Tja, het zijn vaak de onverstandige dingen die aantrekkelijk zijn..quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is dan ook een zeldzaam onverstandige gewoonte.
Dan komt het aan op mentale hardheidquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, het zijn vaak de onverstandige dingen die aantrekkelijk zijn..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef Isegrim het volgende:
Feliciteer mij! Ik heb een nieuwe baan en ik ga er 800 euro bruto op vooruit. Per maand!
Ik heb nooit gepretendeerd mijn broeders hoeder te zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uit jouw mond komt dat niet heel overtuigend over
Van harte!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef Isegrim het volgende:
Feliciteer mij! Ik heb een nieuwe baan en ik ga er 800 euro bruto op vooruit. Per maand!
Volgens mij heb jij niet eens een broederquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nooit gepretendeerd mijn broeders hoeder te zijn.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef LostFormat het volgende:
Net zalig gegeten voor geen drol bij tia piri piri. Tnx voor de tip!
We zijn vrijdagavond vertrokken en we zitten nu in de trein terug. Op het werkelijk schandalig slechte eten aan boord na, was het erg leuk.quote:
Leuk dat je bent gegaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef LostFormat het volgende:
Net zalig gegeten voor geen drol bij tia piri piri. Tnx voor de tip!
1 hele dag in Newcastle. Snachts heen en terug varen, en dan kom je daar in de ochtend aanquote:
Wat wilde die mafketel dan?quote:Op zondag 11 april 2010 09:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben trouwens net uit bed gebeld door een stadswacht omdat ik mijn auto moest weghalen.
Niet echt lekker wakker worden, die gast stond serieus 10 seconden te bellen, ongeschoolde mafkees![]()
En er stonden ook geen borden toen ik gisterenavond thuiskwam
Ah, de marathon dus..quote:Op zondag 11 april 2010 10:40 schreef junkiexp het volgende:
Nee dat is wel een voordeel idd, maar dan hadden ze ook wel een probleem gehad.
Geen borden neerzetten en er maar vanuit gaan dat ik erg houd in een marathon is natuurlijk geen stijl.
BBQquote:Op maandag 12 april 2010 02:53 schreef Breuls het volgende:
Terug naar Nederland; nog een maandje en dan ben ik weer in ons mooie stadje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |