Kom ik speciaal kijken voor jou, staat er geen foto bij!quote:
Mijn kind is te groot voor het fototopicquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Kom ik speciaal kijken voor jou, staat er geen foto bij!Que pasa?
En al die zoetjeswaaronder dat kleine ventje van Webkim, en Niels <3 Awwww...
En de foto van Mikey-Joshua met trommel, die afwachtende blik, geweldig. Genieten he, kindjes met muziek <3
ik krijg gelijk de reclame van olvarit voor de geest "mmm lekker katoen"quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:38 schreef innepin het volgende:
Wupwup
leuke spam m_pdie veel te grote slaapzak
wat een schatje.
Xeentje, prachtmeidEn ik herken t kapsel inderdaad wel
Pluizebolletje
spam
[ afbeelding ]
nomnomnom![]()
Ik vind van helemaal niet!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Mijn kind is te groot voor het fototopic
Sorry, niks toonbaars op dit moment. Alleen maar foto's met neppe geposeerde lach. Zal vanavond eens beter zoekenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind van helemaal niet!
Doe es! Dan beoordelen wij het wel
H&M! Ze hadden ook een donker blauwe maar dat leek me niet fijn met de felle zon erop. Deze is zo cute!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:25 schreef Poppejans het volgende:
Webkim wat een prachtige foto's maak jij van je mooie kereltje!
aaah Niels, staat hem geweldig leuk zeg!![]()
waar komt ie vandaan??? Hebben!
Die van H&M heb ik in bestelling staan! Ziet er heel schattig uit bij Niels. Ik vond donkerblauw ook te donker, maar ik zag op de site alleen een keuze tussen wit en donkerblauw. Wij hebben dus een witte besteld.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:27 schreef Twinkly het volgende:
[..]
H&M! Ze hadden ook een donker blauwe maar dat leek me niet fijn met de felle zon erop. Deze is zo cute!
ja t was een pietsje proppen de laatste keerquote:Op zondag 28 maart 2010 19:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ja staat leuk hè?Past precies, dus kan me voorstellen dat Amélie er niet meer in kon.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:30 schreef McLaura het volgende:
Wat een mooie foto's en mooie kinderen allemaal weer
Zijn jullie baby's bang voor de stofzuiger? Thijs niet.... hij stond gewoon aan op deze foto.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |