Ja, het werkt heel simpel: gewoon uw leuter er tussen plaatsen en met enige kracht dichtduwen.quote:
En dat spiegeltje is voor de webcam?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:04 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Met een beetje handigheid wel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:13 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik heb theelichtjes op batterijen.
Zo'n bullshit, je koopt een zak van 50 echte voor minder dan 5 euroquote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:13 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik heb theelichtjes op batterijen.
En dan doen ze ook nog eens waar het thee licht oorspronkelijk voor uitgevonden is (de thee warm houden).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n bullshit, je koopt een zak van 50 echte voor minder dan 5 euro
Ik weet niet meer hoe ik aan die dingen gekomen ben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n bullshit, je koopt een zak van 50 echte voor minder dan 5 euro
Dat moet haast wel een kerstpakket zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:22 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik aan die dingen gekomen ben.
Heb je niks originelers?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:23 schreef leukvoorlater het volgende:
Een tandenborstel naast m'n elektrische is ook een favoriet van me.
Die zonder spiegeltje waren zeker duurder?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:34 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Mijn contactlenzendoosje mét spiegel.
Je hebt iets met spiegels hè?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:34 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Mijn contactlenzendoosje mét spiegel.
Danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spiegeltjes, spiegels zijn duurder als 5 euro, behalve die IKEA-zut.
Ja.quote:
Eh nee, dat kan niet goedkoper dan 5 euro zijn, zelfs niet als het in een sweatshop in China is gemaaktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:46 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik heb trouwens een flesopener als sleutelhanger, komt soms goed uit om te hebben.
Dit is ook wel handig, een multitool. Weet niet of het <¤5,- is.
[ afbeelding ]
Zie, je kan het welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je dat zo graag wil, dan verander je het zelf maar.
Een multitool-inbus is niet zo duur. Weliswaar iets duurder dan ¤5,-.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, dat kan niet goedkoper dan 5 euro zijn, zelfs niet als het in een sweatshop in China is gemaakt
En het heeft geen spiegeltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |