haha ik zat al te wachten tot je hem dicht zou gooienquote:
zag bij mn laatste post 300 staanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha ik zat al te wachten tot je hem dicht zou gooien
Was AskMe je toch nog te vlug af.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
Weekend? Eerst werken en de kroeg in met mijn collega's
want weekendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha ik zat al te wachten tot je hem dicht zou gooien
Was AskMe je toch nog te vlug af.
Truequote:
Geef mij maar het weer van gisteren aubquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Trueohnee nog niet helemaal. Bijna weekend!
quote:
Zou wel prettig wezen ja. Alhoewel ik er toch niet veel aan heb want kom tot zondag amper buiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:15 schreef AskMe het volgende:
[..]
Geef mij maar het weer van gisteren aub
wat heb je voor bezigheden dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou wel prettig wezen ja. Alhoewel ik er toch niet veel aan heb want kom tot zondag amper buiten.
Vandaag stage en morgen werk waarbij ik van 9 tot 5 in een koelcel sta. Dus of het nou buiten 30 graden is of niet ik krijg het niet warmer als 5 gradenquote:
Dat had ik gister. De hele dag in een lawaaiig datacenter gezeten, alleen een paar keer naar buiten op te rokenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vandaag stage en morgen werk waarbij ik van 9 tot 5 in een koelcel sta. Dus of het nou buiten 30 graden is of niet ik krijg het niet warmer als 5 graden
Ik rook eigenlijk nooit tijdens werk dus zelfs dat genot heb ik nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat had ik gister. De hele dag in een lawaaiig datacenter gezeten, alleen een paar keer naar buiten op te roken
Ik welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik rook eigenlijk nooit tijdens werk dus zelfs dat genot heb ik niet
Ja en de rest heeft een sociaal leven en Panda nietquote:
Geld verdienen is ook lekker toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en de rest heeft een sociaal leven en Panda niet
Je zit toch op Fok!, hoezo geen sociaal leven?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en de rest heeft een sociaal leven en Panda niet
Zekersquote:
oh ja das waarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je zit toch op Fok!, hoezo geen sociaal leven?
En je moet gaan twitterenquote:
Had ze wel gebeld?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:45 schreef Panda72 het volgende:
mmmmz collega vond het niet echt grappig dat ze de heer Dolf Fijn(met het telnummer van dolfinarium erbij) moest terugbellen.
quote:
hehe prachtigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ze belde en vroeg naar de heer Dolf Fijnze besefte pas later dat ze met Dolfinarium belde.
Biecht op...quote:
Zal ik zo gaan douchen of badderen?quote:
Ligt eraan. Is er een mogelijkheid om te zitten in de douche?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik zo gaan douchen of badderen?
Ja, maar dat zit niet lekker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Is er een mogelijkheid om te zitten in de douche?
mmmmm lastig inderdaad. Ik zou voor badderen gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Badderenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mmmmm lastig inderdaad. Ik zou voor badderen gaan
Toch zeg ik douchenquote:
Okequote:
Meerendeel zegt badderen, dus ;t wordt badderen.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meerendeel zegt badderen, dus ;t wordt badderen.
Ik neem wel een asbak mee.quote:
Ohja dat is wel een voordeel van in bad gaanquote:
Ik heb gisteren gescrubd met zwitsalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:01 schreef Panda72 het volgende:
maar douchen is ook lekker en dan lekker scrubben met Zwitsal Scrub
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja dat is wel een voordeel van in bad gaan
DWquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gescrubd met zwitsalik heb nu een babyhuidje overal
Waarom blow je niet meer dan? Of gewoon minder?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik mis de tijd dat ik blowde. Badderen met een joint
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gescrubd met zwitsalik heb nu een babyhuidje overal
Vraagjequote:
Slechte ervaring gehad toen ik zo stoned als een garnaal was, dus elke x als ik aan de wiet ga, word ik depressief. En hasj doe ik eigenlijk alleen in de zomer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom blow je niet meer dan? Of gewoon minder?
Jaquote:
* eNGine10 wil ook aan zichzelf zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaIk blijf gewoon aan mezelf zitten
Ga zwitsalscrubben, dan kan je er neit meer mee ophouden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 wil ook aan zichzelf zitten![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga zwitsalscrubben, dan kan je er neit meer mee ophouden.
En iedereen wilt je dan opeens aaienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad Zwitsal Scrub maakt jouw huidje zo leker zacht
Dat je constant wilt aaien over jouw eigen vacht
Nee dat is voor vrouwenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga zwitsalscrubben, dan kan je er neit meer mee ophouden.
En ik ben geen katquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad Zwitsal Scrub maakt jouw huidje zo leker zacht
Dat je constant wilt aaien over jouw eigen vacht
Sterker nog, het is voor moedersquote:
Ik ben deels kat.quote:[..]
En ik ben geen kat![]()
Oke prima. Doe je dat gewoon met een washandje eigenljik?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, het is voor moedersMaar ik ben toch ook geen moeder. En Ez wil het ook stiekem.
Zal ik je anders gaan zwitsalscrubben?
[..]
Ik ben deels kat.
Nee, blote handquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke prima. Doe je dat gewoon met een washandje eigenljik?
Hoezo ben jij deels kat?
Nee. Dat doe je insmeren en dan afspoelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke prima. Doe je dat gewoon met een washandje eigenljik?
Hoezo ben jij deels kat?
Waarom weet jij dat?quote:
Irritant dingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik een kattebel draag, en ik kan spinnen, miauwen en blazen.
quote:
Net ff een andere uitleg waarom DW een kat isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Dat doe je insmeren en dan afspoelen.
Omdat ik een kattebel draag, en ik kan spinnen, miauwen en blazen.
Bij mij staat het ook nog in de douche.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat?
Mijn nagels zijn vrij kort anders de laatste tijd. Werk enzo.
Nee. Mijn rug is een beter ideequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Net ff een andere uitleg waarom DW een kat is![]()
vind je het dan ook fijn om achter je oortje gekrabd te worden?
Wat, mijn kattebel?quote:
Achter m;n oor? Dat doet nooit iemand. In mijn nek en over m;n rug wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Net ff een andere uitleg waarom DW een kat is![]()
vind je het dan ook fijn om achter je oortje gekrabd te worden?
Jij doet ook scrubben?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij staat het ook nog in de douche.
Zou ik dan een krasvrij weekend krijgen?
* eNGine10 voorzichtig over eze zijn rug krabtquote:
prrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 voorzichtig over eze zijn rug krabt![]()
Ja, je weet wel wanneerquote:
Amper tot nooitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij doet ook scrubben?
Ik denk het niet eigenlijk
Harderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 voorzichtig over eze zijn rug krabt![]()
Kssst!quote:
Nee, dat weet ik niet. Je kan me nu altijd horen aankomen, en ik ben weer makkelijk te vinden.quote:
Volgende week ga ik je scrubben he?quote:[..]
Amper tot nooit
Damn
Er zijn ook mannen die scrubbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat is voor vrouwen![]()
[..]
En ik ben geen kat![]()
* DevilsWhore blaastquote:
Zie Ez.quote:
Ik ken er geen. Of ze komen er in ieder geval niet openlijk voor uitquote:
* eNGine10 kattensnoepje gooitquote:
Inderdaad en hij is niet bang om er vooruit te komenquote:
Maar die ken ik niet persoonlijk. Ez is misschien wel een 86 jarige vrouwquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad en hij is niet bang om er vooruit te komen
Als we bezig zijn? Dat er dan zo'n irritant belletje voor m'n bek loopt te rinkelen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Je kan me nu altijd horen aankomen, en ik ben weer makkelijk te vinden.
Oh?quote:[..]
Volgende week ga ik je scrubben he?
Sorry.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar die ken ik niet persoonlijk. Ez is misschien wel een 86 jarige vrouw
Ik geloof het nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag maar aan de gemiddelde persoon die hier komt. Het merendeel heeft gezien dat ik een 24-jarige blonde god ben
Ez wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ken er geen. Of ze komen er in ieder geval niet openlijk voor uit![]()
Prrrrrrauw!quote:[..]
* eNGine10 kattensnoepje gooit
Ik doe geen 86-jarige vrouwen. Ez is 24. En mannelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar die ken ik niet persoonlijk. Ez is misschien wel een 86 jarige vrouw
Dat is ook niet altijd zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als we bezig zijn? Dat er dan zo'n irritant belletje voor m'n bek loopt te rinkelen?
Zwitsalscrub toch.quote:[..]
Oh?
Zelfs ik geloof het niet.quote:
Met een superzacht huidje vanwege het scrubbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag maar aan de gemiddelde persoon die hier komt. Het merendeel heeft gezien dat ik een 24-jarige blonde god ben
Jij hebt geeneens een foboquote:
Gelukkig niet neequote:
Hm. Vooruitquote:[..]
Zwitsalscrub toch.
Fijn ik moet nog evenquote:
Erwinquote:
Myraelaquote:
watisser?quote:
Sowieso, laatste x dat ik bij je was, heb ik ;m helemaal niet om gehad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens een fobo
[..]
Gelukkig niet nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je; t erg vindtquote:[..]
Hm. Vooruit
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dag liefje.quote:
Zou niet weten wat ik daarmee moetquote:
lolwut? Waarom durf je je kamer niet uit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
Hoe leg je aan je school uit, dat je er niet bent, omdat je je focking kamer niet uitdurfde?
Zeggen dat je agorafobie hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
Hoe leg je aan je school uit, dat je er niet bent, omdat je je focking kamer niet uitdurfde?
Waarom zou je je kamer niet uitdurven?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso, laatste x dat ik bij je was, heb ik ;m helemaal niet om gehad.Pentagon? Bedoel je niet pentagram?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Wanneer houd jij eens op met mij negert te noemen?quote:
Moeder is niet thuis, exstiefvader wel en die begint al te schelden zodra ik ookmaar iets beweeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
lolwut? Waarom durf je je kamer niet uit?
quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer houd jij eens op met mij negert te noemen?
Pentagon is een omgekeerd pentagram, slimmerd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou je je kamer niet uitdurven?
[..]
Pentagon? Bedoel je niet pentagram?
Ik vind het vervelend wordenquote:
Weet ik liefjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is anders liefkozend bedoeld hoor...![]()
Zal ik 'm inruilen voor 'dwerg(je)' dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik liefjeMaar ik noem mijn broer altijd negert.
Is goed, zo noemt Bart me altijd al.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Zal ik 'm inruilen voor 'dwerg(je)' dan?
Fotoboek van editprofilequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik daarmee moetEn al helemaal niet hoe ik eraan kom.
quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed, zo noemt Bart me altijd al.
Wtf, die linkquote:
Het leek mij meer dat je met een pentagram zou lopenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pentagon is een omgekeerd pentagram, slimmerd.
Hij doet het ook liefkozendquote:
quote:
Waarom? Ik ben toch geen wiccan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het leek mij meer dat je met een pentagram zou lopen
Ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mijn telefoon kwijt.Wie heeft hem!?
Ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik!dat is niet gezellig, want daar ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ikquote:
Bestel maar vast een rondje, ik ben onderwegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is niet gezellig, want daar ben ik niet
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik!Ik moest ook komen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
tnxquote:
jij betaalt? ik heb ze al gesmst, mijn bier wordt zo klaargezet voor mequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bestel maar vast een rondje, ik ben onderweg
Jupquote:
Aan anderen bedoel je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
Mensen die mijn taken gewoon zomaar doorgeven omdat ik niet op school ben.
* DevilsWhore geeft terugquote:
Zorg jij er dan ook voor dat ik in Haarlem kom, en dat ik morgen op tijd in Heerenveen ben?quote:
Uiteraard betaal ik. Stufi weer binnen he, kan weer een weekendje helemaal losquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij betaalt? ik heb ze al gesmst, mijn bier wordt zo klaargezet voor me
'2 bier, 1 fristi' ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij betaalt? ik heb ze al gesmst, mijn bier wordt zo klaargezet voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
'2 bier, 1 fristi' ?haha! nee raph zit er al, aan de koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zorgt dat er straks bier is voor me
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Volgens mij heb je iets sterkers nodig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
haha! nee raph zit er al, aan de koffiedie zorgt dat er straks bier is voor me
Mij. Zolang je niet zo bezopen bent dat je gelijk ;t water inrolt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb een tent gekocht. Bij wie mag ik in de tuin komen kamperen?
Ligt eraan hoe groot de tent is? ff kijken of het wel past.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
*ril* kikkersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij. Zolang je niet zo bezopen bent dat je gelijk ;t water inrolt.
Daar zitten geen kikkersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*ril* kikkersdus de kans is klein dat ik het water in ga
Geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, nu nogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zorg jij er dan ook voor dat ik in Haarlem kom, en dat ik morgen op tijd in Heerenveen ben?
Bij mij(n ouders)?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, nu nog
Liever jij dan ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
Goed nieuws![]()
* Ezechielk bestellen gaat.
wat gaat Ez bestellen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
Goed nieuws![]()
* Ezechielk bestellen gaat.
gefeliciteerdquote:
Zie het linkje, kaartjes voor Ajax - Feyenoord.quote:
Dank u. Hij smaakt goedquote:
dat moet je stoppenquote:
* Panda72 werpt Askme schoolkrijt toequote:
Koffie?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72 werpt Askme schoolkrijt toe
Lekker (beide)quote:
Je UI! Die had J00lz ookquote:
J00lz jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef AskMe het volgende:
[..]
J00lz ?
edit: nu ziek ik 't ook jaachja ik hou 'm
![]()
okequote:
Beentjes harsen of scheren ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer schoon. En volgens mij zijn mijn benen nog nooit zo zacht geweest
Je zei 12 uur!quote:
Zwitsalscrubben, dan scheren, dan insmeren met zwitsal bodylotionquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beentjes harsen of scheren ?
Lijkt me veel werkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwitsalscrubben, dan scheren, dan insmeren met zwitsal bodylotion
Als ik ga harsen blijft er altijd harsspul zitten.
Wees blij dat je een vent bent joh!quote:
Ik was pas 12:45 wakkerquote:
Ja wij hebben wat minder werkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij dat je een vent bent joh!
Wij vrouwen verdoen veel tijd met benen/oksels/privates scheren, wenkbrauwen epileren, haar doen, make-up, goede outfit uitzoeken..
Daarom doe ik uit principe bijna nooit meer make-up op, en doe ik zo min mogelijk aan m;n haar. En kleding doe ik ook niet moeilijk overquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja wij hebben wat minder werk
quote:
quote:
quote:
Goedemiddag Stoeprand.quote:
Ik was vroeger wel iemand die veel aandacht aan uiterlijk schonk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom doe ik uit principe bijna nooit meer make-up op, en doe ik zo min mogelijk aan m;n haar. En kleding doe ik ook niet moeilijk over
Valt best mee.quote:
Askem .quote:
Jaa MAarr dann meot jeh mNstns HAVo DoeNnquote:
quote:
Of rustiger typen. Of blind leren typen, zodat je kan lezen en typen tegelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jaa MAarr dann meot jeh mNstns HAVo DoeNn
Omdat Johnny in de titel. Nu bij deze:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom moest ik gelijk aan hem denken?
Dann iS Je NaAmm nogSteedz moelIJkkkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of rustiger typen. Of blind leren typen, zodat je kan lezen en typen tegelijk.
ezekieelkquote:
quote:
wat doe jij dan randstoep ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jaa MAarr dann meot jeh mNstns HAVo DoeNn
Wat?quote:
Johnny Bravo is zo vet hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom moest ik gelijk aan hem denken?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat Johnny in de titel. Nu bij deze:
Hoeveelste jAAr?quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb serieus een x iemand gehosseld bij een concert, door tegen ;m t schreeuwen 'Do the monkeh!;
quote:
Roepstandquote:
Ga weg, Bart.quote:
Doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook eens roepen !
Of je spierballen laten rollenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook eens roepen !
Paulquote:
Paul je maakt me moequote:
Andere Bart.quote:
Poeprandquote:
omdat appelquote:
Jij bent ook zwart.quote:
Jou wil ik niet weghebbenquote:
Ik bloos niet.quote:
quote:
Ja.quote:
quote:
Nietesquote:
Serieus?quote:
In Hondenkak?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
SToep moet een nickchange krijgen
Ik wil ;m in ;t fries hebben.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
SToep moet een nickchange krijgen
vast wel tochquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus?Ik weet niet eens of ik wel bloos.
inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij dat je een vent bent joh!
Wij vrouwen verdoen veel tijd met benen/oksels/privates scheren, wenkbrauwen epileren, haar doen, make-up, goede outfit uitzoeken..
Waarom heb je die nick ooit genomenquote:
Volgens Ez wel.quote:
Omdat ik het een mooie naam vind.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Waarom heb je die nick ooit genomen
Ik doe de helft ervan niet maar jaquote:
Stoepstrontquote:
Stoepjeliefquote:
Ik las Stormfrontquote:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAquote:
NIET SPOTTEN MET DE NAAM VAN DE FUHRER!quote:
Ga eens weg met je lapohunt.quote:
Jeezy Creezy.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
NIET SPOTTEN MET DE NAAM VAN DE FUHRER!
hier word je wel opgewonden van ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
OOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
OOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH
Welke van alle?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
HITLER!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |