abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 maart 2010 @ 08:53:10 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79597536
Mogge
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_79597557
daar zijn we weer
pi_79597792
zoooo leuk hier zitten! We hebben een paar super leuke enthousiaste en aardige standhouders die al 3 jaar komen en bijna vrienden zijn geworden Echt zo tof om hen weer te zien en ze bezig te zien ons te helpen er een geweldig evenement van te maken
pi_79598031
goeiemorgen, daar was ik weer eens ben de laatste dagen wat meer teruggetrokken... kan je hebben nietwaar?

Voor ik het vergeet: heel veel plezier dit weekend sunny!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79598075
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, daar was ik weer eens ben de laatste dagen wat meer teruggetrokken... kan je hebben nietwaar?
Kan ik me wel voorstellen. Ik heb trouwens wel een stukje gemist, hoe is het nu met je??

Oh en bedankt
pi_79598189
hier gaat het l a n g z a a m de pancreas gedraagt zich nog steeds niet... en maandag zitten we al op 6 weken. maar goed, we houden de moed erin (zei ze ietwat moedeloos )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79598251
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:23 schreef DarkElf het volgende:
hier gaat het l a n g z a a m de pancreas gedraagt zich nog steeds niet... en maandag zitten we al op 6 weken. maar goed, we houden de moed erin (zei ze ietwat moedeloos )
Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt..

(shit wat typt het klote met een pleister om je vinger )
pi_79598257
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:07 schreef Sunnythesun het volgende:
zoooo leuk hier zitten! We hebben een paar super leuke enthousiaste en aardige standhouders die al 3 jaar komen en bijna vrienden zijn geworden Echt zo tof om hen weer te zien en ze bezig te zien ons te helpen er een geweldig evenement van te maken
\

5 uur slaap en dan zo staan te cheerleaden? Hoe erg loop je te stuiteren en hoeveel koffie heb je al op?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_79598297
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:23 schreef DarkElf het volgende:
6 weken al Wat gaat de tijd snel En ik kan me goed voorstellen dat je er wat moe van wordt :S
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_79598343
DE, geen wonder dat je wat moedeloos wordt, maar het grootste deel zit er echt op nu, en hopelijk hoef je niet meer onder het mes. Er komt een eind aan, echt

Sun, wat leuk dat het zo goed gaat allemaal! De beurs is morgen?
pi_79598362
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

\

5 uur slaap en dan zo staan te cheerleaden? Hoe erg loop je te stuiteren en hoeveel koffie heb je al op?
1 bakkie nog maar.. Maar dit organiseren geeft zoooooveel energie. Denk wel dat ik er morgen en overmorgen vrij brak bij loop (als ik uberhaupt nog kan lopen), maar goed..
pi_79598378
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, wat leuk dat het zo goed gaat allemaal! De beurs is morgen?
en overmorgen
pi_79598417
zit hier trouwens in mijn eentje keihard met Eddie Vedder mee te blèren en dat galmt een beetje (I-pod achter de omroepinstallatie )
pi_79598528
(ik stuiter nog even door..)

Was net trouwens wel grappig: er hopte zomaar een kikker voor de infobalie langs Eerst dacht ik dat die van een standhouder moest komen, maar nog niemand heeft levende have staan. Dus toch een inheemse kikker die hier uit de sloot komt. Die dacht natuurlijk ook: 'Een vivariumbeurs! Daar moet ik zijn!' het is immers broedseizoen
Heb hem maar weer naar de sloot gebracht.. Denk niet dat de tropische dames hier hem leuk zullen vinden..

[/suiterbui]
pi_79598771
Zo, boodschappen zijn weer binnen.... Koelkast is vol en weer genoeg inspiratie voor het avondeten! Shit! Terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik pijnboompitjes vergeten ben.... . Nou ja, dan maar salade zonder pitjes vanavond.......
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_79598862
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
(ik stuiter nog even door..)

Was net trouwens wel grappig: er hopte zomaar een kikker voor de infobalie langs Eerst dacht ik dat die van een standhouder moest komen, maar nog niemand heeft levende have staan. Dus toch een inheemse kikker die hier uit de sloot komt. Die dacht natuurlijk ook: 'Een vivariumbeurs! Daar moet ik zijn!' het is immers broedseizoen
Heb hem maar weer naar de sloot gebracht.. Denk niet dat de tropische dames hier hem leuk zullen vinden..

[/suiterbui]
Je bent lekker bezig met stuiteren Ik zou bijna enthousiast worden Ik hoop dat ik me morgen een beetje ok voel. Zit nu half brak op kantoor. Had vanmorgen echt een opstarttijd van 1,5 uur nodig en een mega-warme douche. Verkoudheid
pi_79598927
En ik stuiter even naar boven om de strijken en subtiel wat herrie te maken zodat manlief zijn bedje uit komt en we gezellig koffie kunnen gaan drinken samen........
pi_79598955
Wat ga je koken dan, Tezz?
pi_79599005
heb net tegen t lieve Vlaamse fysiomeisje lopen bitchen maar ze nam het niet persoonlijk zei ze al

(ikke zo van: stom gedoe, schiet niet op, ben het beu, k ziekenhuis moppermoppermopper etc... )

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79599008
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:51 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ga je koken dan, Tezz?
Hahaha ik typ het net in het wewv-topic! Een salade van gegrilde groenten (groene asperges, gele paprika, kastanje champ en courgette) met parmezaan op een bedje van rucola en daarbij een lekkere grote entrecote van de grill!
pi_79599028
ben benieuwd naar foto' s van de beurs sun na t weekend en van de beesten die er zoal gaan komen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79599055
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hahaha ik typ het net in het wewv-topic! Een salade van gegrilde groenten (groene asperges, gele paprika, kastanje champ en courgette) met parmezaan op een bedje van rucola en daarbij een lekkere grote entrecote van de grill!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79599065
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef Tezz het volgende:

[..]

pi_79599078
ff een smiley steal van sunny voor DE

Verder, goedemorgen allemaal!
pi_79599106
Wat DE en Cyber zeggen, Tezz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')