Zou het origneel materiaal zijn? Ik heb er geen verstand van.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Jian het volgende:
oew, oew, oew nou ga ik de chat opEen Strat en een Les Paul
quote:
En misschien al voor het gesprek, zodat TR woensdag gewoon weer met het oude vertrouwde gastengebrek zit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Peter na dat 'gesprek' weer helemaal ouwe jongens krentenbrood is met Johan.
Ik hoor 'm net zeggen dat die naar een echte veiling moeten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Jian het volgende:
oew, oew, oew nou ga ik de chat opEen Strat en een Les Paul
Hmm, ook met die hint kom ik niet verder. Of heb je het antwoord al gegeven... even verder lezen. Sorry, ik was wegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, dan zou ik een paar dagen voor de bevrijding door de Duitsers geëxecuteerd zijn
Is er al geboden op Liesbeth?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:55 schreef spuitje het volgende:
En ze lezen hier dus mee. Ze hebben het over morgen en Liesbeth zegt dat ze de dranghekken nog klaar moeten zetten
Ja, dan gaat ie gewoon z'n geld opbrengen, tis een 70's model, ik denk wel een reissue, maar zo op het 1e gezicht wel een custom build ........ kwil 'm voor weinigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor 'm net zeggen dat die naar een echte veiling moeten.
O, ze gaan de troep nu ook op Marktplaats zetten.
Voor weinig hoef je niet op Marktplaats te kijken, de vraagprijzen daar zijn op het belachelijke af.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan gaat ie gewoon z'n geld opbrengen, tis een 70's model, ik denk wel een reissue, maar zo op het 1e gezicht wel een custom build ........ kwil 'm voor weinig
Helemaal waar, ik heb Special Edition Mexicanen, die beter zijn als menige Yank, maar ik wil deze wel zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet alle Amerikaanse Strats zijn goed, Boelkloedig.
Helemaal waar, ze vragen hier in Nederland sowieso veel te veel voor een Fender of een Gibson. Je kan m beter in de States bestellen en laten overkomen, ma ja, je kan hem dan niet van te voren bespelen hèquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor weinig hoef je niet op Marktplaats te kijken, de vraagprijzen daar zijn op het belachelijke af.
hahhahaquote:
Uit de vroege jaren 70 zijn ze hun geld vaak nog wel waard. Het ligt er een beetje aan hoelang deze in opslag is geweest en onder welke condities. Een instrument gaat keihard achteruit als je er niet op speelt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal waar, ik heb Special Edition Mexicanen, die beter zijn als menige Yank, maar ik wil deze wel zien
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
[..]
correctie: 1200 dozen, het begrip voor zijn ex wordt groter en groter
Een kennis van mij is bassist en vloog gewoon naar de USA om twee van zijn geliefde Music Mans te kopen. Dat kan makkelijk uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal waar, ze vragen hier in Nederland sowieso veel te veel voor een Fender of een Gibson. Je kan m beter in de States bestellen en laten overkomen, ma ja, je kan hem dan niet van te voren bespelen hè
Ja, als je echt veel, veel geld uitgeeft haal je je reis er wel uit. Voor 2 Gibsons Les Pauls, laten we zeggen Goldtops, zou ik ook eerder naar de States vliegen als dat ik ze hier zou kopenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een kennis van mij is bassist en vloog gewoon naar de USA om twee van zijn geliefde Music Mans te kopen. Dat kan makkelijk uit.
Ik denk eerder dat Pete het wel gezien heeft om elke dinsdag 40 pleuro brandstof te verrijden voor z'n niksie, wetende dat er toch geen eer aan te behalen valt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:54 schreef beequeen het volgende:
Harrie wil de plaats van Pete Young wel innemen tijdens VOP. Zit het in het bloed van de Vlemmixen om goeie vrijwilligers weg te jagen?
Vooral het prijsverschil doet het. Een Music Man Stingray is echt belachelijk duur in Europa.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je echt veel, veel geld uitgeeft haal je je reis er wel uit. Voor 2 Gibsons Les Pauls, laten we zeggen Goldtops, zou ik ook eerder naar de States vliegen als dat ik ze hier zou kopen
daar hadden ze het in kantoor over, Harrie vroeg over rijkostenvergoeding of hij dat zelf moest betalen en Alsido antwoorde daar kort en bondig JA op.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Pete het wel gezien heeft om elke dinsdag 40 pleuro brandstof te verrijden voor z'n niksie, wetende dat er toch geen eer aan te behalen valt.
"Alsido, wil je koffie of thee?"quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar hadden ze het in kantoor over, Harrie vroeg over rijkostenvergoeding of hij dat zelf moest betalen en Alsido antwoorde daar kort en bondig JA op.
Een Gibsonhals is over het algemeen te breed naar mijn smaak, ik speel het liefst op een c-shape Fenderhals, die 70's u-shape gaan, maar toch ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral het prijsverschil doet het. Een Music Man Stingray is echt belachelijk duur in Europa.
Voor mij is er maar één Les Paul, de Custom. Ik heb gitaar leren spelen op een ES-175D, die heeft dezelfde hals en frets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |