quote:
Waarom? Ik ben toch geen wiccan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het leek mij meer dat je met een pentagram zou lopen
Ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mijn telefoon kwijt.Wie heeft hem!?
Ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik!dat is niet gezellig, want daar ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ikquote:
Bestel maar vast een rondje, ik ben onderwegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is niet gezellig, want daar ben ik niet
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik!Ik moest ook komen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
tnxquote:
jij betaalt? ik heb ze al gesmst, mijn bier wordt zo klaargezet voor mequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bestel maar vast een rondje, ik ben onderweg
Jupquote:
Aan anderen bedoel je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
Mensen die mijn taken gewoon zomaar doorgeven omdat ik niet op school ben.
* DevilsWhore geeft terugquote:
Zorg jij er dan ook voor dat ik in Haarlem kom, en dat ik morgen op tijd in Heerenveen ben?quote:
Uiteraard betaal ik. Stufi weer binnen he, kan weer een weekendje helemaal losquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij betaalt? ik heb ze al gesmst, mijn bier wordt zo klaargezet voor me
'2 bier, 1 fristi' ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij betaalt? ik heb ze al gesmst, mijn bier wordt zo klaargezet voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
'2 bier, 1 fristi' ?haha! nee raph zit er al, aan de koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zorgt dat er straks bier is voor me
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Volgens mij heb je iets sterkers nodig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
haha! nee raph zit er al, aan de koffiedie zorgt dat er straks bier is voor me
Mij. Zolang je niet zo bezopen bent dat je gelijk ;t water inrolt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb een tent gekocht. Bij wie mag ik in de tuin komen kamperen?
Ligt eraan hoe groot de tent is? ff kijken of het wel past.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb een tent gekocht. Bij wie mag ik in de tuin komen kamperen?
*ril* kikkersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij. Zolang je niet zo bezopen bent dat je gelijk ;t water inrolt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |