ik doe ook eerst alles aan groenten etc, en dan maar eens ombouwen want zo zit ik wel een X aand e grenzen, nog meer en ik kan de helft niet aanklikken om te oogsten etcquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef krioro het volgende:
Als ik ooit alle ribbons en masteries heb () ga ik er wel een mooie realistische farm van maken.
zal ik dat dan ook maar gaan doen op die manierquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:28 schreef krioro het volgende:
Daarstraks heb ik even 35236262325 hekken, gebouwen, en decoraties gekocht/geplaatst/verkocht om de blue ribbons daarvoor binnen te halen. Ruimteverslindende zooi, blij dat ik ervan af ben.
Gek!quote:
Ik ook, op 2 accounts! Nu bezig met de blueberries en raspberries.quote:
Dan blijf je maar lekker weg.quote:
Ik doe 't gewoon zo, past toevallig in hetgeen ik dagelijks doe:quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef Cosmo. het volgende:
Raspberries heb ik lvl1 en 2 wel van, teringwerk
dat wil ik ook idd, eerst maar wat meer masteries halen nogquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef krioro het volgende:
Als ik ooit alle ribbons en masteries heb () ga ik er wel een mooie realistische farm van maken.
Wij zijn geen vrienden denk ikquote:
donequote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:50 schreef GlenSpey het volgende:
Nog nodig voor mn stables:
7 bricks,
6 harness,
7 horseshoes,
6 nails,
8 wooden boards.
http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative&cat=Feed_share_stable_needmaterials&subcat&key=efda1a1ec1551551db592ee5dfc7690b&next=gifts.php%3FgiftRecipient%3D100000680993673&ref=nf
In al mijn neighbors gift boxjes zit inmiddels een mystery gift, als bedankje voorafals je iets anders terugwil zet het dan maar in een berichtje bij de gift, dan stuur ik t morgen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |