En Johan zijn oren zijn eens goed uitgepulktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk is het multifunctioneel.
Het kan je rust geven, allerlei spanningen wegnemen en als klap op de vuurpijl helpt het ook tegen verkoudheid.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef Toverheks het volgende:
PB maak eens een Cap van die voeten van der, heb ze daar nu een tatoo zitten of heeft ze gewoon vieze voeten.
Spataders?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Het ziet er in ieder geval raar uit
Ik wist ook dat mijn oma's gingen overlijden, wist alleen niet precies wanneer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
Deze mevrouw wist dingen die ze niet kon weten. Zoals dat haar oma ging overlijden.
Je had ook op haar rechterhand moeten letten, daarmee rolde ze de portemonnee van Johan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
Lieve groetjes van Annemarie Sips
Wat is het nut van dat kaarsgedoe?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
"De chat's en forums waar mensen elkaar afmaken, en hoeveel pijn dat veroorzaakt bij mensen !"
Letten jullie op stelletje klieren
Zijn toch gewoon haar spataderen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef Toverheks het volgende:
PB maak eens een Cap van die voeten van der, heb ze daar nu een tatoo zitten of heeft ze gewoon vieze voeten.
Daar is Sierra Leone niets bij!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
"De chat's en forums waar mensen elkaar afmaken, en hoeveel pijn dat veroorzaakt bij mensen !"
Ik zeg: Charles Taylor als hoofdmoderator!!!quote:
Die is denk ik achtergelaten door dat zweeftiepje van vorige week, die had iets met engelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Kun je het hebben over foute kitsch, of is dat een pleonasme?
In ieder geval: fouter dan dit kan het moeilijk worden
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet zo goed in Roemeens, maar het is Ceauşescuquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Mevrouw Ceaucescu is ook weer terug en werkt even de laatste gebakjes weg voordat de slagroom net zo zuur wordt als zij..
[ afbeelding ]
Die bijnaam houden we erin, Scrut!
Welke duiven en waarom?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef mootie het volgende:
Johan gaat toch de duiven vermoorden en Suxxy vraagt zich af wat Ceaucescu betekent.
De vorige eigenaar van SV-studio 6quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef mootie het volgende:
Suxxy vraagt zich af wat Ceausescu betekent.
Want die duiven hebben er een bouwval van gemaakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef mootie het volgende:
De duiven in Huissen!
En waarom ziet Alsido er zo ongewassen uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |