Ze heeft een BMI van 29..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:00 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe lang is ze en hoeveel weegt ze dan?
Wat maakt dat nou uit als jij haar mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:02 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Ze heeft een BMI van 29..
(BMI = lengte in kwadraat, keer het gewicht)
Ik wou vragen wat verrollen betekende heb je het al aangepast!quote:
dat is het nu juist....hij vind haar oer en oerlelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit als jij haar mooivindt?
Als het zoiets zou zijn moet TS zich dik schamen. Want daar is niets mis mee.quote:
Wel waar man, dat is echt een MEGA dikkequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als het zoiets zou zijn moet TS zich dik schamen. Want daar is niets mis mee.
Leesvoer: http://the-f-word.org/blo(...)why-we-still-use-it/quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:02 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Ze heeft een BMI van 29..
(BMI = lengte in kwadraat, keer het gewicht)
Dat mag, maar je kunt beter vragen of ze wat meer vaart wil zitten met het beëindigen van de relatie.quote:Maar mag ik nu vragen of ze wat meer vaart wil zetten met afvallen?
Ik zie dit niet als een serieus topic.quote:Hoe zien jullie dat?
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat iemand je op straat ziet lopen met een dik wijf waarmee je seks hebt gehad. Ik geef het maximaal een maand.quote:Hoe lang gaat zoiets duren eigenlijk, een half jaar of zo?
Maar hij was al blij dat er in ieder geval 1 iemand met hem verder wilde gaan, pakken wat je pakken kuntquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is het nu juist....hij vind haar oer en oerlelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |