Ik heb ook unicura Balance meegekregen van de shop, dus ik neem aan dat je het daar dan wel mee kan schoonmakenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Bij Gert in Woerden. Ze zei dat ze dit nog nooit gehad gehad en dat mn huid niet goed meewerkte. Normaal is het een gaatje maken en erin stoppen maar het ging bij mij nogal moeilijk
En ik wil wel zo min mogelijk de kans op een infectie anders is het echt zonde![]()
Dus beter wel Unicura gebruiken en juist geen zeep.
Heb net uitgevonden dat Unicura Balance gewoon parfumvrij is dus durf het wel aan.
Oh okequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb ook unicura Balance meegekregen van de shop, dus ik neem aan dat je het daar dan wel mee kan schoonmaken
Mooi,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanwinst! Vanavond laten zetten.
Probleempje; geen Unicura in de supermarkt!
Is het een heel groot probleem al sik het vanavond zonder doe? Ik heb wel Unicura liggen hier maar dat is Unicura Balans en die durf ik er niet voor te gebruiken.
Alleen spoelen met gekookt water + zeezout dus vanavond en morgenochtend de goede Unicura halen levert dat problemen op vannacht?
Je bent niet de enige, ik wil er meeeeeeerrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:44 schreef GimmeGore het volgende:
Oh my, ik heb weer veel te veel plannen, dit gaat mn bankrekening niet leuk vinden
Succes! Ben benieuwd! Heb er zelf twee,quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Na welgeteld 12 seconde wikken en wegen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem net zo goed maar vanavond kan laten zetten dus ik lig straks in de stoel voor mijn navelpiercing. Dan heelt het mooi samen met mijn dermal en heb ik tegen de tijd dat het echt warm word geen gezeur meer met zwemwater.
Dus ik zal m morgen posten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |