Echte mannen swaffelen het pluisje erafquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:10 schreef Nikmans het volgende:
Dus, ik sta zo mijn blaas te legen jwz (echte kerels plassen staand) en ik kijk zo recht tegen het medicijnkastje aan, waar een spiegeltje op zit. Ik schud af en zie ineens in dat spiegeltje een pluisje op mijn voorhoofd zitten.
Dus, ik lik aan mijn vinger, haal het pluisje er af en realiseer me op dat moment wat ik heb gedaan
Klacht: Je eigen pisvinger aflikken.
kutkloonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:11 schreef Biogarde het volgende:
Er zijn mensen die hun huisdieren pluisje noemen, dus ik heb nu visuals van dingen waar ik geen visuals van wil hebben.
Jij wast je handen zeker ook nooit nadat je van de wc af komt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:15 schreef padlarf het volgende:
Tenzij je over je dikke worstenpootjes heen zeikt lijkt me dit een onterechte klacht
alsof vrouwen dat nooit doenquote:
Ook dat ja. Wat zijn er toch rare mensen op deze planeet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie likt er nou aan zijn vinger om een pluisje van zijn voorhoofd te halen?
Hoe zou ik dat moeten doen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:22 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
alsof vrouwen dat nooit doen
Jawel, maar niet na het pissen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij wast je handen zeker ook nooit nadat je van de wc af komt?
Niet ontkennen nu.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten doen dan?
Vertel eens hoe dat moet dan.quote:
quote:
Als jij jezelf of andere mensen wilt overtuigen van je mannelijkheid door staand te pissen heb ik echt medelijden met je.quote:
Vermoed je plagiaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:47 schreef zquing het volgende:
ik weet echt bijna zeker dat ik dit topic al eens gezien heb
Dan was ik mijn handen juist niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tenzij ik weet dat ik anderen een hand ga geven
Dat weet ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef Icy_Crossbow het volgende:
je kan het pluisje ook gewoon afhalen zonder aan je vinger te likken hoor
Niet dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat weet ik
Het leek me op dat moment wel een goed idee
Ik heb 2 handen vrij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:56 schreef padlarf het volgende:
Sowieso, ik weet niet hoe jij pist, maar ik heb altijd een hand vrij
Bedoel je soberso?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:56 schreef padlarf het volgende:
Sowieso, ik weet niet hoe jij pist, maar ik heb altijd een hand vrij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |