Hij heeft 200 negerts achter 200 piano's?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij laat nu zijn pianoverzameling zien, vooral veel negertjes achter de piano alle soorten alle maten, hij heeft er ongeveer 200.
Nee, alle 200 honderd achter 1 pianoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft 200 negerts achter 200 piano's?
Dan zijn het vast van die hele dunne afrika negertjes!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, alle 200 honderd achter 1 piano
Er zijn mensen zat die de hele dagen zoet zijn met poppenhuizen hoor, echt. Er zijn sites, er zijn beurzen en voor de echte liefhebber is een poppenhuis van de Vlem natuurlijk een echte aanwinst!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef Toverheks het volgende:
Nou het poppenhuis, zelf gemaakt, of hij nou bedoeld laten maken voor hemzelf, of zelf in elkaar geknutseld.
Nou hoeft niet echt hoor, als je een grote zaal hebt passen er best 200 negertjes achter een pianoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zijn het vast van die hele dunne afrika negertjes!
Ik hoop dat ze Liesbeth veilenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
Maar er is nu dus een live veiling van een hele hoop meuk gaande?
Dat is wel een héél grote hoop meuk!quote:
Ik bied ¤ 10,00, ik heb nog een hele berg rekeningen liggen die kwijtgemaakt moeten worden, daarna breng ik 'r wel naar het asielquote:
Wil ik weten waar dit over gaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Toverheks het volgende:
Ondertussen in de Bart Smit.
Goedenmiddag juffrouw.
Goedenmiddag mijnheer Vlemmix.
Juffrouw mag ik al Popjes voelen of moet ik echt wachten tot de winkel gesloten is.
Ja mijnheer Vlemix, na 6 uur sàvonds bent U welkom om de popjes te bevoelen en om te controleren of deze popjes allemaal een spleetje hebben.![]()
echt, ik ga me nu daadwerkelijk afvragen wie er gekker is, Johan of ik.
Ik ga toch ernstig twijfelen aan de geaardheid van Johan. Barbiepoppen, een poppenhuis, poppen met spleetjes....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil er ook niet aan denken wat Johan met die Maxima-Barbie uitgespookt heeft.
En alles bij elkaar is het waarschijnlijk nog geen 20 euro waard. Alhoewel Johan hoogstwaarschijnlijk om het hardst zal roepen dat het heuse collector's items zijn, van onschatbare waarde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:32 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, wat een troep heeft die man. Hij zegt dat hij nog 35 bussen vol heeft. Ok, hij overdrijft altijd, maar 20 bussen is toch ook abnormaal.
correctie: 1200 dozen, het begrip voor zijn ex wordt groter en groterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Edit: Hij heeft nog 100 dozen aan troep staan. Ik begrijp zijn ex wel.![]()
Hij dacht ook dat hij een stripboek van 1 miljoen in zijn bezit had, die plots verdwenen was. Alles weg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:33 schreef Copycat het volgende:
En alles bij elkaar is het waarschijnlijk nog geen 20 euro waard. Alhoewel Johan hoogstwaarschijnlijk om het hardst zal roepen dat het heuse collector's items zijn, van onschatbare waarde.
Scuzie, die man is zo hyper, niet te volgen. Ik zou echt stapelgek worden van die vent.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
correctie: 1200 dozen, het begrip voor zijn ex wordt groter en groter
Verhip! Het is Alsido!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |