Ik bescherm jou jewaids.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Mag ik je er even op wijzen dat ik zo'n beetje de enige ben die normaal reageert hier?
Pick you battles
En dan mogen Ajacieden niet het verleden induikenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Even wat bekerklassiekers erbij pakken
mwah, ik snap wat je mening is, ik deel die totaal nietquote:
Zei ik dat ergens dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
En dan mogen Ajacieden niet het verleden induiken
Echt waar?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oh jongens! Mag ik dan iedereen er, als Ajacied, even op wijzen dat Feyenoord als laatste succesvol was in Europa?
nu gaan we het krijgen...
En als eerste.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oh jongens! Mag ik dan iedereen er, als Ajacied, even op wijzen dat Feyenoord als laatste succesvol was in Europa?
En de eerste toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ik dacht FC Volendam omdat ze heel veel vuurwerk gebruikten.
En wat hebben ze daarvoor gekregen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Waarom, Dat was toch een mooie prestatie? Ik gunde het ze wel hoor, ik ben echt alleen tegen f'noord als het in het belang van Ajax isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ach, ik wil alleen aangeven dat we het in de beker altijd goed doen dus 25-4 ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik zei wel dat ik iedereen over 1 kam scheer![]()
Jullie zijn allemaal hetzelfde joh
Ik ga weer wat doen, dag kindersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
En wat hebben ze daarvoor gekregen?(dat ze de laatste waren voor de ito's hier)
Ik hoop het, dan wordt het tenminste nog een wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, ik wil alleen aangeven dat we het in de beker altijd goed doen dus 25-4 ook
Pure arrogantie dit. Voor jou is dit heel belangrijk. Ik blijf niet thuis voor die wedstrijd. En velen voetbalsupporters delen dit met mij hoor. Niet alles draait om Feyenoord-Ajax. Verbreed je wereld en kijk eens verder dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:44 schreef Lastpost het volgende:
Laten we hopen op een goede arbitrage, krijgen we dát gezeik tenminste niet.
Maar ik heb er zin in, dit is dé wedstrijd ongeacht de stand, het geld in kas of de prijzen van de laatste jaren.
Kan PSV nog zoveel gewonnen hebben, dit is de enige wedstrijd die echt leeft in Nederland en de enige die er toe doet.
Niets mooier dan een finale tussen Feyenoord en Ajax, dat de mooiste club mag winnen.
Heerenveen tegen Twente, leuk hoor voor die clubs maar niemand boeit het buiten de stadsgrenzen, deze wedstrijd is het beste affiche voor het bekervoetbal in Nederland, dat toch al geen best imago heeft.
En laten we hopen dat we beiden massaal aanwezig kunnen/mogen zijn bij deze wedstrijd, want laten we wel wezen, zonder supporters van een van beiden clubs heeft de wedstrijd net iets minder.
En dat komt dan weer door de historie, juist dát maakt voetbal zo mooi en juist daarom kots ik op die successupporters van een AZ of Twente die een keer een prijs pakken en zichzelf gelijk geweldig vinden.
Er zijn maar 2 clubs in Nederland die echt meetellen, Feyenoord en Ajax en de rest kan alleen sportief succes boeken, op andere fronten falen ze gigantisch.
Ja precies..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, Dat was toch een mooie prestatie? Ik gunde het ze wel hoor, ik ben echt alleen tegen Feyenoord als het in het belang van Ajax is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |