Hoe wil je dan versierd worden ? *Haalt de slingers van zolder!* (Ps kom je wel bij mij op het bankje zitten, ik ben blank!)quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Klacht: Mongolen mocro's met de versierskills van een platgereden duif.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:55 schreef erkel het volgende:
Wie is Ga in je UI?
Ga is dood staat er. Daarom houden we allemaal van Quickie_Butt, ze wenst ons allemaal het beste. Top meid.quote:
quote:
Hoofddoekjes zijn er toch juist om naar buiten te kunnen. Binnen kunnen ze zonderquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dan mocht ze toch helemaal niet naar buiten!
Hier moest ik luidop lachen haha weet niet waarom. Leuke mental image ;>quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik dacht wtfnoooes!!
Dus ik loop door.
bwahahaahahahahahaha hier moest ik zo hard om lachen. Jammer dat die hond niet even doorzet en zijn gezicht stukbijtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je snapt 'm nog steeds niet hèquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ga is dood staat er. Daarom houden we allemaal van Quickie_Butt, ze wenst ons allemaal het beste. Top meid.
ben je al een beetje nat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 04:55 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Psst... meisje.... hey... meisje...
quote:
en wat gebeurde daarnááá dan!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik dacht echt :Gast wtf! Laat me met rust ! Dus ik schreeuw NEEEEEE!!En loop boos door.
Overbodige toevoeging.quote:Klacht: Mongolen mocro's met de versierskills van een platgereden duif.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |