nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:47 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar doe je je kind echt te kort van een klein loontje?
Maar jouw kleine muppie is niet haar hele leven een klein muppie, toch? En als ze een jaar of 2/3 is, dan is een kinderdagverblijf vaak juist wel fijn voor een kind, al is het maar voor een paar daagjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:04 schreef Linda2205 het volgende:
Free, inhakend op jouw post. Ik denk dat wij qua geld redelijk in hetzelfde schuitje zitten. Ik vind dat aan de ene kant lastig, want ik wil later met Lotte naar de Efteling kunnen (om maar een voorbeeld te noemen) zonder me dan druk te maken over het eten de rest van de week. Aan de andere kant, ik ga niet werken, omdat ik dan mn kleine muppie naar het kdv moet doen, en we hebben het zo leuk saampjes. Hoe gaan jullie daar mee om?
grappig is dat merkgerichte.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:41 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dat leert je kind dan vanzelf. Ik zat op het gymnasium behoorlijk tussen de kakkindjes, aardige lui, maar wel erg op merkkleding e.d. gericht. De logische reactie van een puber die dat niet kan betalen is om je ertegen te gaan afzetten en alto te worden.
eftelingkaartjes spaar ik bij elkaar bij de albert heijn met de zegelboekjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:04 schreef Linda2205 het volgende:
Free, inhakend op jouw post. Ik denk dat wij qua geld redelijk in hetzelfde schuitje zitten. Ik vind dat aan de ene kant lastig, want ik wil later met Lotte naar de Efteling kunnen (om maar een voorbeeld te noemen) zonder me dan druk te maken over het eten de rest van de week. Aan de andere kant, ik ga niet werken, omdat ik dan mn kleine muppie naar het kdv moet doen, en we hebben het zo leuk saampjes. Hoe gaan jullie daar mee om?
Ik weet dat je dat niet zei, maar bedoelde eigenlijk, je zal nu wel niet met beeb naar Efteling gaan, en tegen die tijd zul je al wel 'kunnen' werken (als kind naar school gaat etc. als er geen andere is, natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:18 schreef Linda2205 het volgende:
ik zei ook niet dat ik nooit ging werken hemaar ik vind het soms wel lastig, die overweging. Daarbij, in Dld is het normaal om een jaar thuis te blijven, dus Lotte heeft er zo weinig aan nu, als iedereen ouder is.
TS, wij hebben hier de kinderwagen gekregen van m'n moeder. Ze heeft een nieuw kamertje, maar niet superduur en kleertjes zijn ook allemaal nieuw, maar dan wel Zeeman, Hema etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |