Heimwee?quote:
Nieuwe en oude binnenweg...quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Stadhuisplein ()
Meent
Schouwburgplein / Karel Doormanstraat
Loos op het Westplein
Delfshaven
Inmiddels al terug van verkansie, al van de jetlag af, alleen druk om alle (electronische) post door te werken van tijdens mijn vakantie...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Wat is het hier stil de laatste tijd.Zeker doordat DT op ferkansie is.
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inmiddels al terug van verkansie, al van de jetlag af, alleen druk om alle (electronische) post door te werken van tijdens mijn vakantie...
Ik heb slechts 14 dagen het land verlaten. Alhoewel dat in de belevenis van sommige collega's blijkbaar veel langer was...quote:
Er lag een enorme berg werk op je te wachten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb slechts 14 dagen het land verlaten. Alhoewel dat in de belevenis van sommige collega's blijkbaar veel langer was...
Collega's die in je afwezigheidsassistent hebben gelezen wanneer je weer bereikbaar bent en dan sneaky precies op die ochtend high priority mailtjes gaan sturen en gaan bellen of je het gelezen hebt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:13 schreef Isegrim het volgende:
Er lag een enorme berg werk op je te wachten?
Da's wel verstandig dan ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Collega's die in je afwezigheidsassistent hebben gelezen wanneer je weer bereikbaar bent en dan sneaky precies op die ochtend high priority mailtjes gaan sturen en gaan bellen of je het gelezen hebt.
Uiteraard geeft mijn afwezigheidsassistent altijd een paar dagen langer afwezigheid aan
RyanAir en "Brussel Zuid"?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:43 schreef junkiexp het volgende:
Zo, ben ook weer terug
Vliegen op Charleroi en dan met de trein naar Rotterdam Cs vind ik niet zo'n succes
Iddquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
RyanAir en "Brussel Zuid"?![]()
Ze noemen het nog net geen Schiphol Q vleugel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |