ergens achter blijven haken bedoel je? Dan toch niet met 4 gaten tegelijk en met alleen knopjes inquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:58 schreef MissSpooky het volgende:
Hmmja, misschien blijven hangen ofzoiets?
Bedankt voor de tip. Na wat zoekwerk en recensies gaat dit hem worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef Empathologica het volgende:
Pigmental Tattoo is imo fijner, gezelliger en beter.
Kwaliteit van het metaal van je oorbellen maybe? Over het algemeen zijn oorbellen van matige kwaliteit. Probeer eens een goede titanium piercing (geen CrazyFactory 'titanium').quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:58 schreef nectarientje het volgende:
Iemand een idee over het volgende: ik heb sinds een jaar of 16 twee gaatjes in elke oorlel. Niets spannends, geen rare allergieën tot sinds een maand terug echt iedere oorbel die ik erin doe gaat ontsteken. De rest van mijn oorbellen (in kraakbeen) zijn helemaal rustig. Heeft iemand enig idee waarom die gaatjes ineens ontsteken? En vooral, wat ik eraan kan doen? Ik vind het zo kaal zo..
Ik noemde CF omdat ze in die landen nogal andere regels hebben qua metaalverbindignen, dus dat het ene titanium/staal/18k.goud het andere niet is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:58 schreef Empathologica het volgende:
Ik moet wel lachen, ik kan nérgens tegen behalve titanium of chirurgisch stalen labretjes óf die oorknopjes van CF
Op een SD kan je toch ook geen andere bolletjes doen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef MissSpooky het volgende:
Bij een MD krijg je echt een plaatje onder de huid met gaatjes wat zich dus vasthecht. Bij een skindiver zit het wat minder goed vast in de huid en dus heeft het ook een wat grotere kans op uitgroei. 't Laat geloof ik wel een wat kleiner litteken achter.
[ afbeelding ]
Nein, heb 'm al eens eerder gehad, maar valt reuze mee.quote:
Ik was ook best zenuwachtig toen ik hem ging zetten met trillende handjes en zo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef She-Wolf het volgende:
Mooi hoor, MOD! Deed het niet erg zeer? Die van mij zit zeg maar zo'n 15 cm lager, maar zo hoog lijkt me echt een pijnlijke plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |