ter bevestigingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Karlovic redt vier breakpoints in zijn eerste servicegame!
Is al een half uur bezig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dag 2b: Baghdatis
Ik zie het net ja. Dan 2b: Berdych.quote:
Die heeft volgens mij al een flink aantal slachtoffers gemaakt in dit spel.quote:
Dit zal wel weer een kansloze pot van hem worden met 40% eerste service, 20 homeruns en 30 frameballen, dat doet ie zo vaak als lichte favorietquote:
mja ik twijfel nog hoor, tis niet een makkelijke keuze vandaag, naja mits je nu Federer zou gaan spelen, wat KZ ongetwijfeld gedaan zou hebbenquote:
Kloptquote:Op maandag 29 maart 2010 10:33 schreef PimFR het volgende:
Pick 3b: Berdych
Vanaf ronde 4 is het zeker 1 pick per ronde, nietwaar?
volgens mij denkt iedereen er hetzelfde overquote:
In Rotterdam ja, 30 man ofzoquote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef franklop het volgende:
Was Berdych niet verantwoordelijk voor 1 van de grootste massaslachtingen ooit in de tennisgame?
Gewoon verder.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef franklop het volgende:
gaan ze morgen verder met de vierde ronde, of zit er rustdag tussen?
spannend, gaat 1 van ons eruitquote:
Tsonga doorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef BeamofLight het volgende:
Tsonga mag gelijk aantreden (en struikelen) vanavond.
Verandering van plan: 5. Verdascoquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:08 schreef Brahimov het volgende:
5. Soderling
indien Youzhny wint lig jij er toch gewoon uit of mis ik iets?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:29 schreef Oidale het volgende:
Moet wel even zo want ben tot dinsdag weg
Indien Youzhny wint: 6. Youzhny, 7. Nadal
Indien Soderling wint: 6. Nadal, 7. Verdasco
Done and donequote:Op zondag 4 april 2010 21:19 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij moeten de scores nog van hoog naar laag gesorteerd worden
Scherp, dat dan weer welquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:44 schreef knijn1985 het volgende:
goed bezig wim..
ik sta 2 keer bij against odds..kan je 2 picks van maken en 0 successvol
Ja en Ja. Missen er nog bazen in dit rijtje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het wordt elke keer mooier
Kan je alleen de kleurstelling bij de laatste tabel iets anders doen? En kan je dan ook meteen de bazenmeter uitleggen?Is dat hoe vaak de user een bepaalde baas heeft gekozen?
Waarom is Ram een baasquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja en Ja. Missen er nog bazen in dit rijtje?
Waarom nietquote:
Is Junqueira zo'n baas dan?quote:Ik mis Junqueira er wel in! Verder zou ik het bij die eerste tabel van meest gekozen speler wel interessant vinden om te zien in hoeveel toernooien dat tot stand is gekomen, als dat relevant is tenminste.
Eigen schuld.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
BoWa en BeamofLight, jullie inbox is vol/uitgeschakeld!
Ohja die moet ik nog leegmakenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Neuh, niks gemist.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja die moet ik nog leegmaken
Nog bijzondere dingen in je PM?
i know, bazentopic ditquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
PM zegt morgen inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 01:15 schreef APK het volgende:
Huh, in de OP staat dat Monte Carlo vandaag begint.
Zal wel morgen zijn dus.
Jaja, ben al aan het zoekenquote:Op maandag 12 april 2010 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
29 aanmeldingen tot nu toe.
Kom aan mensen. inschrijven!!
Al begonnen, en ben maar blijquote:
je mag blij zijn, is al tijdje bezig en staat nu 3-6, 2*-2 achterquote:
Laatste keer (en tevens 1e en laatste keer) dat ik GGL koos werd ik verrot gescholden door iedereen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:56 schreef Tim86 het volgende:
Elke keer als ik een alternatieve pick doe faal ik episch
Ik zag het ja.... was vanmorgen zo druk dat ik het glad vergeten benquote:
Hoor je dan 'oui' bij elke stuit van de bal?quote:Op maandag 12 april 2010 19:13 schreef XL het volgende:
Die benneteau kan eigenlijk niks anders dan op Franstalig gravel spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |