Wat een kutargument. De begroting van Ajax is ook al jaren groter dan van Psv en AZ en toch pakten die wel de titel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, komop zeg, die clubs hebben een begroting waar Ajax alleen maar van kan dromen...
Dat zal ik maar als een compliment opvatten danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:52 schreef valek het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat jij verstand van voetbal hebt. Waarom, omdat je een vrouw bent. Dat is slecht van mij, maar de vrouwen in mijn omgeving hebben er echt de ballen verstand van.
Idd. Kat in't bakkie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:51 schreef wise het volgende:
gewoon een nette uitslag. En in de kuip zullen ze ook wel winnen.
AZ? Wie waren dat ook alweer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wat een kutargument. De begroting van Ajax is ook al jaren groter dan van Psv en AZ en toch pakten die wel de titel.
De huidige landskampioen en houder van de JC schaal?quote:
Resultaten uit het verleden zeggen niks hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:03 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
De huidige landskampioen en houder van de JC schaal?
Zegt een Ajaxsupporterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zeggen niks he
Als mijn opmerking al een reactie van haat richting Ajax was moet je beter lezen. Het is dat ik weet dat jij het bent, aangezien je niet slimmer bent.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
hahaahah dit topic is echt een verzamelpunt van gefrustreerde kneuzen (valek,keltie,compleetzuivelkneus,paul,genieusdomme-f) tot faalhazen van het jaar protoge
Heerlijk die haat tegen Ajax
Godverdomme, wat ben jij dom zeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef pr0tege het volgende:
6 - 0 winnen van de Eagles terwijl de Eagles in de Eerste Divisie zit. Zo,n wedstrijd moet je gewoon met 18/19 - 0 winnen en niet met een mager zesnulletjeCornuiten zoals Louis Suarez en Pantelic juichen alsof ze de Champions Leauge hebben gewonnen.
![]()
Klacht: Ajax
En 90% zet nooit een voet in de ArenAquote:Op zondag 28 maart 2010 00:24 schreef Ad_rem het volgende:
Ajax heeft 3,7 miljoen fans; dat is meer dan PSV, Feyenoord en AZ samen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:24 schreef Ad_rem het volgende:
Ajax heeft 3,7 miljoen fans; dat is meer dan PSV, Feyenoord en AZ samen.
Generatie '95 dusquote:Op zondag 28 maart 2010 00:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
En 90% zet nooit een voet in de ArenA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |