quote:
*braaf*quote:
Pics!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:28 schreef Greys het volgende:
[..]
*braaf*
Ik ga even kijken of ik nog iets aan dit hoofd met haar kan doen, voordat ik mezelf het daglicht in gooi zo
Ben je nog niet op je werk?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:28 schreef Greys het volgende:
[..]
*braaf*
Ik ga even kijken of ik nog iets aan dit hoofd met haar kan doen, voordat ik mezelf het daglicht in gooi zo
Als je om 19u maar thuis bent.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, begin om negen uur en ik woon vrij vlakbij.
Als je binnen komt wel jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je om 19u maar thuis bent.
Ga ik dan trouwens eindelijk de illustere heer G ontmoeten
goed topicquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je om 19u maar thuis bent.
Ga ik dan trouwens eindelijk de illustere heer G ontmoeten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp. En alle mannen hier zijn gay. Behalve Dirk. Die is vanalles, maar daar zijn nog geen woorden voor.
Volgens mij geef je mij zojuist een compliment? Ben je aan de antidepressiva?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp. En alle mannen hier zijn gay. Behalve Dirk. Die is vanalles, maar daar zijn nog geen woorden voor.
Is dit eigenlijk een verkapte, ik heb alle mannen hier even gekeurd en zie Dirk wel zitten, post?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |