abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81318417

Mijn aanwinst! Vanavond laten zetten.

Probleempje; geen Unicura in de supermarkt!

Is het een heel groot probleem al sik het vanavond zonder doe? Ik heb wel Unicura liggen hier maar dat is Unicura Balans en die durf ik er niet voor te gebruiken.

Alleen spoelen met gekookt water + zeezout dus vanavond en morgenochtend de goede Unicura halen levert dat problemen op vannacht?
pi_81318584
Hij is overigens wel heel kut gezet zeg!

Eerst had ze gewoon een 1mm gaatje gemaakt, met en middelgrote anchor maar die wou er niet in op een of andere manier. Ze heeft denk ik wel 8 keer lopen prikken, toen heeft ze het gaatje groter gemaakt maar wou hij er nog steeds niet in. Na zo'n 5 keer opnieuw proberen heeft ze een 2 mm gaatje gemaakt en een grotere maat gepakt, die ging er gelukkig wel in na wat wrikken en wroeten. Blijheid met mijn pijngrens anders was ik van mn stokkie gegaan maar ging tegen het einde pas op mn kaken bijten.
pi_81320172
Unicura heb je sowieso niet nodig hoor, milde zeep/douchegel voldoet. Als je maar de zoutoplossing doet, is het al goed!
Maar gezellig verhaal..waar heb je hem laten zetten als ik vragen mag?
pi_81321346
Bij Gert in Woerden. Ze zei dat ze dit nog nooit gehad gehad en dat mn huid niet goed meewerkte. Normaal is het een gaatje maken en erin stoppen maar het ging bij mij nogal moeilijk

En ik wil wel zo min mogelijk de kans op een infectie anders is het echt zonde
Dus beter wel Unicura gebruiken en juist geen zeep.
Heb net uitgevonden dat Unicura Balance gewoon parfumvrij is dus durf het wel aan.

[ Bericht 19% gewijzigd door LaFemmeFatale op 11-05-2010 23:28:03 ]
pi_81322409
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Bij Gert in Woerden. Ze zei dat ze dit nog nooit gehad gehad en dat mn huid niet goed meewerkte. Normaal is het een gaatje maken en erin stoppen maar het ging bij mij nogal moeilijk

En ik wil wel zo min mogelijk de kans op een infectie anders is het echt zonde
Dus beter wel Unicura gebruiken en juist geen zeep.
Heb net uitgevonden dat Unicura Balance gewoon parfumvrij is dus durf het wel aan.
Ik heb ook unicura Balance meegekregen van de shop, dus ik neem aan dat je het daar dan wel mee kan schoonmaken
pi_81325104
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:34 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik heb ook unicura Balance meegekregen van de shop, dus ik neem aan dat je het daar dan wel mee kan schoonmaken
Oh oke Ik heb het bij mn tante vandaan, net gewassen en gespoeld, pleister met een drukgaasje erop en nu lekker slapen. Ben zoooooooooooooo blij met mn piercing!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 12 mei 2010 @ 08:59:34 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81328392
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn aanwinst! Vanavond laten zetten.

Probleempje; geen Unicura in de supermarkt!

Is het een heel groot probleem al sik het vanavond zonder doe? Ik heb wel Unicura liggen hier maar dat is Unicura Balans en die durf ik er niet voor te gebruiken.

Alleen spoelen met gekookt water + zeezout dus vanavond en morgenochtend de goede Unicura halen levert dat problemen op vannacht?
Mooi, !
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:44:44 #248
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81331318
Oh my, ik heb weer veel te veel plannen, dit gaat mn bankrekening niet leuk vinden
pi_81331410
Thanks

So far so good, hij is niet rood of opgezwollen en hij doet ook geen pijn. Het enige wat enigzins oncomfortabel is zijn die verrekte pleisters waar ik 'm nog 2 weken mee moet verstoppen
pi_81331442
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:44 schreef GimmeGore het volgende:
Oh my, ik heb weer veel te veel plannen, dit gaat mn bankrekening niet leuk vinden
Je bent niet de enige, ik wil er meeeeeeerrrrrrrrrrrrrr!
Misschien mijn navel ook maar laten doen volgende maand. Zo standaard maar zo mooi (mits goed gezet)

Wou eerst 3 anchor dermals bij mn navel of op mijn heup laten zetten, maar dat vind ik niet echt een geschikte plaats gezien ik standaard een riem om heb. Navelpiercing trek je er toch iets minder snel uit.
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:52:09 #251
159757 Gibeon
Open to change
pi_81349466
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, en gewaagd
pi_81349851
Na welgeteld 12 seconde wikken en wegen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem net zo goed maar vanavond kan laten zetten dus ik lig straks in de stoel voor mijn navelpiercing. Dan heelt het mooi samen met mijn dermal en heb ik tegen de tijd dat het echt warm word geen gezeur meer met zwemwater.

Dus ik zal m morgen posten!
pi_81349891
Nice.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 12 mei 2010 @ 18:25:49 #254
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81350610
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Na welgeteld 12 seconde wikken en wegen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem net zo goed maar vanavond kan laten zetten dus ik lig straks in de stoel voor mijn navelpiercing. Dan heelt het mooi samen met mijn dermal en heb ik tegen de tijd dat het echt warm word geen gezeur meer met zwemwater.

Dus ik zal m morgen posten!
Succes! Ben benieuwd! Heb er zelf twee, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:39:36 #255
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81362709
NEEEEE. mijn dermal onder m'n navel wilt eruit
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:40:01 #256
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81369026
Jeeeeeuuuujjjjj ik heb 'm!

Ik schijn een erg taaie huid te hebben, dus er moest wel het een en ander aan kracht achter voor hij er doorheen ging. De dermal was ondanks het gekloot een stuk minder pijnlijk dan deze. Heb nu een zoutborrel op mn buik staan en typ met 1 hand. Ben weer erg blij!

En nu stop ik voorlopig even met zetten, misschien na de zomer nog een dermal erbij maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
  donderdag 13 mei 2010 @ 01:34:42 #258
159757 Gibeon
Open to change
pi_81369554
Pics?
pi_81369691
Even wachten tot het kringetje van het glaasje weg is
pi_81369995
Kutkwaliteit

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: