, harde tegen wind.. veel uitvallers.
Daarna nog vier kilometer terug over de boulevard en winkels.
Afdalingen waren kansloos, harder dan een bepaald tempo kon ik gewoon niet, dus dat was remmen waar anderen versnelden. Anders was er wellicht een voetje dubbelgeslagen.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:05 schreef BazzieK het volgende:

Netjes man Voortaan wel je mobiel opnemen, heb nu helemaal alleen moeten lopen.




Begin maar vast voor volgend jaar, het was gewoon megaleuk.
EN vanaf donderdag kan je voor de Van Dam Tot Dam Loop inschrijven.
Binnen 1 dag uitverkocht.
Worldbeatermaandag 29 maart 2010 @ 19:42
Rondje Zandvoort rennen was trouwens ook wel opvallend, curbstones in de (voormalige) Marlboro bocht liggen gewoon als een soort trappetje met hoogteverschil. Daar moet je dus niet overheen rijden.
De verkanting van de bochten vond ik ook apart, en een daling de laatste 100 meter voor de Audi S.
Je stapt opeens in een gat.
Cocktailprikkermaandag 29 maart 2010 @ 20:43










In de loop vd week maar eens de rest ook open trekken, kijken wat er allemaal kapot is. Zie iig schade aan de tandwielen, en een soort brons/koper achtige splinters.
Den_Haagmaandag 29 maart 2010 @ 21:12
dat ziet er niet zo top uit
Geerdmaandag 29 maart 2010 @ 21:19
Iig wel een manse kroegfiets.
Cocktailprikkermaandag 29 maart 2010 @ 21:21
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Geerd het volgende:
Iig wel een manse kroegfiets.
Die fiets herken ik tenminste na een avond stappen
cageon2maandag 29 maart 2010 @ 21:39
ziet er bar slecht uit CP

voorvorkpoten zitten er ook alweer in en t busje is aangepast.
cageon2maandag 29 maart 2010 @ 21:40
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

vet hadden ze niet nog een 2e rijder nodig
kheb ook geen Volvo auto onder mijn kont!
Cocktailprikkermaandag 29 maart 2010 @ 21:44
Kun je nagaan dat ik in deze staat zo gereden heb met de meet
BazzieKmaandag 29 maart 2010 @ 21:48
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]



Begin maar vast voor volgend jaar, het was gewoon megaleuk.
EN vanaf donderdag kan je voor de Van Dam Tot Dam Loop inschrijven.
Binnen 1 dag uitverkocht.
Misschien geen gek idee. Mogen weer wat kilo's vanaf voor de zomer.
Bunnybeatermaandag 29 maart 2010 @ 21:54
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
In de loop vd week maar eens de rest ook open trekken, kijken wat er allemaal kapot is. Zie iig schade aan de tandwielen, en een soort brons/koper achtige splinters.
De beter MC plaatjes
Ben jij dat op de foto?
cageon2maandag 29 maart 2010 @ 21:55
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Bunnybeater het volgende:
De beter MC plaatjes
Ben jij dat op de foto?
da's zijn maatje
Bunnybeatermaandag 29 maart 2010 @ 21:56
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef cageon2 het volgende:
da's zijn maatje
In gemeenschap van goederen?
Bunnybeatermaandag 29 maart 2010 @ 21:57
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
Rondje Zandvoort rennen was trouwens ook wel opvallend, curbstones in de (voormalige) Marlboro bocht liggen gewoon als een soort trappetje met hoogteverschil. Daar moet je dus niet overheen rijden.
De verkanting van de bochten vond ik ook apart, en een daling de laatste 100 meter voor de Audi S.
Je stapt opeens in een gat.
Hoeveel km was het nou? Start ciruit -> strand -> boulevard -> circuit oid
En waarom stond het niet in de FokMC Agenda?

Oh wacht

cageon2maandag 29 maart 2010 @ 21:58
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

In gemeenschap van goederen?
geen idee tbh..
cageon2maandag 29 maart 2010 @ 21:59
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Hoeveel km was het nou? Start ciruit -> strand -> boulevard -> circuit oid
En waarom stond het niet in de FokMC Agenda?
12km recreatie loop
quote:
Oh wacht


@WB Super man! Congrats.


Ja tevoet / te fiets is CPZ toch anders
Cocktailprikkermaandag 29 maart 2010 @ 21:59
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

De beter MC plaatjes
Ben jij dat op de foto?
Wat Kagoen zegt Maat van me. Ging wel handig dat blok er uit halen met zen 2en en een krik. Donderdag ben ik de sjaak en kan ik hem helpen met zen auto sleutelen
Den_Haagmaandag 29 maart 2010 @ 22:09
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

In gemeenschap van goederen?
BazzieKmaandag 29 maart 2010 @ 22:21
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

In gemeenschap van goederen?
Worldbeatermaandag 29 maart 2010 @ 22:35
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Bunnybeater het volgende:
Hoeveel km was het nou? Start ciruit -> strand -> boulevard -> circuit oid
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef cageon2 het volgende:

12km recreatie loop
Recreatief hoor met windkracht vijf over het strand.
Er was ook nog iemand knock out gegaan. Ambulance erbij.

Jij durfde natuurlijk niet.
quote:
@WB Super man! Congrats.

Ja tevoet / te fiets is CPZ toch anders


Rondje in 0:25 ofzo. Vet. (normaal 2:00? )

Cocktail
En i dinnetje komt thuuss....
cageon2dinsdag 30 maart 2010 @ 07:52
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Worldbeater het volgende:

[..]


[..]

Recreatief hoor met windkracht vijf over het strand.
Er was ook nog iemand knock out gegaan. Ambulance erbij.

Jij durfde natuurlijk niet.
Ik weet wat ik waard ben en had het niet gered gok ik...
Next time!
quote:
[..]



Rondje in 0:25 ofzo. Vet. (normaal 2:00? )
2:02
quote:
Cocktail
En i dinnetje komt thuuss....
vrouw
Den_Haagdinsdag 30 maart 2010 @ 08:17
morguh
o-odinsdag 30 maart 2010 @ 10:23
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:30 schreef stinkie het volgende:
Zo, spulletjes besteld, schoonmaakmeik, oliefilter, luchtfilter, bougies en olie van de Lidl

Onno, jouw spullen zitten er ook bij.
Woot, snel nog een paar pakkingen ergens vandaan trekken en natuurlijk met de pasen mijn motort uit de stalling trekken. EINDELIJK weer rijden. Ik mis het echt met dit weer en de verkkersomstandigheden. Ik hoor wel wat de schade is.
ikookhierdinsdag 30 maart 2010 @ 13:16
Goedemiddag all
Minder CP
Den_Haagdinsdag 30 maart 2010 @ 17:00
avond
Geerddinsdag 30 maart 2010 @ 17:01
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
avond
Panzerknacker666dinsdag 30 maart 2010 @ 18:53
Dit weekend de kettingspanner van de honda vervangen, loopt toch een heel stuk beter moet ik zeggen, laat het mooie weer maar komen!
cageon2dinsdag 30 maart 2010 @ 22:34
zo voorvork is ook weer in orde, remolie ververst, Koelvloeistof vervangen voor water + wat additieven.

Kuipen zijn mooi wit.
Morgen ochtend worden de stickers opgehaald en morgen in de pitbox maar ff stickeren. (ik gok de hele avond! )
cageon2dinsdag 30 maart 2010 @ 22:34
owja, nog ff stoppies geprobeerd met de regenbanden op t natte asfalt. Het is dat de snelheid er zo snel uit was, maar anders!
Worldbeaterdinsdag 30 maart 2010 @ 22:35
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 07:52 schreef cageon2 het volgende:
Ik weet wat ik waard ben en had het niet gered gok ik...
Next time!
Ach het is een recreatieloop met een tijdslimiet van 1.5 uur, had je zonder training ook wel gelukt met dat strakke supersport lichaam.
quote:
2:02
En dan loop ik binnen de 0:25. Te voet. Geblesseerd.
SPOILER
Minuten zei de grapjas.

16.11 over een halve kilometer meer in 1991.
quote:
vrouw
Ging een beetje verdrietig weg, dus bij thuiskomst moest ze ff direct de volledige aandacht.
Worldbeaterdinsdag 30 maart 2010 @ 22:36
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Bunnybeater het volgende:

De beter MC plaatjes
Ben jij dat op de foto?
Jij bent duidelijk toe aan een meet and greet met de nieuwe garde.
cageon2dinsdag 30 maart 2010 @ 22:51
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ach het is een recreatieloop met een tijdslimiet van 1.5 uur, had je zonder training ook wel gelukt met dat strakke supersport lichaam.
Mjeh denk ook wel dat het mogelijk was geweest eigenlijk....
quote:
[..]

En dan loop ik binnen de 0:25. Te voet. Geblesseerd.
SPOILER
Minuten zei de grapjas.

16.11 over een halve kilometer meer in 1991.

[..]

Ging een beetje verdrietig weg, dus bij thuiskomst moest ze ff direct de volledige aandacht.
Cocktailprikkerdinsdag 30 maart 2010 @ 23:11
Waarschijnlijk een opkomt van 25 - 30 motoren morgen voor de erehaag van de overleden MFer
stinkiewoensdag 31 maart 2010 @ 09:38
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:23 schreef o-o het volgende:

[..]

Woot, snel nog een paar pakkingen ergens vandaan trekken en natuurlijk met de pasen mijn motort uit de stalling trekken. EINDELIJK weer rijden. Ik mis het echt met dit weer en de verkkersomstandigheden. Ik hoor wel wat de schade is.
4 euro verzendkosten en 10,25 vor een blik Lidl olie. De rest zie ik wel op de rekening. Dit weekend uit de stalling, volgend weekend olie en uitlaat doen?

Of heb je tegen die tijd de beamer al?
Geerdwoensdag 31 maart 2010 @ 12:54
Den_Haagwoensdag 31 maart 2010 @ 13:17
morguh
cageon2woensdag 31 maart 2010 @ 13:22
BOOWAAAAAP BWOAAAP MWOAAAP morgen gassen.
Cocktailprikkerwoensdag 31 maart 2010 @ 14:18
Vandaag gasse LeenGS van een vriend voor die begrafenis... Was erg mooi om te doen. Eerst een haag gevormd langs de weg, toen de lijkwagen voorbij reed. Daarna achteraan aansluiten, door naar huis van opa/oma waar rest vd familie stond. Zij waren erg blij door de enorme opkomst van +- 30 motoren. Daarna een erehaag gevormd bij de kerk, en de dienst in een aparte tent bijgewoond alvorens een laatste keer afscheid genomen kon worden. Heel erg mooi

Daarna nog even wezen blaaschen vergat alleen dat deze GS nog ori is dus ik zat op een gegeven moment met mijn step in het asfalt terwijl mijn knie er echt nog nie was
Den_Haagwoensdag 31 maart 2010 @ 17:04
avond
zaterdag de motor halen denk ik.
stinkiewoensdag 31 maart 2010 @ 18:36
Hij is weer verzekerd

nu nog op kenteken zetten
o-odonderdag 1 april 2010 @ 09:17
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:38 schreef stinkie het volgende:

[..]

4 euro verzendkosten en 10,25 vor een blik Lidl olie. De rest zie ik wel op de rekening. Dit weekend uit de stalling, volgend weekend olie en uitlaat doen?

Of heb je tegen die tijd de beamer al?
Nee de beamer moet een jaartje wachten, ik spaar door voor het model wat ik echt graag wil hebben ipv weer een fiets te kopen die het net niet is . . . maar wel met pijn in mijn hart, want hij is was erg mooi.

Aanstaand weekend inderdaad fiets ophalen en weekend erna olie is prima mits op zondag, ik check nog wel even de agenda thuis. Voor de uitlaat moet ik snel even twee pakkingen regelen. Misschien vanavond even langs een motor shopje in de buurt . . . zal wel weer besteld moeten worden

En nu maar bidden voor mooi weer aankomend weekend, da's wel zo lekker op het strand.
Geerddonderdag 1 april 2010 @ 12:33
Cg veel plezier hoop dat het weer een beetje meezit.
Worldbeaterdonderdag 1 april 2010 @ 18:51
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:33 schreef Geerd het volgende:
Cg veel plezier hoop dat het weer een beetje meezit.
Denk het niet.
quote:
[message=15598558,noline]kawa jaap schreef op 01 april 2010 @ 18:40[/message]:
niet gelukt
zo ben ook weer thuis was kouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudd en nat.........brrrrrrr.

tijdens de training zulke kouwe handen dat koppelen bijna niet meer ging.
2 trainingen gereden ,zouden vanmiddag 3 wedstrijden doen ,maar dat werden er al 2 omdat t een beetje uitliep door wat crashes

ik had geen regenbanden en de rest bijna allemaal wel ,net voor de 1e race een dikke hagelbui en de baan was erg glad en nat dus heb de races maar gelaten voor wat t was.
2e race ook weer een dikke bui
wou geen risico lopen met de supercorsa's om er af te gaan ,en t seizoen is nog lang zat.
beetje zonde om m nou al op te vouwen en jezelf ook misschien B|
was meer hoe blijf ik rechtop dan ik ben aan t racen beste tijd van mij was 3.10 :$

zijn er zat gevallen die wel volle regenbanden hadden :/

maar goed alles nog heel en toch weer wat bekenden gesproken ,heb me wel weer vermaakt vandaag
Cocktailprikkerdonderdag 1 april 2010 @ 19:12
Kanon dat ding van WB http://www.motormeuk.nl/bekijken/3191/filmpje/ZX-10R-Onboard.html
cageon2donderdag 1 april 2010 @ 19:23
2:23 opde kletsnatte baan met veeel zijwind op snelle stukken.

Heb me zeer goed vermaakt. Wat issiej snel en wat rijd ie lekker.
9e plek overall.
Sounddragondonderdag 1 april 2010 @ 19:45
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kanon dat ding van WB http://www.motormeuk.nl/bekijken/3191/filmpje/ZX-10R-Onboard.html
Ik vind het een beeeetje een mongool, maar wel een mooi stukkie film
SPOILER
Als ik zelf zo'n ding had reed ik ws ook zo, daarom heb ik lekker een opoebrommer gekauft
Roderick2085donderdag 1 april 2010 @ 19:59
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:23 schreef cageon2 het volgende:
2:23 opde kletsnatte baan met veeel zijwind op snelle stukken.

Heb me zeer goed vermaakt. Wat issiej snel en wat rijd ie lekker.
9e plek overall.
Netjes
van de hoeveel?
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik vind het een beeeetje een mongool, maar wel een mooi stukkie film
SPOILER
Als ik zelf zo'n ding had reed ik ws ook zo, daarom heb ik lekker een opoebrommer gekauft
Dat dacht ik ook een beetje... die gast zal heel wat automobilisten hebben laten schrikken denk ik
Geerddonderdag 1 april 2010 @ 20:20
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:23 schreef cageon2 het volgende:
2:23 opde kletsnatte baan met veeel zijwind op snelle stukken.

Heb me zeer goed vermaakt. Wat issiej snel en wat rijd ie lekker.
9e plek overall.
Uhmzz als het beetje vochtig is ga ik al als een dwijl over een rotonde

Lekker bezig geweest dus
Bunnybeaterdonderdag 1 april 2010 @ 20:38
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Netjes
van de hoeveel?
Van de 10

@ Geerd, hij had wel regenbanden.
(beetje hetzelfde als zeggen dat wheely'en makkelijk is met wheelybar )
Geerddonderdag 1 april 2010 @ 20:42
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:38 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Van de 10

@ Geerd, hij had wel regenbanden.
(beetje hetzelfde als zeggen dat wheely'en makkelijk is met wheelybar )
Dan nog moet je er wel een beetje vertrouwen in hebben/wennen aan.
Lijkt me iig niks
cageon2donderdag 1 april 2010 @ 20:45
van de 18 ofzo in de S3.
Maar supervet om serieus regen te rijden. Hele dag regen gereden, zonder echt nat te worden.
Wat een wind stond er alleen op t einde. echt niet grappig. Ramshoek insturen en dan op de helft de motor onder je vandaan voelen glijden...

Inhaal acties etc was wel leuk!
Roderick2085donderdag 1 april 2010 @ 21:00
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uhmzz als het beetje vochtig is ga ik al als een dwijl over een rotonde

Lekker bezig geweest dus
Ik ook als het droog is
Geerddonderdag 1 april 2010 @ 21:18
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:00 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Ik ook als het droog is [ afbeelding ]
Mja als je 0 km maakt per jaar.
Roderick2085donderdag 1 april 2010 @ 21:29
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mja als je 0 km maakt per jaar.
Mijn fiets heeft al een nieuwe achterband, de motor nog niet, dat zegt genoeg denk ik
cageon2donderdag 1 april 2010 @ 21:43
Zo nat was t dus:
Geerddonderdag 1 april 2010 @ 21:45
Ben jij nou zo klein of is die fiets zo groot
cageon2donderdag 1 april 2010 @ 21:46
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:45 schreef Geerd het volgende:
Ben jij nou zo klein of is die fiets zo groot
da's Buuk, nie ik

Op zijn regenfiets, hij confisceert zijn pa zijn fiets als t regent
Geerddonderdag 1 april 2010 @ 21:48
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef cageon2 het volgende:

[..]

da's Buuk, nie ik

Op zijn regenfiets, hij confisceert zijn pa zijn fiets als t regent
Vond al een rare kleurstelling
cageon2donderdag 1 april 2010 @ 21:54
had echt SUPER gave stickers (vind ik dan) (rijnummer stickers)

Gaan ze lopen zeiken dat het niet leesbaar genoeg is. Zelfs mijn pa kon t lezen vanaf t dak als ik over de veenslang reed, ik weet niet hoor, maar zijn ogen zijn ook niet de nieuwste..
kan ik weer van die lelijke nummers erop gaan plakken. Bagger is dat zeg...
Worldbeaterdonderdag 1 april 2010 @ 22:43
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:54 schreef cageon2 het volgende:
had echt SUPER gave stickers (vind ik dan) (rijnummer stickers)

Gaan ze lopen zeiken dat het niet leesbaar genoeg is. Zelfs mijn pa kon t lezen vanaf t dak als ik over de veenslang reed, ik weet niet hoor, maar zijn ogen zijn ook niet de nieuwste..
kan ik weer van die lelijke nummers erop gaan plakken. Bagger is dat zeg...
Je pa weet dan ook wat er op moet staan. Dat helpt alvast op een afstandje.
cageon2donderdag 1 april 2010 @ 22:46
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:43 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Je pa weet dan ook wat er op moet staan. Dat helpt alvast op een afstandje.
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHT
Cocktailprikkerdonderdag 1 april 2010 @ 22:54
zo in de avond af en toe even tijd maken om aan het blokje te sleutelen...

Koppeling ligt er al af, ontsteking ook grotendeels, volgens mij kan ik het blok nu bijna splitsen op 2 imbusbouten na die ik nog los moet draaien. Kwam onder in de carterpan wat stukjes tegen, die afkomstig zijn van de laklaag vd magneten vh vliegwiel Oliefilter leek ook aardig vol met minime ijzerdeeltjes te zitten. De zoektoch gaat verder, naar de echte schade





Worldbeaterdonderdag 1 april 2010 @ 22:58
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:46 schreef cageon2 het volgende:

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHT
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo in de avond af en toe even tijd maken om aan het blokje te sleutelen...

Koppeling ligt er al af, ontsteking ook grotendeels, volgens mij kan ik het blok nu bijna splitsen op 2 imbusbouten na die ik nog los moet draaien. Kwam onder in de carterpan wat stukjes tegen, die afkomstig zijn van de laklaag vd magneten vh vliegwiel Oliefilter leek ook aardig vol met minime ijzerdeeltjes te zitten. De zoektoch gaat verder, naar de echte schade

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nog even en je bent DE GS500 expert van NL.

Maar wat heb je aan die wetenschap?
SPOILER
Grapje hôr.
cageon2donderdag 1 april 2010 @ 23:03
Met wat mazzel staan er straks al wat pics online
Bunnybeaterdonderdag 1 april 2010 @ 23:11
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Maar wat heb je aan die wetenschap?
Cocktailprikkerdonderdag 1 april 2010 @ 23:14
Nouja ik geloof dat ik een expert ben ik het slopen van dat blok Paar keer niet op tijd met olie vullen, lomp rijden, flink belastend terugschakelen...

Dat kan ik allemaal al
cageon2donderdag 1 april 2010 @ 23:18
Mijn bijnaam voor vandaag is tinus tussengas. Heb hier genoeg gebruik van gemaakt bij het terugschakkelen en constant 7000+ toeren gemaakt in de bochten. Stuk rustiger dan laag in de toeren happerig oppakken. Hoog in toeren loopt zoveel soepeler niks geen gekke uitstapjes of momentjes, voelde allemaal erg goed en kleine bewegingen in de achterkant waren beheersbaar, geen grote stappen.
Cocktailprikkerdonderdag 1 april 2010 @ 23:20
Rinus Rossi
cageon2donderdag 1 april 2010 @ 23:23
die rijden onder de 1:50 met nat weer, geen 2:23
Geerddonderdag 1 april 2010 @ 23:37
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:23 schreef cageon2 het volgende:
die rijden onder de 1:50 met nat weer, geen 2:23
Pff waarom hebben ze zoon haast dan?
Cocktailprikkerdonderdag 1 april 2010 @ 23:41
Anders wordt de koffie koud
Geerddonderdag 1 april 2010 @ 23:43
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Anders wordt de koffie koud
Aaah oke
Cocktailprikkerdonderdag 1 april 2010 @ 23:45
had dus een GS van een vriend geleend afgelopen dagen.... Ga ik gister lekker op mijn favoriete bochtencomborit los, was ik even vergeten dat dat ding nog de originele achterveer heeft dus de grondspeling is beperkt

Was er nog lang niet voor mijn gevoel met men knie, en ineens reed ik al de step aan de grond midden in de bocht net na het inleggen
-XX-vrijdag 2 april 2010 @ 08:27
Geerdvrijdag 2 april 2010 @ 11:02
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 08:27 schreef -XX- het volgende:
50k gewonnen?

Worldbeatervrijdag 2 april 2010 @ 11:42
Ik mis een paar uur van de donderdag.
Geerdvrijdag 2 april 2010 @ 11:59
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ik mis een paar uur van de donderdag.
lol
Worldbeatervrijdag 2 april 2010 @ 15:10
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:59 schreef Geerd het volgende:

lol
Of heb ik het verhaal van Cageon etc gedroomd vannacht.
Zelfs een pic gezien van een rode Blade. Hij was niet meer wit.
Worldbeatervrijdag 2 april 2010 @ 15:11
Het lijkt wel MF .. downtime en postings kwijt.
Worldbeatervrijdag 2 april 2010 @ 15:13
Koffie + koek bij de Total.



Meetingpoint.
Sounddragonvrijdag 2 april 2010 @ 15:18
Lekker in de buurt ook allemaal

In Asssen zal het wel hoerig druk worden
Geerdvrijdag 2 april 2010 @ 15:38
Motor
Brandstof Klik hier voor informatie Benzine
Aantal cilinders Klik hier voor informatie 4
Cilinderinhoud Klik hier voor informatie 1180 cm3
Vermogen Klik hier voor informatie 100 kW


134 pk heeft tie volgens rdw uhmzz lijkt me wat te ruim eerlijk gezegd
Den_Haagvrijdag 2 april 2010 @ 17:34
Welke motor Geerd?

Morgen de motor ophalen
WB, Leiderdorp meetingpoint?
Worldbeatervrijdag 2 april 2010 @ 17:59
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:34 schreef Den_Haag het volgende:
Welke motor Geerd?
Zhe Trophy 1200.
quote:
Morgen de motor ophalen
WB, Leiderdorp meetingpoint?
Nice.

Leiderdorp is niet zo ver.
stinkievrijdag 2 april 2010 @ 18:02
Verzekerd en kenteken weer op naam. Ik mag weer rijden
-XX-vrijdag 2 april 2010 @ 18:08
Jeuj
cageon2vrijdag 2 april 2010 @ 18:31
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:59 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Zhe Trophy 1200.
[..]

Nice.

Leiderdorp is niet zo ver.
was jij nog @ assen op 20 mei?

[ Bericht 0% gewijzigd door cageon2 op 02-04-2010 18:38:25 ]
cageon2vrijdag 2 april 2010 @ 18:43

nat

ikookhiervrijdag 2 april 2010 @ 19:38
Foto's
Ze zijn wel een beetje vochtig
Geerdvrijdag 2 april 2010 @ 19:45
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:38 schreef ikookhier het volgende:
Foto's
Ze zijn wel een beetje vochtig
Wat dan had je leuter een loop neus
bvvtvrijdag 2 april 2010 @ 19:56
Hey Actie foto's van Cageon.

---------------

Concept bikes
Beetje vreemd wat er allemaal bedacht word.

---------------

i
Kan zijn dat ik volgende week een andere bike heb.
een GSX750F
Geerdvrijdag 2 april 2010 @ 20:00
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef bvvt het volgende:
Hey Actie foto's van Cageon.

---------------

Concept bikes
Beetje vreemd wat er allemaal bedacht word.

---------------

i
Kan zijn dat ik volgende week een andere bike heb.
een GSX750F
Is wel ff wat anders hoezo dat?
stinkievrijdag 2 april 2010 @ 20:44


Onderhoud. Het arme ding weet niet wat 'm gaat overkomen
Geerdvrijdag 2 april 2010 @ 20:48
lol
Geerdvrijdag 2 april 2010 @ 20:59
Wat zit er in dat kisje dan?
cageon2vrijdag 2 april 2010 @ 21:00
das een olie opvang bak + kan
Geerdvrijdag 2 april 2010 @ 21:04
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:00 schreef cageon2 het volgende:
das een olie opvang bak + kan
Dat doe je toch gewoon zo

cageon2vrijdag 2 april 2010 @ 21:07
bvvtvrijdag 2 april 2010 @ 21:17
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Is wel ff wat anders hoezo dat?
1. heb de huidige inmiddels dik 10 jaar
2. ergens tegen de 100.000 KM op de teller
3. begint nu echt troubles te vertonen.
-a. zwevende remschijven zijn al een tijdje herrie aan het maken omdat de busjes wel versleten zijn.
-b. ketting is de laatste 60-700 KM al 3x weer op spanning gezet - nu echt helemaal op.
-c. vandaag ontdekt dat de rechter voor poot olie lekt. En dat was van het weekend nog niet het geval.
-d. Troubles zullen in de toekomst alleen maar meer gaan worden. (olie verbruik)
4. wil al langer een "iets of wat meer" toer bakkie en meer power
-a. Zal mijn eerste 4cylinder worden
5. wil straks ook met vriendin wat fatsoenlijker en comfortabeler ritjes maken
Bunnybeatervrijdag 2 april 2010 @ 21:24
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:17 schreef bvvt het volgende:

5. wil straks ook met vriendin wat fatsoenlijker en comfortabeler ritjes maken
1 april
Bunnybeatervrijdag 2 april 2010 @ 21:43
Maareeh, trouwens... pics van de potentiele bike? 2de hands of nieuw? De SV had je nieuw toch, rezpect voor oprijden.
koffiekoekjevrijdag 2 april 2010 @ 21:54
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat doe je toch gewoon zo

[ afbeelding ]
Doe dat in je eigen tuin
bvvtvrijdag 2 april 2010 @ 21:57
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:24 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

1 april
ehhh, nee hoor.. Babe drentelt al een maand of 5 om mij heen.
En ze wilt graag achgterop. (wel met mooi weer dat dan weer wel)
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:43 schreef Bunnybeater het volgende:
Maareeh, trouwens... pics van de potentiele bike? 2de hands of nieuw? De SV had je nieuw toch, rezpect voor oprijden.


model 2004
2e hands
onder de 20.000 op de teller

SV is inderdaad nieuw aangeschaft in januari 2000.
Helemaal op is ie nog niet. Maar de kosten gaan er wel aankomen. En daar heb ik geen zin meer in.
Geerdvrijdag 2 april 2010 @ 22:13
leuke brommer beter dan een 600 4 cilinder denk dat je dan op een gegeven moment wel wat miste.
Geerdvrijdag 2 april 2010 @ 22:15
stinkievrijdag 2 april 2010 @ 22:32
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat doe je toch gewoon zo

[ afbeelding ]
Zo deed dat ik dat met de Alp in de tuin,maar dan zonder het bakjes er onder. BE heeft dat gevetood nadat we de tuin vorig jaar gedaan hebben

DOe het nu in de stalling, klein beetje schoonhouden.
Worldbeatervrijdag 2 april 2010 @ 22:33
Marsmannetjes.



En leuk van die klokkenluider.
stinkievrijdag 2 april 2010 @ 22:34
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef bvvt het volgende:

[..]

ehhh, nee hoor.. Babe drentelt al een maand of 5 om mij heen.
En ze wilt graag achgterop. (wel met mooi weer dat dan weer wel)
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
model 2004
2e hands
onder de 20.000 op de teller

SV is inderdaad nieuw aangeschaft in januari 2000.
Helemaal op is ie nog niet. Maar de kosten gaan er wel aankomen. En daar heb ik geen zin meer in.
Een Walvis.....

Ik zou het niet meer doen denk ik
Worldbeatervrijdag 2 april 2010 @ 22:35
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:31 schreef cageon2 het volgende:

was jij nog @ assen op 20 mei?
Geen idee, compie gecrasht .. mail weg.

Zal eens even inloggen .. euh waar ook alweer.
-XX-zaterdag 3 april 2010 @ 08:32
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:43 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
nat

[ afbeelding ]
Oei...dat ziet er niet zo fijn uit.
cageon2zaterdag 3 april 2010 @ 09:27
wel joh, kletsnat heb ik het liefst