quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef Asyniur het volgende:
Teigetje, wat ben je mooi!
[..]
Ja, ik vind het best. Maar ergens in het midden meeten dan?
Ow en dank allemaal voor de complimenten over mijn zoon!
WIj zijn ook heel blij met hem!
en telkens als we de pasfoto zien liggen we helemaal in een deuk
In juni/juli hebben we een trouwerij in Limbrichtquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja dat moet ook nog!
zijn jullie (binnenkort) nog eens in de buurt toevallig?
Ik gooi het Noord topic even de lucht inquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:08 schreef NieuweUser het volgende:
Teigetje!![]()
En Harry!How cute!
Verder zijn er teveel mooie kindjes om op te noemen! Ohja, ik moest nog erg lachen om die laatste foto van Niels! Lekker he, pap!
Heel eventjes een foto'tje van Isa, van vanmiddag.
[ afbeelding ]
Ik vind Isa soms op Evie lijken. Misschien niet zo op de foto, maar met sommige gezichten die ze trekt.
tehehe, ik zou em ook houden als ik bij de grens stondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef Asyniur het volgende:
De pasfoto waarmee we ons kind straks over de grens moeten krijgen
[ afbeelding ]
naja het haar en de ogen lijken in elk geval wel een beetje iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:08 schreef NieuweUser het volgende:
Teigetje!![]()
En Harry!How cute!
Verder zijn er teveel mooie kindjes om op te noemen! Ohja, ik moest nog erg lachen om die laatste foto van Niels! Lekker he, pap!
Heel eventjes een foto'tje van Isa, van vanmiddag.
[ afbeelding ]
Ik vind Isa soms op Evie lijken. Misschien niet zo op de foto, maar met sommige gezichten die ze trekt.
Ik dacht JAAAA Elin foto's!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
L
en tessa in de paasei sferen (ik vind die bandjes verschrikkelijk..vooral als er PRINCESS opstaatTessa zelf is cute hoor
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |