Ik zeg:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:58 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Jaaaa meest succesvolle clubPSV is 4 jaar achter elkaar onverslagen kampioen geweest. Ook dit jaar zal Ajax de landstitel niet halen
Je bent welkom om te komen kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:02 schreef Splutje het volgende:
Haha nu die kakkerlakken verslaan in de Kuip en dan staan zij weer met niks, de ontluistering zal groot zijn.
Die van mij is beterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zelfs al zou PSV nog 4 keer op rij de titel winnen, ze halen Ajax niet in
http://en.wikipedia.org/wiki/PSV_Eindhoven#Honours
http://en.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax#Honours
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:06 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is goed van jou. Je kunt plaatjes plakken.
Nee, dat mag stevenmac26 doen. Ik vind vrouwelijke Ajax supporters gewoon liefquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef valek het volgende:
[..]
Slijmkut. Je duwt hem er toch niet in bij haar.
Die heeft toch een minderjarig sletje waar hij mee neukt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat mag stevenmac26 doen. Ik vind vrouwelijke Ajax supporters gewoon lief
Respect.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Kheb em trouwens wel helemaal zelf in paint geknipt ja!
Thanks. Dan heb ik het in ieder geval niet voor niets gedaan.quote:
Gemiddeld 4 goals per wedstrijdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ach, Ajax. Miljoenen per jaar verdienen en nog niet eens fatsoenlijk een bal tussen 2 palen door kunnen schieten.
Je bedoelt zoals valek?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gemiddeld 4 goals per wedstrijd.
Komop bashen is leuk, maar niet op het niveau gemiddelde brabander/limburger....
Bij Basketbal vallen tenminste lekker veel punten. 60 per team per game is niks.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop bashen is leuk, maar niet op het niveau gemiddelde brabander/limburger....
Volgens mij zit de helft van het stadion in Amsterdam vol met zuiderlingen hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax de grootste is in heel het landquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:15 schreef valek het volgende:
[..]
Volgens mij zit de helft van het stadion in Amsterdam vol met zuiderlingen hoor.
true, maar ja, bij voetbal is een goal wel veel specialer danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Basketbal vallen tenminste lekker veel punten. 60 per team per game is niks.
Dus dan is het niveau van Ajax en de supporters ook niet bijster hoog?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax de grootste is in heel het land
Wil je me misschien eens uitleggen waarom je altijd in Ajax topics komt janken? Ik zie je verder heel weinig in KLB, maar als het over Ajax gaat ben je er als de kippen bij...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:18 schreef valek het volgende:
[..]
Dus dan is het niveau van Ajax en de supporters ook niet bijster hoog?
Het niveau in de wereld bedoel je nu?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:18 schreef valek het volgende:
[..]
Dus dan is het niveau van Ajax en de supporters ook niet bijster hoog?
Het is een PSV-er, dat zegt genoeg toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wil je me misschien eens uitleggen waarom je altijd in Ajax topics komt janken? Ik zie je verder heel weinig in KLB, maar als het over Ajax gaat ben je er als de kippen bij...
Oud zeer? Frustratie? Wil je er eens op een normale manier over praten met iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |